Bronquote:Neil Sean's Scoop 28/8
Madonna may be 48 but we're all still hung up about her.
Furthermore, it's great to learn that her maturing years do not mean the pop icon has any intention of slowing down.
She told me recently: "I basically see no limits to what you can achieve. Why would I not want to make more music? I love it and so do my fans."
The lady has a point. And she also plans to keep the glitter ball spinning over the dance floor.
She let slip: "I have more club music in mind. It's where I started and funnily enough, it's now huge again.
"I'm writing the new album now, while we're on tour."
There's just no stopping her.
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:19 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
De metro's rijden toch beperkt? Domme, domme Mojo.
Schitterend, al die teringlijers die 4-6 kaarten teveel kopen in de hoop winst te pakken....quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:09 schreef calvobbes het volgende:
Effe iets anders. Zie nu op internet dat veel mensen hun teveel gekochte kaarten onder kostprijs aanbieden. Zelfs bij ticketbureaus
HIERquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Station Bijlmer is NA het concert vaak tijdelijk gesloten. Station Duivendrecht en Strandvliet zijn gewoon open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forbidden Love is ook één van mijn favo's van het album. De soundscape is geweldig!![]()
ach....echt waar joh...goh zal ht dgg aan de web beheerder van madonna sitequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:32 schreef MadGuy het volgende:
Uhm, 80s. Je zit er een beetje naast qua setlist.Bovendien heb je je post een beeeeetje verneukt.
@ AssyriskaFF: dat zou kunnen, al vind ik eigenlijk dat ze bij de soundcheck al een beetje hadden moeten tweaken, dan...
Onzin.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik kan niet wachten. Wat ik trouwens heb gehoord is dat je in de Arena beter de 2e dag kunt gaan vanwege het geluid. Eerste dag kunnen ze horen wat er aangepast moet worden zodat het op de 2e dag beter wordt.
Welke site?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:41 schreef 80s het volgende:
[..]
ach....echt waar joh...goh zal ht dgg aan de web beheerder van madonna site![]()
![]()
gaarne dan nog een keertje posten als t kan want zag 'm net echt niet in beeld verschijnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:45 schreef Hapertje het volgende:
Die lijst is echt eeuwenoud. Nog voordat de rehearsals begonnen, volgens mij! Het was wel een lekkere lijst... maar de lijst van nu knalt ook!
thnxquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:07 schreef Hapertje het volgende:
http://www.madonnaunderground.nl/nl/index.php?option=com_content&task=view&id=102&Itemid=102
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |