abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41373693

De metro's rijden toch beperkt? Domme, domme Mojo.
pi_41376631
Goed nieuws. Een nieuw album is onderweg. Waar haalt ze de energie toch vandaan?
quote:
Neil Sean's Scoop 28/8

Madonna may be 48 but we're all still hung up about her.

Furthermore, it's great to learn that her maturing years do not mean the pop icon has any intention of slowing down.

She told me recently: "I basically see no limits to what you can achieve. Why would I not want to make more music? I love it and so do my fans."

The lady has a point. And she also plans to keep the glitter ball spinning over the dance floor.

She let slip: "I have more club music in mind. It's where I started and funnily enough, it's now huge again.

"I'm writing the new album now, while we're on tour."

There's just no stopping her.
Bron

Meer clubachtig? Betekent dat meer Let It Will Be Paper Faces Mix-achtig? I'm all for it.
pi_41378752
Kreeg net een mailtje over een actie. Weet niet of zoiets hier kan of niet? Zoniet, delete 't dan maar weer :

Knallende nacht actie!

Het moet niet veel gekker worden, want vannacht maak jij kans op de uitverkochte kaarten van Madonna! A.s. zondag ga jij misschien wel samen met 50.000 andere compleet uit je dak. Het concert begint zondag om 21.00 uur en word gehouden in de Arena.

Hoe kan je deze kaarten winnen!

Simpel speel op de gokkasten van Tanzoo tussen 00.00 uur en 07.00 uur vannacht en om 08.00 uur weet jij via de mail of dat je de winnaar bent van 2 concert kaarten!
Speel voor real en WIN!

Er is een grote kans dat je deze kaarten wint want wij hebben er 30 weten te bemachtigen in samen werking met www.tickets.nl
15 winnaars mogen samen met een vriend of vriendin, vader of moeder gaan genieten op onze kosten van dit spetterende top concert!

Heb je het winnende mailtje ontvangen dan wordt je binnen 4 uur gebeld door tickets.nl Deze sturen de kaarten dan direct op zodat jij ze gegarandeerd zaterdag in huis hebt!

Morgen vroeg sturen wij u opnieuw een mailing met alle prijs winnaars!

De concert kaarten worden willekeurig uit geloot door Netgaming Solutions en www.tickets.nl
____

Ik probeer 't ook maar eventjes vanavond voor paar eurootjes. Altijd leuk, madonna
pi_41386728
Lenny Kravitz heeft gisteren in Parijs onverwacht meegespeeld en gezongen tijdens I Love New York. Nu zegt Madonnaunderground dat er de tweede dag in Amsterdam ook een verrassing zal zijn. Zou Lenny dan weer meedoen?
Nothing takes the past away like the future!
pi_41387208
Ik hoop het toch niet
Omdat mijn werk mij maandag hard nodig heeft hebben ze voor mij kaartjes voor zondag geregeld

Madonnatribe heeft goede foto's van het duet. En het ziet er gaaf uit...

Effe iets anders. Zie nu op internet dat veel mensen hun teveel gekochte kaarten onder kostprijs aanbieden. Zelfs bij ticketbureaus
pi_41387256
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:19 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]

De metro's rijden toch beperkt? Domme, domme Mojo.
Waar zie je dat?
Station Bijlmer is NA het concert vaak tijdelijk gesloten. Station Duivendrecht en Strandvliet zijn gewoon open
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:31:42 #257
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_41388178
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:09 schreef calvobbes het volgende:
Effe iets anders. Zie nu op internet dat veel mensen hun teveel gekochte kaarten onder kostprijs aanbieden. Zelfs bij ticketbureaus
Schitterend, al die teringlijers die 4-6 kaarten teveel kopen in de hoop winst te pakken....
Eigenlijk moesten ze zulke schooiertjes executeren, maar dit is ook wel geinig.....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_41394006
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waar zie je dat?
Station Bijlmer is NA het concert vaak tijdelijk gesloten. Station Duivendrecht en Strandvliet zijn gewoon open
HIER

Nou ja, het zal wel. Als ik met de trein ga is het volgens mij ook voor de deur uitstappen toch?

En whaaaa Lenny Kravitz on stage! Dat moet echt geweldig zijn geweest. Ik hoop dat ze maandag ook zoiets flikken. Madonnaunderground.nl heeft het wel over een verrassing voor maandag, maar of dat hiermee verband houdt vraag ik mij af. Wel spannend.
pi_41404639
Welke ingang heb jij Madguy, G of J? En hoe laat ga jij?
pi_41404715
Huh? Kunnen we wel met de TREIN van Duivendrecht naar Bijlmer? Ik snap er niets van!
pi_41404789
Gaan er nog anderen overdag in de rij zitten bij ingang G?
pi_41404974
Uhm nee.

Ik ga met de trein vanuit Rotterdam naar station Bijlmer. Hoef ik ook niet met de metro of iets dergelijks, het is gewoon praktisch voor de deur uitstappen...

Ik heb geloof ik ingang G. Op zich maakt dat niet zoveel uit, denk ik.
pi_41406503
Wat is de playlist trouwens?
Ik vind het geweldig dat ze Forbidden Love zingt. Is mijn favo nummer op de CD .

Iemand nog parkeertips? Waar kun je het beste je auto neerzetten?
pi_41406931
Setlist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forbidden Love is ook één van mijn favo's van het album. De soundscape is geweldig!
pi_41407133
Ja idd .
Die playlist is tof!! Thanx!

Ik kan niet wachten. Wat ik trouwens heb gehoord is dat je in de Arena beter de 2e dag kunt gaan vanwege het geluid. Eerste dag kunnen ze horen wat er aangepast moet worden zodat het op de 2e dag beter wordt.

2 jaar geleden had ik tribunekaarten. Maar dat is geen fuck aan aangezien je moet zitten van de mensen achter je. Nu gelukkig veldkaarten . Lekker swingen enzo .
pi_41407221
[quote]Op vrijdag 1 september 2006 21:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wat is de playlist trouwens?
Ik vind het geweldig dat ze Forbidden Love zingt. Is mijn favo nummer op de CD .

Iemand nog parkeertips? Waar kun je het beste je auto neerzetten?

[/quote

Set list voor Madonna's tour
In de onderstaande lijst kom je twee onbekende nummers tegen, namelijk 'Keep the Trance' en 'History'. Dit zijn nieuwe nummers, geschreven door Stuart Price die Madonna voor het eerst zal laten horen tijdens haar tour.

Hung Up
Where's The Party?
La Isla Bonita
Music
Love Profusion
Get Together
Isaac
Erotica
Nothing Really Matters
Jump
Everybody
Dress You Up
I Love New York
Holiday
Bedtime Story
Hollywood
Skin
Ray Of Light
Sorry
Borderline
Keep The Trance
History
Like A Virgin
pi_41408257
Uhm, 80s. Je zit er een beetje naast qua setlist. Bovendien heb je je post een beeeeetje verneukt.

@ AssyriskaFF: dat zou kunnen, al vind ik eigenlijk dat ze bij de soundcheck al een beetje hadden moeten tweaken, dan...
pi_41408584
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef MadGuy het volgende:
Uhm, 80s. Je zit er een beetje naast qua setlist. Bovendien heb je je post een beeeeetje verneukt.

@ AssyriskaFF: dat zou kunnen, al vind ik eigenlijk dat ze bij de soundcheck al een beetje hadden moeten tweaken, dan...
ach....echt waar joh...goh zal ht dgg aan de web beheerder van madonna site
pi_41408599
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef AssyriskaFF het volgende:

Ik kan niet wachten. Wat ik trouwens heb gehoord is dat je in de Arena beter de 2e dag kunt gaan vanwege het geluid. Eerste dag kunnen ze horen wat er aangepast moet worden zodat het op de 2e dag beter wordt.
Onzin.
Een beetje goede geluidstechnicus heeft bij de eerste soundcheck al in de gaten hoe het ongeveer moet. Dan kan die bij de support act nog tweaken en in de eerste paar nummers het zo goed mogelijk maken.
Daar heeft die echt niet een compleet concert voor nodig.

Dat het geluid een 2e dag veel beter zal zijn dan de eerste dag lijkt me echt onzin.
pi_41408610
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:41 schreef 80s het volgende:

[..]

ach....echt waar joh...goh zal ht dgg aan de web beheerder van madonna site
Welke site?
pi_41408715
Die lijst is echt eeuwenoud. Nog voordat de rehearsals begonnen, volgens mij! Het was wel een lekkere lijst... maar de lijst van nu knalt ook!
pi_41408743
[quote]Op vrijdag 1 september 2006 22:42 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Welke site?
http://www.toostylish.com/page.php?tid=2&cid=1&id=2900
pi_41408963
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:45 schreef Hapertje het volgende:
Die lijst is echt eeuwenoud. Nog voordat de rehearsals begonnen, volgens mij! Het was wel een lekkere lijst... maar de lijst van nu knalt ook!
gaarne dan nog een keertje posten als t kan want zag 'm net echt niet in beeld verschijnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')