Ik heb laatst in de regen heerlijk op het terras kunnen zittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:16 schreef Gloomy het volgende:
Thank god dat je nog op een terrasje kunt gaan zitten dronken worden als t tenminste niet regent
had je zaterdag in de clinique moeten zijn .. daar is namelijk lokale beroemdheid Maikuul gespotquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:16 schreef Gloomy het volgende:
Maastricht is saai
Het is op dit moment een sombere bouwput
Je kunt er niet fatsoenlijk uitgaan
Je kunt er niet fatsoenlijk winkelen
Maastrichtenaren zijn niet te verstaan
Lekkere mannen? ook nie gezien
Thank god dat je nog op een terrasje kunt gaan zitten dronken worden als t tenminste niet regent
Is dat nou al zeker dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Maastricht
[knip]
Oudste stad van Nederland enzo tof man
Gevoel zegt niet veel. Maastricht is nog altijd de oudste continu bewoonde stad van Nederland.quote:Op zondag 3 september 2006 01:00 schreef gday het volgende:
[..]
Is dat nou al zeker dan?Voor mijn gevoel is dat nog altijd Nijmegen.
Dus jij was dat die me aansprak ? Kewlquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:40 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
had je zaterdag in de clinique moeten zijn .. daar is namelijk lokale beroemdheid Maikuul gespot![]()
no idea volgens mij heb ik je niet aangesproken hoorquote:Op zondag 3 september 2006 13:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus jij was dat die me aansprak ? Kewl
Gister uiteraard weer wezen feesten in de www.feesfebrik.nl jeweet
zondequote:Op maandag 4 september 2006 18:50 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
no idea volgens mij heb ik je niet aangesproken hoor
Ik zie Maastricht elke dag op de wc, want daar hangen allemaal kaartjes van Maastricht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:38 schreef depax het volgende:
ik zie Maastricht elke dag van de autobaan tot bij vodafone en om nu te zeggen dat dat leuk is
wat een bullshit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:43 schreef DutchGrecian het volgende:
Maastricht is een prachtige stad, een terechte hoofdstad van Limburg. Het zijn alleen de mensen die er wonen die door de rest van Limburg gehaat worden.
Ik kom een keer langs.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ja, de grotten
Ben vorige week geslaagd als gids in grotten Zonneberg!
Heeft ook met een aantal andere zaken te maken zoals de invloed van de fransen op de mensen (die bepaalde air). Het zal er ook wel mee te maken hebben dat de stad veel Hollandse studenten krijgt wat de stad veel minder Limburgs maakt.quote:Op maandag 11 september 2006 09:54 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
wat een bullshit.
soit, er bestaat een zekere (terechte) aversie tegen het stereotype maastrichtse typje (ralph lauren blousje, te felle broek, instappers en net iets te lang haar en wuft modieus brilletje) maar dat de inwoners van maastricht door de rest van limburg gehaat worden is natuurlijk volledige onzin.
Laatste wat ik gehoord heb is dat deze inderdaad overgenomen is door een andere eigenaar. Ben eens benieuwd of deze het concept een beetje kan aanvuren. Het blijft natuurlijk moeilijk met het gigantisch hoge plafond en een pand waaraan je niks mag verbouwen...quote:Op zondag 24 september 2006 03:07 schreef DarkShine het volgende:
Schijnt dat Nightlife weer open gaat, iemand die iets meer weet?
@ Madine: Daarom heb je ook maar 1 echte derby in Limburg. Roda JC (Kerkrade) - MVV (Maastricht). Vind de andere derby's maar boring!
Nieuw? Gewoon de vision met een nieuwe eigenaar...quote:Op zondag 24 september 2006 03:25 schreef DarkShine het volgende:
In het Roda stadion gaat eersdaag ook een nieuwe discotheek open, maar dat kun je zowel in het Heerlen alsook in het Parkstad topic vinden
http://www.bozzini.nl/
Daar zou voorheen al een nieuwe discotheek in zijn opengegaan en daarvoor is toen al serieus verbouwd. Alleen kwam degene die dat wou uitbaten niet overeen met Heiniken dus ging dat niet door. Nu dus Bozzini. Benieuwd wat het is!quote:Op zondag 24 september 2006 03:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nieuw? Gewoon de vision met een nieuwe eigenaar...
Het blijft een kansloos principe...De vision was ook een prima discotheek. Goede muziek, super inrichting, acceptabele prijzen. Het blijft de locatie waardoor je de mist in gaat. De hele regio parkstad gaat er op stap, en laten we eerlijk zijn: dat zijn niet de lui waar je het van moet hebben...quote:Op zondag 24 september 2006 03:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daar zou voorheen al een nieuwe discotheek in zijn opengegaan en daarvoor is toen al serieus verbouwd. Alleen kwam degene die dat wou uitbaten niet overeen met Heiniken dus ging dat niet door. Nu dus Bozzini. Benieuwd wat het is!
Vizion heeft zichzelf absoluut geen plezier gedaan door met de openingsdagen extra streng te zijn op de kledingseisen. Mensen uit het hele land wat er doodleuk niet in kwamen...quote:Op zondag 24 september 2006 03:36 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Het blijft een kansloos principe...De vision was ook een prima discotheek. Goede muziek, super inrichting, acceptabele prijzen. Het blijft de locatie waardoor je de mist in gaat. De hele regio parkstad gaat er op stap, en laten we eerlijk zijn: dat zijn niet de lui waar je het van moet hebben...
Grappig dat je inhoudelijk gezien totaal niet op mijn post ingaatquote:Op zondag 24 september 2006 03:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vizion heeft zichzelf absoluut geen plezier gedaan door met de openingsdagen extra streng te zijn op de kledingseisen. Mensen uit het hele land wat er doodleuk niet in kwamen...
De locatie opzich is niet verkeerd. Goed bereikbaar, voldoende parkeerplaatsen... En de pepp is gewoon een kuttent. Wel goed dat Bozzini ook op maandag open is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |