Ow, maar ik kom ook wel in de Brusselsepoort soms... maar dan ga ik naar AHquote:Op zondag 19 november 2006 00:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]Eik zielig dat ik dit weet
![]()
[..]
Niemand houd je tegen om naar de Brusselse Poort te rijden hoor
Ach dan zullen we elkaar vast nog wel eens tegenkomenquote:Op zondag 19 november 2006 00:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En ik werk er... Naast de harmoniezaal is zo'n inrit, daar kom ik meestal vandaan als we weer eens eten/drank nodig hebben![]()
Ik zit 'r vlak naast op school...quote:Op zondag 19 november 2006 00:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niemand houd je tegen om naar de Brusselse Poort te rijden hoor
Alsof het niets kost he...quote:Op zondag 19 november 2006 00:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow, maar ik kom ook wel in de Brusselsepoort soms... maar dan ga ik naar AH![]()
Toch niet die school schuin tegenover de bowlingbaan he?quote:Op zondag 19 november 2006 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zit 'r vlak naast op school...
Je bedoelt de school waar ik vaker post bezorg?quote:Op zondag 19 november 2006 00:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Toch niet die school schuin tegenover de bowlingbaan he?
Neuh.. tegenover een zooi huizen..quote:Op zondag 19 november 2006 00:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Toch niet die school schuin tegenover de bowlingbaan he?
"Ja zit jij daar op school?"quote:Op zondag 19 november 2006 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. tegenover een zooi huizen..
Brusselseweg.
Dat zou kunnnenquote:Op zondag 19 november 2006 00:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je bedoelt de school waar ik vaker post bezorg?
Hoi.quote:Op zondag 19 november 2006 00:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Toevallig familie van Remco? en héél toevallig zijn broertje?
Ik ook als ik naar school ga, langs de C1000 danquote:Op zondag 19 november 2006 00:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je bedoelt de school waar ik vaker post bezorg?
De C1000 en de Edah in Heer kom ik ook trouwens vaker, 5 minuten fietsen.
waar ga je nu naartoe?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:11 schreef SlaggY het volgende:Zelf ga ik nu weg uit mijn kamer op de Markt, ook van woonpunt. is 18M2 voor 340 Euro (beetje duur ja).
Dus bij kamerburo.net ?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:11 schreef SlaggY het volgende:
Ik zou je even inschrijven bij woonpunt. Op die manier heb ik twee keer heel snel een kamer gevonden in Maastricht. Zelf ga ik nu weg uit mijn kamer op de Markt, ook van woonpunt. is 18M2 voor 340 Euro (beetje duur ja).
Jezus man, ik ben nuchter. Wat doe je vanavond?quote:Op zondag 17 december 2006 01:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Huh
Vanavond heb ik voor het eerst grotchampignons uit de berg gegeten.quote:Op zondag 17 december 2006 10:24 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Jezus man, ik ben nuchter. Wat doe je vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |