abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41256132
Het geluid maak ik me ook enigszins zorgen over. Het uitzicht zal wellicht iets tegen vallen ja. Maar de show is groots genoeg.
pi_41256222
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Volgende week maandag is dit mijn zicht
En wat het zicht zondag is, wil ik niet weten
vak 102 ???
pi_41256416
file:///C:/Documents%20and%20Settings/All%20Users/Documenten/Mijn%20afbeeldingen/ArenA.jpg
pi_41256501
Mijn zus is er nu naartoe in Parijs. Geloof dat het concert vanavond is.
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:23:54 #230
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41263540
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:33 schreef 80s het volgende:

[..]

vak 102 ???
123
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41264902
OMG! Het moet niet gekker worden.
quote:
Schreeuw om Leven, de hulporganisatie van oud-EO-directeur Bert Dorenbos, komt in het geweer tegen de concerten die Madonna op 3 en 4 september in de ArenA in Amsterdam geeft. De organisatie roept op tot een wake op die dagen bij het stadion.

Schreeuw om Leven heeft ook brieven geschreven naar onder anderen burgemeester Job Cohen, de directie van de ArenA en Madonna zelf. Dorenbos en de zijnen willen dat de optredens niet doorgaan, omdat de zangeres godslasterlijke songs zou zingen en idem acts zou uitvoeren. Vooral het gedeelte waarbij Madonna aan een kruis hangt, steekt de christenen.

Eerder al protesteerden de SGP-jongeren. In Duitsland kon justitie geen strafbare feiten ontdekken.

Dorenbos: ''Het is voor Madonna ook niet leuk. Ze zet zichzelf hiermee buiten elke vorm van samenleving, dat is triest voor haar. Ze is zo opgefokt door de muziekindustrie. Het christelijk volksdeel wordt een beetje wakker. We mogen nu niet zwijgen.''
FOK! Frontpage

Wordt het tóch nog gezellig tijdens het wachten op Madonna. Eerst al een voorprogramma van Oakenfold en nu ook nog gezellig chanten met gristenen.
pi_41269102
maakt niet uit...die SGP- jongeren komen er toch niet in....aan die wake wordt geen echte aandacht geschonken, behalve in de media. Keith Richards als lid vd Rolling Stones in een concert die geen sigaretje op het podium mag roken, omdat daar tegen de wet is, is iets anders dan als een kip zonder kop en hypocriet ingaan tegen "de bedoezeling van christelijke waardigheid en normen"
pi_41270983
Nee, natuurlijk niet. Ze gaan buiten de wake houden. Gezellig.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 07:26:04 #234
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_41282660
owjee... nichten en christenhonden... dat wordt leuk!

Trouwens mochten er nog mensen zijn die veldkaarten voor maandag nodig hebben, het Kaartenhuis in Delft heeft er nog. [url=http://kaartenhuisdelft.nl/[/url]
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_41284565
Ik heb overigens de Arena gemaild wat hun beleid is wat betreft digitale camera's. Dit was het antwoord:
quote:
Goedemorgen heer/mevrouw,

In principe is dat wat wij ook hanteren, alleen huis-tuin en keukencamera's.
Helaas als het management van Madonna beslist om helemaal geen opnames te maken
dan wordt het toestel ingenomen, krijgt u een nummer en dan kunt u het na
afloop weer ophalen.

Aangezien u in het buitenland ook geen problemen heeft gehad denk ik dat het
hier wel los zou lopen. Misschien handig om de site van de Amsterdam ArenA in
de gaten te houden.

We gaan er van uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, maar indien u
nog vragen en of opmerkingen heeft horen wij dit uiteraard graag van u!

Met vriendelijke groet,
Irene de Rooij
pi_41284964
Nog 5 dagen! .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_41300994
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:11 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb overigens de Arena gemaild wat hun beleid is wat betreft digitale camera's. Dit was het antwoord:
[..]
Van Mojo mogen er geen opnames gemaakt worden. Ook niet met wegwerpcamera's. .
Lekker duidelijk ook allemaal. De een zegt dat het mag, de ander weer van niet. .

