Amsterdam is pas duur (EUR 4,40 per uur). Maastricht valt wel mee. En je staat in een van de mooiste garages van 't landquote:
is ook wel te doen vanaf het station. Stukkie lopen (max. kwartiertje ofzo).quote:Is dat in de buurt van het station dan ga ik anders met de trein ?

Stationspleinquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
hmm hoe kom ik daar vanuit het station ?
Gewoon de brug over bij de stad en dan links ?
Hoe heet die straat bij het station nou alweer dan kan ik anders kijken via anwb
Daarom moet je 'm daar ook zo snel mogelijk parkerenquote:Ja 'maar in A'dam heb je niks aan een auto

Vet he gek maastrichtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:05 schreef JoeyT het volgende:
Damn wat heb ik t hier naar mn zin!!!

Ja echt helemaal te gek! Morgen beachparty, maar nu ff vroeg naar bedquote:

Waar ga je heen dan gek ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja echt helemaal te gek! Morgen beachparty, maar nu ff vroeg naar bed![]()
Trustuuuh

CF?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:44 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Beachparty bij CF zeker! Altijd lachen, wel superwarm daar...INKOM f4r t3h pwn!

Ja bij de kadans he.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja echt helemaal te gek! Morgen beachparty, maar nu ff vroeg naar bed![]()
Trustuuuh

circumflexquote:

Kadans was wel krapjes, maar was echt goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:17 schreef hannekethemaster het volgende:
ja maar daar hebben ze toch niet genoeg ruimte

Ja maar dat is de hele week al zo geweestquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Boh gek alles stond super druk op elkaar.
Je kon nergens meer normaal lopen

Ik heb laatst in de regen heerlijk op het terras kunnen zittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:16 schreef Gloomy het volgende:
Thank god dat je nog op een terrasje kunt gaan zitten dronken worden als t tenminste niet regent

had je zaterdag in de clinique moeten zijn .. daar is namelijk lokale beroemdheid Maikuul gespotquote:

quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:16 schreef Gloomy het volgende:
Maastricht is saai
Het is op dit moment een sombere bouwput
Je kunt er niet fatsoenlijk uitgaan
Je kunt er niet fatsoenlijk winkelen
Maastrichtenaren zijn niet te verstaan
Lekkere mannen? ook nie gezien
Thank god dat je nog op een terrasje kunt gaan zitten dronken worden als t tenminste niet regent

Is dat nou al zeker dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Maastricht
[knip]
Oudste stad van Nederland enzo tof man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |