Daar he ik half jaar terug ook nog ong gewoond, mn ex woont daarquote:Op zondag 2 juli 2006 14:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik heb daar 3.5 jaar gewoond (aan de Veenluydenstraat is Hoogeveen-Zuid)
Maareh, Javalaan is niet zo erg toch?
Eh, neequote:
Oh ja. Links/rechts, oost/west is altijd al een probleem geweest bij mij, en dat zal het ook wel blijven.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bedoel je niet ten westen van Zernike?
Gelukkig rijd ik er alleen maar heel hard langs in de trein, das al erg genoeg...quote:Op zondag 2 juli 2006 15:32 schreef detulp050 het volgende:
Angstaanjagend veel Groningers met een connectie tot Hoogeveen in dit topic
Nog meer?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:32 schreef detulp050 het volgende:
Angstaanjagend veel Groningers met een connectie tot Hoogeveen in dit topic
Ik vind het bestquote:
De verhuurder zei 5min fietsen. Een vriend van mij uit Groningen zei ja misschien als je een turbo motor hebtquote:
Dat ligt er natuurlijk aan vanaf waar hequote:Op zondag 2 juli 2006 17:49 schreef Whizzkith het volgende:
Je staat makkelijk binnen 5 minuten op de grote markt vanaf de Korrewegwijk
Ligt er natuurlijk ook aan hoe snel je fietstquote:Op zondag 2 juli 2006 19:17 schreef heinl het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan vanaf waar heNaar de jumbo (korreweg) is het 11 minuten lopen, dan sta je midden op de grote markt.. Dus het zal een goeie vijf minuten fietsen zijn vanaf midden korrewegwijk naar Grote markt
Niets is meer te vertrouwen qua badkamer/keukenzakenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand een goede/betrouwbare keukenzaak in Groningen?
Ik zitvlakbij de Jumbo geloof ikquote:Op zondag 2 juli 2006 19:17 schreef heinl het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan vanaf waar heNaar de jumbo (korreweg) is het 11 minuten lopen, dan sta je midden op de grote markt.. Dus het zal een goeie vijf minuten fietsen zijn vanaf midden korrewegwijk naar Grote markt
Het is maar wat je mazzel noemt, als er nu iets mee mankeert kun je geen aanspraak doen op garantie...quote:Op maandag 3 juli 2006 00:01 schreef Renesite het volgende:
Hadden we mazzel mee, na de vakantie was-ie failliet.
Whaha, toffe avatar.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is maar wat je mazzel noemt, als er nu iets mee mankeert kun je geen aanspraak doen op garantie...
Nou vooruitquote:Op maandag 3 juli 2006 12:30 schreef teigan het volgende:
ik ben in Hoogeveen geboren, telt dat ook mee als connectie?
Er zijn ook mensen die het wel hadden gekocht maar waarvan het niet geplaatst meer wordquote:Op maandag 3 juli 2006 12:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is maar wat je mazzel noemt, als er nu iets mee mankeert kun je geen aanspraak doen op garantie...
Deelnemen mag ook hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
Ja hoi.
[Treinen] iets met "Rondje Nederland" - Aanmeld en infotopic
shorecrewWie wil dat doen? We kunnen het natuurlijk met meer gaan doen - en mocht er iemand afvallen dan blijft er iemand over
![]()
Ik dacht toch echt dat ik in de Zeeheldenbuurt woonde, maar aan de straten in de Fok!wiki te zien woon ik er nietquote:Op maandag 3 juli 2006 18:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb inmiddels een aardig aantal wijken in de wiki gegooid.
O.a de Binnenstad, Kostverloren, de Schildersbuurt, de Zeeheldenbuurt, Laanhuizen, de Grunobuurt, de Stadsparkbuurt, Zuiderpark en de Oosterpoortbuurt.
De totale lijst met wijken die inmiddels zijn opgenomen zie je hier:
Categorie Groningen
De totale lijst met wijken van Groningen, waarbij de roodgekleurden nog moeten is hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/Groningen_%28stad%29
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik in de Zeeheldenbuurt woonde, maar aan de straten in de Fok!wiki te zien woon ik er niet![]()
He jij enzo, ga jij ff die treinmensen bijstaan, net iets voor jouquote:Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Enig idee waar je dan wel woont?
Op zich had je kunnen bedenken dat in de Zeeheldenbuurt straatnamen iets te maken hebben met zeehelden
ja TARA, je kunt op z'n minst naar ze zwaaienquote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
He jij enzo, ga jij ff die treinmensen bijstaan, net iets voor jou
Ik heb 'hoogkerk' al in de wiki gevoegd, iig delen ervan, Planzuid nog niet.
Ik woon wel vlakbij de Paterswoldseweg en de Peizeweg, de Verzetsstrijderslaan woon ik. Welke buurt dat dan is zou ik niet wetenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Enig idee waar je dan wel woont?
Op zich had je kunnen bedenken dat in de Zeeheldenbuurt straatnamen iets te maken hebben met zeehelden
Aangezien ik in die periode wat hertentamens moet doen, doe ik sowieso niet mee aan de hele rit.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
Ja hoi.
[Treinen] iets met "Rondje Nederland" - Aanmeld en infotopic
shorecrewWie wil dat doen? We kunnen het natuurlijk met meer gaan doen - en mocht er iemand afvallen dan blijft er iemand over
![]()
Laanhuizenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik woon wel vlakbij de Paterswoldseweg en de Peizeweg, de Verzetsstrijderslaan woon ik. Welke buurt dat dan is zou ik niet weten
Ik was al bezigquote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
He jij enzo, ga jij ff die treinmensen bijstaan, net iets voor jou
Ik heb 'hoogkerk' al in de wiki gevoegd, iig delen ervan, Planzuid nog niet.
In de OP op de wiki sta je erin. Degene in het topic wordt door een mod nu en dan geupdate.quote:
In de Willem Barentzstraat? Die ligt om onverklaarbare redenen in de Schildersbuurt.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik in de Zeeheldenbuurt woonde, maar aan de straten in de Fok!wiki te zien woon ik er niet![]()
Ja, klopt! Er was een stroomstoring vannacht dus. Het doet het in ieder geval alweer - ik ben alweer gebeld door de baasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, ik hoorde zojuist iets vaags op het nieuws over Vinkhuizen zonder stroom vannacht en studenten die met fakkels de straat opgingen? Ze zeiden dat de stroom vanaf 4 uur uitviel, dat kan ook 'smiddags zijn geweest, maar zoals ik het hoorde hadden ze het over afgelopen nacht. Waarom zou je dan nog met fakkels de straat opgaan? Nahja, zal wel. Ik kan er vreemd genoeg niets over terug vinden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Brrr... TV kijken in het donker...
What did I doquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:30 schreef jagster het volgende:
Heb me er ook maar bij gezet. Woon in beijum.
Whizzkith, je woont vlakbij zeker.
Queen_Bee, je bent me d'r eentje zeg!
Hoogeveen ken ik wel, heb er ooit gewerkt bij Doeven. Maar kom niet van daaro.
Denk ik ook jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:46 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is de binnenkant van het station Groningen het allermooiste station van heel Nederland.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:46 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is de binnenkant van het station Groningen het allermooiste station van heel Nederland.
komt wel weer als het stadsbalkon af is hoop ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:35 schreef U het volgende:
Zeker mooiste station, alleen jammer dat je er niet direct doorheenkomt wanneer je van de trein naar de stad gaat.. Komt er eigenlijk alleen als je kaartjes moet kopen, volgens mij missen veel mensen daardoor eigenlijk hoe mooi 't is
Komende maandag kunnen de fietsen er al in, wat ik wel een beetje vreemd vind. Die tijdelijke stalling sluit namelijk deze zondag. Verwachten ze dan iedereen de ruim 3000 fietsen over het weekend op een willekeurige plek in de stad parkeert? Paradijs op aarde voor de fietsendieven lijkt mij zo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
komt wel weer als het stadsbalkon af is hoop ik![]()
Als die tussendoorgang er nog steeds is zullen de meeste mensen (die toch uit de intercities komen) nog steeds daarlangs gaan gok ik zo? Naja, hier 'n impressie van het stadsbalkon:quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
die bussen blijven toch op de plaats waar ze nu ook staan?
Mja, maar de mensen uit zuidhorn etc die 2x in het uur aankomen zullen daar vast wel weer langs gaan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:04 schreef U het volgende:
[..]
Als die tussendoorgang er nog steeds is zullen de meeste mensen (die toch uit de intercities komen) nog steeds daarlangs gaan gok ik zo? Naja, hier 'n impressie van het stadsbalkon:
[afbeelding]
het erin proppen lukt me meestal nog wel (zolang je 'n beetje op tijd op vrijdag weggaat)quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:12 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Mja, maar de mensen uit zuidhorn etc die 2x in het uur aankomen zullen daar vast wel weer langs gaan?
Gelukkig is er nu ook weer wat ruimte voor mijn fietsEindelijk niet meer 3 fietsen opzij duwen en mijn eigen fiets er tussen proppen en hopen dat ie er een dag later nog heel staat
![]()
10 juli gaat het (deels) open. De bussen blijven waar ze staan ja, hoogstens schuift 315 wat op oid.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
die bussen blijven toch op de plaats waar ze nu ook staan?
Die ligt inderdaad toch echt aan de andere kant van het Eendrachtskanaal. Was me ook al opgevallen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:35 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
In de Willem Barentzstraat? Die ligt om onverklaarbare redenen in de Schildersbuurt.
Belachelijk!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:07 schreef Ferdo het volgende:
Groningen, zo ongeveer mijn tweede woonplaats, en bovenal de stad waar mijn vriendin woont.
Maar ik haal haar daar mooi weg!
Ja, was mij ook al opgevallen. De hele binnenstad is Chinees versierd. En op de Grote Markt is een lading zand gestortquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Belachelijk!
Hot hot hot is/in ons stadjeEn we gaan Chinees, zag ik net tijdens m'n pauze in de stad?
Ik zet m'n fiets nooit bij de haltes. Dat is sowieso altijd vol. Fiets een stukje verder naar het KPN gebouw (oude taxistandplaatsen). Daar is altijd plek voor je fiets. Niks geen gehannes met fietsen opzij duwen. Moet je alleen 1 minuutje extra lopen, maar dat moet je er dan maar voor over hebbenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef U het volgende:
[..]
het erin proppen lukt me meestal nog wel (zolang je 'n beetje op tijd op vrijdag weggaat)Alleen als je dan weer terugkomt zondag/maandag is het meestal rampzalig. Zeker als je je fiets bovenop hebt gezet, en er dan 2 fietsen omheen zitten met hun fijne remkabels/versnellingskabels om je stuur gewikkeld... En natuurlijk wel vastmaken met 'n slot aan het uittrekgedeelte, anders haalt iemand 'm er zo uit!
Echt nog nooit van gehoord hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:01 schreef jagster het volgende:
Queen_Bee
Doeven is een winkel in de Schutstraat, verkopen communicatie en meteo apparatuur.
Kom je vaak genoeg tegen op fokenne, volgende keer opletten wie je mee naar huis neemt.
![]()
Verder, ben de laatste maanden druk aan het bouwen thuis. dus niet veel tijd voor internetten...
Zie mijn website.![]()
Ik woon vlakbij een snackbarquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:06 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Corpus den Hoorn 4 life!
Nou ja, 4 life... eigenlijk is het een enorm nare buurt. En het Overwinningsplein is verschrikkelijk. En we hebben geen snackbar.
[afbeelding]
(Gejat van www.overwinningsplein.nl)
Als ik daar zou wonen zou ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:06 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Corpus den Hoorn 4 life!
Nou ja, 4 life... eigenlijk is het een enorm nare buurt. En het Overwinningsplein is verschrikkelijk. En we hebben geen snackbar.
[afbeelding]
(Gejat van www.overwinningsplein.nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |