50 = 50.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
De matrix-borden geven 50 aan, maar je kan nog redelijk doorrijden.
Moeilijk invoegen he! Dat is juist het probleem wat ik aankaart! Kan moeilijk mensen weg gaan beuken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef Conflict het volgende:
Gewoon wat eerder invoegen, als je op het verdrijvingsvlak staat doe je toch echt iets fout.
Als je aan ziet komen dat hetzo druk is dat het moeilijk gaat worden, ben je geacht genoeg inzicht te hebben om al eerder te gaan ritsen, en niet te wachten tot je bij het bord bent, waar iedereen bumper aan bumper rijdt. Je maakt dus zelf ook een fout. (Ik zeg overigens niet dat die andere bestuurders wel goed zitten, maar dit gebeurd nu eenmaal)quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moeilijk invoegen he! Dat is juist het probleem wat ik aankaart! Kan moeilijk mensen weg gaan beuken.
en waarom staat er dan na 300 meter een bord ritsen vanaf hierquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:04 schreef Zpottr het volgende:
Als jij "lekker doorrijdt" terwijl de borden allang 50 aangeven kun je zelf ook wel verzinnen dat je een probleem voor jezelf aan het maken bent of niet?
Oh, en "over 300 meter ritsen" betekent niet dat je 300 meter door moet rijden en dan pas naar rechts mag
Wat een onzin! Sommige sjaken staan stil omdat ze niet volledig gebruik maken van alle 2 de banen, als ik dat wel doe dan ben ik niet diegene die fout ben! Niet voor niets staan de ritsen borden er.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef nein het volgende:
iedereen heeft gelijk behalve de TS
Je snapt zelf ook wel dat t aso is om iedereen voorbij te sjesen terwijl die netjes wachten.
Zoek de betekenis van "mogen" en "moeten" eens op en probeer opnieuw.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:27 schreef lipje het volgende:
[..]
en waarom staat er dan na 300 meter een bord ritsen vanaf hier
Het staat er op gebiedende wijze hoor sjaak. Ritsen vanaf hier. Je kan ook eerder ritsen, maar dat zorgt bij files voor onnodig oponthoud.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:29 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zoek de betekenis van "mogen" en "moeten" eens op en probeer opnieuw.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
Die mongolen die hem geen ruimte geven zitten dus gewoon FOUT!
Ik MAG doorrijden en MOET na 300 meter beginnen met ritsen. Geen probleemquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:29 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zoek de betekenis van "mogen" en "moeten" eens op en probeer opnieuw.
Omdat hij een grote bak heeft en die kuddedieren in de andere baan een Polo al een toffe bak vinden!?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
Die mongolen die hem geen ruimte geven zitten dus gewoon FOUT!
idd, zulke frusties dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:55 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik MAG doorrijden en MOET na 300 meter beginnen met ritsen. Geen probleem![]()
Dat jij nou zo'n frustie bent dat je 3 km van te voren al invoegd, te bang om er niet tussen gelaten te worden![]()
Als de kassa rij naast je sneller is wil je zeker ook daar aan de beurt zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |