abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:10:53 #151
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_39117692
Wat een tyfushond, die de Zooi van Snikkelsteijn. Dat ga je toch niet roepen... Of het nou waar is of niet. Zulke dingen roep je niet.

Door het doucheputje persen die eikel
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:12:15 #152
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_39117717
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:10 schreef Ringo het volgende:
Wat ik me nou afvraag: zou Beatrix ook echt anaal gepenetreerd zijn door Hans Teeuwen?
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_39119863
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:24 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Misschien kraamt hij niet zomaar iets uit en is het allemaal waar. Anders hadden ze hem allang kunnen aanpakken.
Nou en?

Wat kan mij dat nou schelen dat Irene in plaats van met bomen praat, zaadjes slikt?
pi_39120298
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:36 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Nou en?

Wat kan mij dat nou schelen dat Irene in plaats van met bomen praat, zaadjes slikt?
Het zou pas echt spectaculair zijn als ze die zaadjes zou hebben geplant en er Veen-bossen zijn ontstaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_39171847
quote:
'Absolute leugens’ in BLVD

AMSTERDAM - Edwin de Roy van Zuydewijn overweegt juridische stappen tegen het magazine BLVD.

Edwin de Roy van Zuydewijn met zijn pup Pablo. Foto MARCO OKHUIZEN

De echtgenoot van prinses Margarita zegt dat de uitlatingen die hij doet in een interview met het blad zijn verzonnen en uit verband zijn gerukt. Bovendien zou het blad afspraken hebben geschonden die voorafgaand aan het interview met De Roy van Zuydewijn zouden zijn gemaakt.

De Roy van Zuydewijn erkent dat hij dit voorjaar in een restaurant een afspraak had met het blad. ,,Omdat ik altijd word bedonderd door de media, leg ik mijn gesprekken tegenwoordig vast met een camera. Dit keer niet, maar ik nam als getuige een lid van de Stichting Rechtsstaat mee. Die kan bevestigen dat het artikel geen waarheidsgetrouwe weergave is van mijn uitlatingen.’’

In het blad staat onder meer dat De Roy van Zuydewijn zegt dat zijn vroegere schoonmoeder, prinses Irene, een nymfomane is en dat koningin Beatrix biggenpoten heeft.

De Roy van Zuydewijn: ,,De journaliste van BLVD zei dat ze high was, vertelde vunzige dingen en heeft het gesprek uit zijn verband gerukt. Bij het verlaten van het restaurant heeft ze gezegd dat er geen verhaal van de bijeenkomst zou komen.’’

De Roy van Zuydewijn was dan ook ‘hooglijk verbaasd’ toen hij vernam dat toch een artikel zou verschijnen. ,,Ik heb voorinzage gehad en direct laten weten dat ik juridische stappen zou ondernemen als het blad dit zou doorzetten. Nooit meer iets gehoord en nu dit.’’

Hoofdredacteur Margriet van der Linden van BLVD kan zich voorstellen dat de echtgenoot van Margarita schrok. Ze erkent dat de publicatie niet de goedkeuring heeft van De Roy van Zuydewijn.

,,We zijn hem tegemoet gekomen en hebben - op zijn verzoek en omdat ik sommige uitspraken niet eens durfde af te drukken - al een groot deel van het gesprek geschrapt. Hij vond het onvoldoende. Maar alles wat daar staat, én meer, is gezegd.''

De Roy van Zuydewijn houdt staande dat het om ‘absolute leugens’ gaat.
AD
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_39172000
TTT!
pi_39172157
Ongelofelijk hoe die gast zich heeft klemgeluld in z'n vertelseltjes. Ongeacht of z'n verhalen nu waar zijn of dat hij keihard liegt...Wie gelooft die kerel nu nog?

Kom op, Edwin, we want more!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zaterdag 24 juni 2006 @ 11:24:38 #158
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_39172802
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 10:09 schreef milagro het volgende:

[..]

AD
Oftewel, Edwin zegt dat BLVD overdreef en BLVD zegt dat ze juist dingen weg laten. Toch jammer dat Edwin toevallig zijn camera was vergeten, die dag..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_39173023
Zijonline met meer details:
Beatrix dreigt Edwin De Roy van Zuydewijn met proces wegens majesteitsschennis!
Koningin Beatrix laat dus toch niet met zich sollen. De vorstin heeft Edwin de Roy van Zuydewijn gesommeerd stappen te ondernemen tegen de glossy BlvD, die vandaag een interview met De Roy van Zuydewijn publiceert waarin hij de complete koninklijke familie van van alles en nog wat beticht. Zo zou Beatrix een drankorgel zijn, prinses Irene een nymfomane en Willem Alexander zich laat dunkend uitlaten over echtgenote Maxima. Afgelopen woensdag onthulde ZIJonline al de tekst van het gewraakte interview waarna Beatrix direct besloot stapen te ondernemen tegen de (bijna) vormalig echtgenoot van haar nichtje Margarita.

De hofadvocaten dreigen de Roy van Zuydewijn met een proces wegens majesteitsschennis, waarop maximaal vijf jaar gevangenisstraf staat. De Roy van Zuydewijn op zijn beurt kondigt nu stappen tegen BlvD aan. Hij beweert dat verslaggeefster Nathalie Huigsloot onder invloed van verdovende middelen was toen zij hem interviewde en dat hij voor de weerslag van het interview nooit toestemming zou hebben verleend.

De 40-jarige, inmiddels bankroete, oud-ondernemer ontkent grove uitspraken over het seksleven van prinses Irene en ontkent ook dat hij gezegd zou hebben dat Beatrix rookt en zuipt als een ketter en dat zou 'biggenpoten' zou hebben.

Blvd. publiceert in het nummer dat vandaag in de winkels ligt het interview met Edwin, waarin hij prinses Irene 'een nymfomane' noemt. Ook vertelde hij volgens de glossy dat Irene een seksuele relatie heeft gehad met zanger Herman van Veen. Ook zegt De Roy van Zuydewijn dat de toen 12-jarige Margarita haar moeder Irene en Van Veen betrapte tijdens orale seks. De Roy van Zuydewijn ligt momenteel in scheiding met prinses Margarita, de dochter van Irene, en voert via de media een strijd tegen de koninklijke familie.

Volgens De Roy van Zuydewijn heeft het blad hem erin geluisd. "De journaliste van Blvd. zei dat ze high was, vertelde vunzige dingen en heeft het gesprek uit zijn verband gerukt", zei De Roy. "Bij het verlaten van het restaurant heeft zij gezegd dat er geen verhaal van de bijeenkomst zou komen."

De Roy van Zuydewijn was dan ook ‘hooglijk verbaasd’ toen hij vernam dat toch een artikel zou verschijnen. "Ik heb voorinzage gehad en direct laten weten dat ik juridische stappen zou ondernemen als het blad dit zou doorzetten. Nooit meer iets gehoord en nu dit.’’

Hoofdredacteur Margriet van der Linden van Blvd. zegt dat het vraaggesprek gekuist is afgedrukt om Edwin tegemoet te komen. Bovendien durfde zij sommige uitspraken niet eens af te drukken.

Eerder dit jaar liet edwin de Roy van Zuydewijn zich ook al negatief uit over dee oranjes. In panorama noemde hij Maxima "een Argentijnse lellebel" en haar echtgenot Willem-Alexander "een pannekoek"en "een watje". Dat BlvD het interview met de "baron"uit de duim gezogen heeft lijkt dan ook nauwelijs voorstelbaar, omdat de Roy van Zuydewijn in Panorama al soortgelijke uitspraken deed.

Over maxima zei hij toen; "Maxima is van het type golddigger. In haar New Yorkse tijd heeft ze nog een tijdje achter John F. Kennedy Jr. aangelopen. Gelukkig wist hij beter. Ik vind het een schande dat deze Argentijnse lellebel de kroon opeist." En ook Wilem-Alexander kon niet op zijn sympathie rekenen getuige zijn opmerking: "Willem-Alexander? Dat is een pannenkoek die bang is dat hij zijn nek breekt. Hij is doodsbenauwd voor de dag dat hij koning wordt. Je kan hem makkelijk in de zeik nemen, het is een week watje. Hij ziet mij natuurlijk het liefst aan de hoogste boom hangen. Toch denk ik wel dat hij ziet wat er aan de hand is; hij weet dat die storm die tegen mij is ontketend niet rechtvaardig is. Maar ja, René Froger is één van zijn beste vrienden. Moet ik nog meer zeggen?"

Ook prinses irene, de moeder van devrouw die hij trouwde, margarita, kon toen al op weinig sympathie rekenen van haar schoonzoon- "Terwijl Margarita al een volwassen vrouw was, werd ze nog geslagen. Ze had ooit een shirt van haar moeder geleend. Op een dag was ze bij ons op bezoek en zie ik Margarita trillend naar beneden komen, ze heeft tranen in haar ogen. Ik ben bezorgd en vraag wat er aan de hand is. Met horten en stoten kwam het verhaal eruit: Irene had het niet op prijs gesteld dat Margarita dat shirt had gepakt en heeft haar vervolgens afgeranseld."

Het interview in panorama was voor Edwins advocaat, mr. Pim de Vos, reden om zijn client de laan uit te sturen.

Volgens hofkringen zijn de uitlatingen in BlvD voor Beatrix de druppel die de emmer deed overlopen. Zij heeft nu haar advocaten opdracht gegeven De Roy van Zuydewijn onmiddellijk -en keihard- aan te pakken als hij zich andermaal negatief uitlaat over de Oranjes.
  zondag 25 juni 2006 @ 09:54:55 #160
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_39199814
In plaats van een gevangenisstraf of een geldboete zou ik een mediaverbod eisen. Dat is het beste voor iedereen.
En ze leefden nog lang en gelukkig
  zondag 25 juni 2006 @ 11:52:43 #161
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_39201717
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 11:36 schreef Suko het volgende:

De hofadvocaten dreigen de Roy van Zuydewijn met een proces wegens majesteitsschennis, waarop maximaal vijf jaar gevangenisstraf staat. De Roy van Zuydewijn op zijn beurt kondigt nu stappen tegen BlvD aan. Hij beweert dat verslaggeefster Nathalie Huigsloot onder invloed van verdovende middelen was toen zij hem interviewde en dat hij voor de weerslag van het interview nooit toestemming zou hebben verleend.
Oftewel: Edwin wordt een beetje bang. .
pi_39252996
Even over het woord "pijpte" in de TT:
Is de verleden tijd van pijpen niet peep?
grijpen -> greep
begrijpen -> begreep
slijpen -> sleep
pi_39253062
rijpen -> rijpte
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  maandag 26 juni 2006 @ 18:37:22 #164
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_39258272
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:02 schreef BaRBoU het volgende:
Even over het woord "pijpte" in de TT:
Is de verleden tijd van pijpen niet peep?
grijpen -> greep
begrijpen -> begreep
slijpen -> sleep
THC heeft het over gepeept... Need I say more?
En ze leefden nog lang en gelukkig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')