Vette make up. Vuurrode lippen. Dreadlocks. Push up BH. Kort rokje met daar onder lieslaarzen met puntige hakken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Hoe zag Irene eruit in 1980?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Hoe zag Irene eruit in 1980?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:27 schreef milagro het volgende:
Ach, Irene was destijds, om met Jacobse en Van Es te spreken, een maui lekkah wèf, dus tja, welke vent wou daar nou niet zijn (jaaaaaaaaaa, komt-ie, Scandy!!!!!!!!!!!) Alfred Jodokus in kwakken....
Ja, zat ik ook dus te denken. Is het nu ook ok om zijn hele privé-leven in de pers te gooien of zo ? Elke scheve schaats die ie heeft gereden lekker in chocoladeletters op de Telegraaf?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef DenniZZ het volgende:
Wat dacht je dan? Dat deze mensen nooit sex hadden ofzo
heel naar mannetje, idd, paranoide gek met zijn kop op stand 'chronisch gepasseerd'quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook dus te denken. Is het nu ook ok om zijn hele privé-leven in de pers te gooien of zo ? Elke scheve schaats die ie heeft gereden lekker in chocoladeletters op de Telegraaf?
Wat een ongelooflijke aandachtshoer is die de Roy.
Ik bedoelde het privé-leven van De Roy.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:47 schreef AntonDingeman het volgende:
Het is ook maar de vraag of de schaats wel scheef was, HiZ ....
Volgens mijn moeder was Herman van Veen toen vrijgezel.
het gaat hem natuurlijk om Mama Irene's schandalig blootstellen van haar jonge kind aan mama's mondelinge uitspattingen, hetgeen een traumatische ervaring geweest moet zijn, uiteraard want anders zou het zomaar kunnen betekenen dat de hij de oorzaak zou zijn geweest van Margarita's tijdelijke bizarre gedrag, nee het is allemaal te herleiden naar die ene middag in juli toen Mama Irene zich alleen in huis waande, met de kloppende woerd van Hermanquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:55 schreef SCH het volgende:
Was toch geen geheim dat ze het met Van Veen deed?
Ja, en nu twintig jaar jonger?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef mrcool het volgende:
Ze mag er nog niet eens bij in de buurt komen!
[afbeelding]
Nondeju, wat 'n mol...quote:
No way, geilquote:
Da's veertig jaar jonger.quote:
Ja, minimaalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |