abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2006 @ 03:49:00 #201
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42086323
Jij doelt op de regio parkstad.

Vraag me af waarom het uitgaansleven in Heerlen weer steeds gezelliger word en er de laatste tijd al een aantal nieuwe kroegen zijn opengegaan!

Dus waar jij op doelt... Zal wel iets met Maastricht vs. Parkstad te maken hebben ofzo?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42086369
quote:
Op zondag 24 september 2006 03:49 schreef DarkShine het volgende:
Jij doelt op de regio parkstad.

Vraag me af waarom het uitgaansleven in Heerlen weer steeds gezelliger word en er de laatste tijd al een aantal nieuwe kroegen zijn opengegaan!

Dus waar jij op doelt... Zal wel iets met Maastricht vs. Parkstad te maken hebben ofzo?
No offence, maar de mensen waar je het van moet hebben zijn de mensen die EN flink wat geld achterlaten EN weinig tot geen problemen veroorzaken. Het uitgaansvolk uit die regio gaat nog veelal op stap op de nikes, is wat minder sofisticated, en veroorzaakt wat meer problemen. Heeft vrij weinig te maken met vooroordelen tussen maastricht en parkstad, ik baseer mijn bewering op diverse ervaringen. Daarbij hoef ik je waarschijnlijk niet te wijzen op het feit dat een kroeg volledig anders is dan een discotheek.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zondag 24 september 2006 @ 03:57:32 #203
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42086402
quote:
Op zondag 24 september 2006 03:53 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

No offence, maar de mensen waar je het van moet hebben zijn de mensen die EN flink wat geld achterlaten EN weinig tot geen problemen veroorzaken. Het uitgaansvolk uit die regio gaat nog veelal op stap op de nikes, is wat minder sofisticated, en veroorzaakt wat meer problemen. Heeft vrij weinig te maken met vooroordelen tussen maastricht en parkstad, ik baseer mijn bewering op diverse ervaringen. Daarbij hoef ik je waarschijnlijk niet te wijzen op het feit dat een kroeg volledig anders is dan een discotheek.
Kroegen zijn inderdaad anders, maar als het werkelijk slecht zou zijn zou er ook geen draagvlak zijn voor die nieuwe kroegen en dat is er dus juist wel. Als zo'n kindertent als de Pepp open kan blijven, waarom zou een fatsoenlijke tent dat niet kunnen?

En problemen heb ik de laatste tijd ook niet meer echt meegemaakt in Heerlen. Laatste paar keer dat ik problemen heb meegemaakt was dat toch echt in de Celebration, Maastricht dus.

We zullen zien hoe Bozzini gaat draaien, hopelijk is ook hier een draagvlak voor want een goeie discotheek ontbreekt nog in Zuid-Limburg. Of je moet naar Hasselt of Aachen gaan, maar dat is geen Z-Limburg.

Maar ben ermee weg, morgenmiddag ben ik al in dat mooie stadion Forza Roda!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42086494
quote:
Op zondag 24 september 2006 03:57 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Kroegen zijn inderdaad anders, maar als het werkelijk slecht zou zijn zou er ook geen draagvlak zijn voor die nieuwe kroegen en dat is er dus juist wel. Als zo'n kindertent als de Pepp open kan blijven, waarom zou een fatsoenlijke tent dat niet kunnen?

En problemen heb ik de laatste tijd ook niet meer echt meegemaakt in Heerlen. Laatste paar keer dat ik problemen heb meegemaakt was dat toch echt in de Celebration, Maastricht dus.

We zullen zien hoe Bozzini gaat draaien, hopelijk is ook hier een draagvlak voor want een goeie discotheek ontbreekt nog in Zuid-Limburg. Of je moet naar Hasselt of Aachen gaan, maar dat is geen Z-Limburg.

Maar ben ermee weg, morgenmiddag ben ik al in dat mooie stadion Forza Roda!
Omdat zon kindertent als de pep al jaaaaaaren bestaat. Een nieuwe discotheek opstarten kost een berg geld, iets wat je uiteraard zsm dient terug te verdienen. Daarbij is het zoals ik al 2x eerder heb gemeld het probleem van de doelgroep. Die hebben al een vaste locatie, het volk waar de meeste discotheken zich op richten heeft meestal al een vast heenkomen gevonden in zoals je zelf al zei met name Belgie.. De celebration is overigens ook wel een typische locatie. Als je stress krijgt in de kromme toeter in heerlen sta je ook niet echt vreemd te kijken lijkt me...

Veel succes met de wedstrijd morgen!
pi_42095844
quote:
Op zondag 24 september 2006 03:43 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Grappig dat je inhoudelijk gezien totaal niet op mijn post ingaat
en ook nog eens hardstikke offtopic jullie allebei
quote:
Op zondag 24 september 2006 03:25 schreef DarkShine het volgende:
zowel in het Heerlen alsook in het Parkstad topic vinden
weet je wel
feest
pi_42160371
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

en ook nog eens hardstikke offtopic jullie allebei
[..]

weet je wel

Jij wou beweren dat jij nooit offtopic gaat?
pi_42175137
quote:
Op woensdag 27 september 2006 06:13 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Jij wou beweren dat jij nooit offtopic gaat?
Nee man

Het maakt natuurlijk alleen uit in je eigen topics

feest
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:15:23 #208
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_43065660
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Heeft ook met een aantal andere zaken te maken zoals de invloed van de fransen op de mensen (die bepaalde air). Het zal er ook wel mee te maken hebben dat de stad veel Hollandse studenten krijgt wat de stad veel minder Limburgs maakt.
Maar het belangrijkste is een veel serieuzere reden: de 'haat' komt voornamelijk uit de rest van Zuid-Limburg en dan met name de stedelijke gebieden. Gebieden die 50 jaar geleden behoorden tot de rijkste van Nederland en die nu afgezakt zijn naar de onderste regionen. Precies, de mijngebieden. Maastricht was in die tijd juist een stad in verval.
Toen kwamen de subsidies vanuit Den Haag naar Limburg, bedoelt voor de economisch getroffen gebieden door de mijnsluitingen. Geleen kreeg Nedcar en DSM, Maastricht kreeg een Universiteit, Maar wacht eens! In Maastricht waren toch helemaal geen mijnen?! Hoe kan het dan dat miljarden subsidies, die bestemd waren voor Heerlen en omstreken gebruikt werden om Maastricht op te knappen? Nou, simpel, het provinciehuis stond in Maastricht, daar zaten de bestuurders. Dezelfde mensen die op het grandioze idee kwamen om 60.000 mijnwerkers gedeeltelijk om te scholen naar ambtenaren. CBS, ABP, Belastingdienst -> Heerlen. Mislukt. Dus werden er Hollanders naar Heerlen toe gehaald om dat werk te doen. Ik kan het wel begrijpen die aversie tegen de Maastrichtenaren met een grote muil. Maar kan het ze niet kwalijk nemen dat ze geen fuck weten over hun eigen stad en hoe die er nu weer zo mooi er bij ligt. Gelukkig hebben ze in het Oosten nog Roda JC
zit natuurlijk wat in, maar dat soort "erfhaat" is natuurlijk wel erg kortzichtig. ben ik een hufter omdat ik in een stad woon waar 40 jaar geleden een bak geld uit den haag oneerlijk verdeeld is?

het is natuurlijk ook wel een beetje makkelijk, blijven miepen over subsidies die 40 jaar geleden verdeeld zijn. Maastricht heeft zijn welvaart, veiligheid en uitstraling ook te danken aan goed bestuur en een sterke regionale trots. wellicht heeft maastricht een steuntje in de rug gehad ten koste van de oostelijke mijnstreek, maar dat geld is dan wel goed geinvesteerd en creatief gebruikt, en daar plukken we nu de vruchten van.

daarnaast twijfel ik wel een beetje aan je redenatie. omdat het provinciehuis in maastricht stond wil natuurlijk niet zeggen dat alle bestuurders daarvandaan komen, of dat ze allemaal alleen maar aan maastricht denken. alhoewel ik er niet aan twijfel dat dit een verhaal is dat het in de oostelijke mijnstreek goed doet.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_43067477
Nog 12 nachtjes slapen en dan ben ik weer in Maastricht!!
pi_43068254
nog 12 dagen en dan met 30.000 mensen het carnavals seizoen openen op het vrijthof, das pas een feest. van 11.11 uur tot 20.00 uur een groot feest. wie gaat er ook??
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:01:00 #211
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_43073489
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef geentje het volgende:
nog 12 dagen en dan met 30.000 mensen het carnavals seizoen openen op het vrijthof, das pas een feest. van 11.11 uur tot 20.00 uur een groot feest. wie gaat er ook??
Ik meld mij af , carnaval .
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:51:34 #212
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_43077536
quote:
Ik natuurlijk
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_43078293
quote:
*meldt
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:13:24 #214
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_43211053
Iech!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:23:20 #215
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43211291
quote:
De Trots van het Zuiden speelt thuis 's avonds thuis en om daar in bezopen toestand aan te komen
Planning:
-
pi_43225639
Mooiste stad van NL, alleen zijn de mensen niet zo en dat vind ik jammer.
pi_43271190
ik ga overdag fijn in café werken met 11de van de 11de, en dan savonds feest vieren
pi_43271400
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:52 schreef snopprinses het volgende:
ik ga overdag fijn in café werken met 11de van de 11de, en dan savonds feest vieren
hmm stond jij daar nou ook bij nick etc in de shamrock vorige week? wist niet echt of jij t nou was
Too much is never enough!
pi_43271765
Ja dat was snop.

Ik ben er ook bij zaterdag.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_43274022
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:58 schreef The6thgate het volgende:

[..]

hmm stond jij daar nou ook bij nick etc in de shamrock vorige week? wist niet echt of jij t nou was
dat zal ik dus wel geweest zijn ja ;o
pi_43357567
Ik ben er tegenwoordig steeds vaker (lees: bijna elke dag) en ik vind het helemaal niet erg. Mijn liefde voor deze stad die een beetje was weggezakt is weer helemaal terug. Ik geniet als door de mooie straatjes loop, thee leut in een grand café op het olv-plein, door winkelstraten loop, de mensen zie en gewoon geniet van de mooie gebouwen enzo.

Dus.
pi_43357800
En terecht!
pi_43358195
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:08 schreef SlaggY het volgende:
En terecht!
iszo. En de drank is goedkoper in de kroegen dan ik gewend ben van de tijden dat ik buiten Limburg verpoosde. Ik bedoel, gintonic voor 3 euro.
pi_43358839
Randje voor 1,80. Shamrock.
pi_43358878
Ja Shamrock, daar ben ik tegenwoordig heel erg vaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')