Bij alle concerten zie je ik weet niet hoe veel geflits dus ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen en je, zolang je het houdt bij huis tuin en keuken camera's, weinig te vrezen hebt.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_41301904
Mojo moet niet zo zeiken, volgens mij is dat gewoon een standaard beleid. Bij alle andere zalen in het buitenland wordt er weinig ophef over gemaak. In Düsseldorf stond het zelfs expliciet op het kaartje: digitale camera's toegestaan, zolang het maar niet van die überprofessionele gevallen zijn of filmcamera's. Echt tegenhouden kunnen ze het ook niet, aangezien je tegenwoordig met het meest simpele model GSM al redelijke foto's kan maken - behalve met de mijne dan.

Bovendien, ICON vroeg zelfs fans foto's te maken ooit. Hoe moet dat als ik mijn camera niet mee kan nemen?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:31:46 #239
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_41306027
is het veld ingedeeld in vakken? dus een voorvak en een groot vak erachter?
en vanaf hoelaat zijn de eerste veldmensen bij de arena? Heb namelijk geen zin om door een mensenmassa te wachelen om naar de wc te kunnen of drinken te kopen. Dan willen we gewoon het voorvak zien te halen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_41306297
Er zal inderdaad een golden circle zijn. In Düsseldorf liep het einde van de golden circle samen met het begin van de catwalk en was er dus weer een vak en daarachter was het vrij. Ik weet niet of dat in de Arena ook zo zal zijn, maar er is in ieder geval wel een golden circle.

De eersten zullen er best vroeg zijn, maar de ervaring leert dat het allemaal wel los zal lopen; met de Re-Invention Tour kwamen de eerste dag om 12 uur aan en de tweede dag rond 14 uur. Beide keren stonden we met gemak in de golden circle, de tweede dag zelfs front row.

In de golden circle krijg je een polsbandje zodat je gerust in en uit kunt lopen voor bijvoorbeeld het toilet.

Overigens is helemaal vooraan staan niet echt handig. Het podium is tamelijk hoog zag ik in Düsseldorf. In Cardiff en Rome werd er ook al over geklaagd.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:46:33 #241
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_41306645
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef MadGuy het volgende:

In de golden circle krijg je een polsbandje zodat je gerust in en uit kunt lopen voor bijvoorbeeld het toilet.

Overigens is helemaal vooraan staan niet echt handig. Het podium is tamelijk hoog zag ik in Düsseldorf. In Cardiff en Rome werd er ook al over geklaagd.
Maakt me niet uit hoe hoog het is . M'n zus wil graag vooraan en ik ren toch steeds naar de wc als ik aan de pils ben . Maja we moeten vanuit limburg komen dus dat wordt alsnog vroeg vertrekken. Avond vantevoren nog stappen.... pff wordt weer zwaar weekendje als ik me het zo weer bedenk.. Maar zal allemaal wel lekker gezellig worden!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_41308083
Tuurlijk wordt het gezellig! Time goes by so slowly!
pi_41316270
Time goes what? SO SLOWLY!
Nothing takes the past away like the future!
pi_41320180
woohoo trainingspakkie via internet besteld.... hopelijk leveren ze het dan ook echt....half september enne Paris was awesome
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:43:12 #245
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41337463
Ik kon t ook niet laten
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41352064
Zit net RTL Ontbijtnieuws te kijken. Je lacht je toch een scheur om die Bert Dorenbos! Wat een giller... hij wil Madonna, haar publiek, Nederland en zelfs de hele wereld beschermen!

Ook is Madonna nog te redden! Als zij zich inzet om het woord van Jezus te verspreiden, nou dan zullen we nog wat beleven!
pi_41353824
heb het ook gezien... echt te grappig gewoon. Als zij nog te redden is, zou dat betekenen dat ik ook nog te redden ben !?
pi_41355165
OMG, totaal gemist. IK heb het dus maar even online nagekeken en damn, die man is net zo gestoord als die Donohue in de V.S.

"Natuurlijk is Madonna te redden"
pi_41356468
Op rtlnieuws.nl kan je doorklikken op video's en bij donderdag staat ' ie, Madguy!
pi_41356493
OH... DUH! Dat zei je zelf ook al, hahaha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')