abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44171595
Hoi, ik heb volgende week de eer om met een groep mensen een week in Maastricht te vertoeven. Overdag zijn ze aan het werk en 's avonds gaan we leuke dingen doen.

Donderdag gaan we stappen: iemand suggesties?
Spooktocht in die grotten daar in de buurt, is dat leuk?
Verder nog ideeën die weinig kosten (doelgroep: studenten)?

We logeren in kasteel Borgharen, zijn daar reviews over?
pi_44171692
Er schijnt daar een jongeman te wonen die fungeert als gids, hij vertoeft ook geregeld op fok.
Even zoeken op de naam: "Maikuuul" en je hebt een hele leuke avond.
pi_44172669
Kasteel Borgharen is een gare tempel, met overal kapotte ruiten en uitgebrandde kamers.

Stappen kan in de feesfebrik.

Spooktocht is niet leuk, je kan beter naar winterland maastricht gaan.

Mijn ideeen zijn, chillen bij de geusselt, lekker in het poepveldje liggen.
pi_44172779
inderdaad winterland.

en erna de kroeg in.

Twee Heeren, Clinique en allá
pi_44177456
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:01 schreef Piovan het volgende:Stappen kan in de feesfebrik.
slechtste tip die je kan geven. dat is toch wel zo'n achterlijk kansloze paupertent
staptips: platielstraat (zijstraat van vrijthof) tot 02.00 uur en daarna door naar alla of meta(ook enigszins kansloos maar stukken beter dan de in quote genoemde tent).
Too much is never enough!
pi_44178145
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Er schijnt daar een jongeman te wonen die fungeert als gids, hij vertoeft ook geregeld op fok.
Even zoeken op de naam: "Maikuuul" en je hebt een hele leuke avond.
Nee man das niet maikuuul..

Als je een leuke "activiteit" wilt doen heb ik geen idee of je dan bij de grotten in Valkenburg goed zit (ik werk daar niet hč ) maar in Maastricht kan je d'artagnantocht doen. Dat is een speurtocht waarbij je, opgedeeld in een paar groepjes, moet proberen je weg door de kazematten te vinden. Dat is een gangenstelsel uit de 18e eeuw van 14km lang, die hoorde bij de westelijke verdedigingswerken van Maastricht. Je krijgt een boekje met de aanwijzingen voor de route en een aantal vragen. Je gaat het stelsel in zonder gids, dus je moet het zelf doen. Op het einde word gekeken hoe lang je er over hebt gedaan (meestal anderhalf tot 2 uur) en hoeveel vragen je goed hebt. Groepje die er het snelst over gedaan heeft en de meeste vragen goed beantwoordt heeft wint.
feest
pi_44184813
De D'Artagnantocht is idd ERG leuk, weet ik je uit ervaring te vertellen. Verder moet je gewoon 's avonds naar Winterland (ben er gisteren zelf nog geweest; leuk sfeertje) en gewoon de kroegen rond het Vrijthof, Amorsplein en OLV-plein zijn geweest. Uiteten kun je goed in de Malle Babbe (goedkoop en lekker; zeker op ma en di), Athene (Griek achter het vleeshuis), 't Örgelke (saté) en natuurlijk de wereldberoemde puntzak frites van Reitz op de markt!
Völ plezeer!
  woensdag 6 december 2006 @ 11:36:41 #8
129025 Delicieux
Délicieux A Paris
pi_44188058
De C1000 in de Brusselsepoort schijnt op zaterdag bij de groenters-afdeling een hendig sjieke slipcursus te geven....
Je venais, je voyais, je devenais fonctionnaire......
pi_44511491
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:09 schreef The6thgate het volgende:

[..]

slechtste tip die je kan geven. dat is toch wel zo'n achterlijk kansloze paupertent
staptips: platielstraat (zijstraat van vrijthof) tot 02.00 uur en daarna door naar alla of meta(ook enigszins kansloos maar stukken beter dan de in quote genoemde tent).
niks mis met de feestfabrik toch? alla vind ik nou echt niks...totaal geen sfeer en veel cokesnuivers.
meta nog nooit geweest, veel van gehoord, waar ligt die eigenlijk?
En als je echt kansloos wil doorzuipen als om 6 uur alles dicht is moet je ff lang de Dolle Dries op de markt
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
pi_44538939
Hoe is het geweest, Whoopsydaisy?
pi_44574777
Het was super. Uiteindelijk wezen stappen in Celebrations, was echt een bouttent maar we hebben het toch supergezellig gehad en geen activiteiten meer gedaan want iedereen wilde alleen maar stappen of in het kasteel hangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')