Ja dat bedoel ik maar dan maak ik geen indruk op clauwheeequote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
overtikken?
selectieren, kopieren, plakken, dat bedoel je zeker
Waar wanneer wie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:51 schreef heinl het volgende:
* heinl woont ook in GroningenHartje centrum
Hoe is het trouwens afgelopen met die platen bij de C&A?
(Voor de duidelijkheid: een van de platen van de gevel van de C&A (kant zuiderdiep) is naar benenden gevallen.. De brandweer ging nu de andere platen checken..)
Waar: Zie mijn bovenstaande postquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eh, eerder in dit topic zei je toch dat je in Kostverloren zat
Net weg uit Helpman, swa.quote:
Lijm heeft het niet gehouden ivm hitte, boel afgezet, bedrijf met spoed ingehuurd om overige platen te checken en te ankeren. Storm in een glas water.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:51 schreef heinl het volgende:
* heinl woont ook in GroningenHartje centrum
Hoe is het trouwens afgelopen met die platen bij de C&A?
(Voor de duidelijkheid: een van de platen van de gevel van de C&A (kant zuiderdiep) is naar benenden gevallen.. De brandweer ging nu de andere platen checken..)
Ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lijm heeft het niet gehouden ivm hitte, boel afgezet, bedrijf met spoed ingehuurd om overige platen te checken en te ankeren. Storm in een glas water.
Bedoel je niet ten westen van Zernike?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:34 schreef Hooghoudt het volgende:
[afbeelding]
Een paar honderd meter ten oosten van Zernike, vlakbij waar nu een nieuwe wijk wordt gebouwd. Dus dat hoort ook bij Groningen, vind ik. Als ik een iets andere hoek had gekozen hadden er wel gebouwen op gestaan.
Tha's nice.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Mag ik hier nu ook posten nu ik net gehoord heb dat ik de kamer heb
Ehm, Javalaan?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tha's nice.
Waar kom je te wonen?
Wat grappig. Ik heb daar 3.5 jaar gewoond (aan de Veenluydenstraat is Hoogeveen-Zuid)quote:Op zondag 2 juli 2006 14:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Inmiddels verhuist naar Hoogeveen (inmiddels weer Groningen)
Ik woon nu nog in HoogeveenDe toeval
Eh, ga jij weg dan? Waarheen?quote:
Daar he ik half jaar terug ook nog ong gewoond, mn ex woont daarquote:Op zondag 2 juli 2006 14:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik heb daar 3.5 jaar gewoond (aan de Veenluydenstraat is Hoogeveen-Zuid)
Maareh, Javalaan is niet zo erg toch?
Eh, neequote:
Oh ja. Links/rechts, oost/west is altijd al een probleem geweest bij mij, en dat zal het ook wel blijven.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bedoel je niet ten westen van Zernike?
Gelukkig rijd ik er alleen maar heel hard langs in de trein, das al erg genoeg...quote:Op zondag 2 juli 2006 15:32 schreef detulp050 het volgende:
Angstaanjagend veel Groningers met een connectie tot Hoogeveen in dit topic
Nog meer?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:32 schreef detulp050 het volgende:
Angstaanjagend veel Groningers met een connectie tot Hoogeveen in dit topic
Ik vind het bestquote:
De verhuurder zei 5min fietsen. Een vriend van mij uit Groningen zei ja misschien als je een turbo motor hebtquote:
Dat ligt er natuurlijk aan vanaf waar hequote:Op zondag 2 juli 2006 17:49 schreef Whizzkith het volgende:
Je staat makkelijk binnen 5 minuten op de grote markt vanaf de Korrewegwijk
Ligt er natuurlijk ook aan hoe snel je fietstquote:Op zondag 2 juli 2006 19:17 schreef heinl het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan vanaf waar heNaar de jumbo (korreweg) is het 11 minuten lopen, dan sta je midden op de grote markt.. Dus het zal een goeie vijf minuten fietsen zijn vanaf midden korrewegwijk naar Grote markt
Niets is meer te vertrouwen qua badkamer/keukenzakenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand een goede/betrouwbare keukenzaak in Groningen?
Ik zitvlakbij de Jumbo geloof ikquote:Op zondag 2 juli 2006 19:17 schreef heinl het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan vanaf waar heNaar de jumbo (korreweg) is het 11 minuten lopen, dan sta je midden op de grote markt.. Dus het zal een goeie vijf minuten fietsen zijn vanaf midden korrewegwijk naar Grote markt
Het is maar wat je mazzel noemt, als er nu iets mee mankeert kun je geen aanspraak doen op garantie...quote:Op maandag 3 juli 2006 00:01 schreef Renesite het volgende:
Hadden we mazzel mee, na de vakantie was-ie failliet.
Whaha, toffe avatar.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is maar wat je mazzel noemt, als er nu iets mee mankeert kun je geen aanspraak doen op garantie...
Nou vooruitquote:Op maandag 3 juli 2006 12:30 schreef teigan het volgende:
ik ben in Hoogeveen geboren, telt dat ook mee als connectie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |