http://www.nieuwnieuws.nl(...)_stenigen_zwaan.htmlquote:De politie is op zoek naar vier jongens die zondagmiddag in het Inundatiekanaal in Tiel, een jonge zwaan met stenen hebben doodgegooid. Een getuige zag de jongens op een bankje zitten langs het kanaal dichtbij de Rumptstraat. De jongens waren met stenen naar zwanen aan het gooien.
Korte tijd later bleek dat een jonge zwaan, kennelijk door het stenengooien, was overleden. Zwanen behoren tot de beschermde inheemse diersoorten en het opzettelijk doden van zwanen is in Nederland verboden. De politie is op zoek naar de jongens.
In Tiel, hoogstwaarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Kindervriend het volgende:
Het zijn vast die blanken geweest, Meki. Die halen altijd kutgein uit!
Zwarte autochtonen???quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:44 schreef Devrim_ het volgende:
Het waren autochtonen
Ik heb het gezien!
Ik stond erbij en ik keek ernaar
De schoftenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Blanke autochtonen
Die kanker flikkers van een Jan,Kees en jaap
Het was de zwaan van Devrimquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Leuke reacties
Maar idd, die zwaan zal vast wel een buitelander zijn geweest
SCH stenigenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
Met stenen naar dieren gooien.
How low can you go
En dat zegt een zwanenredder!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:11 schreef Xebrozius het volgende:
Was het een homofiele zwaan? Anders hadden die jongens het beest eerst nog even van een flat af moeten gooien...
Van een hoge flat af was het toch??quote:
Benzinequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Van een hoge flat af was het toch??
Ervaring??quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dagelijks...genoeg op te ruimen in Nederland
Ik weet niet... Heb je filmpjes van je positieve daden???quote:
Killing.A.Gay.For.Dummies-EBOOK.pdfquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet niet... Heb je filmpjes van je positieve daden???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |