Ik heb nog nooit Nespresso geproefd, dus daar kan ik niet over meepraten. Maar een broodbakmachine vind ik zwaar overrated. Zelf maken gaat sneller en vind ik lekkerder. Het enige voordeel van de broodbakmachine vind ik dat er 's morgens brood klaar kan zijn als je uit bed komt. Dat is alles.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:13 schreef Jarno het volgende:
De broodbakmachine doe ik niet graag weg. De Senseo mag van mij vandaag nog kapot gaan, dan kan ik een Nespresso halen..
Ik vind de broodbakmachine leuk, m'n ouders hebben er één, maar daar is het altijd zo dat het brood wat eruit komt maar half opgaat en dan te droog is om nog verder te eten en dus weg wordt gegooid. Invriezen is ook al zo'n ramp, of je moet het voorsnijden. Ik vind, als ik dan toch een 'apart' brood nodig heb inderdaad zelf bakken makkelijker, en het normale brood haal ik wel bij de bakker of de supermarkt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Nespresso geproefd, dus daar kan ik niet over meepraten. Maar een broodbakmachine vind ik zwaar overrated. Zelf maken gaat sneller en vind ik lekkerder. Het enige voordeel van de broodbakmachine vind ik dat er 's morgens brood klaar kan zijn als je uit bed komt. Dat is alles.
De broodbak zou ik heel erg missen, omdat ie gewoon heel makkelijk is en ook alles kneedt voor mequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Je mag uit de volgende lijst 3 apparaten kiezen, welke kies je en waarom?
De rest van het lijstje zou ik niet zo missen. Wat moest je ook weer met een staafmixer?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:03 schreef Isabeau het volgende:
de vaatwasser en koelkast was niet nodig om te noemen; de vaatwasser is geen keukenapparatuur, maar een schoonmaakmachine en de koelkast is volgens mij gewoon standaard)
De mijne kan ook snijdenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik gebruik dat ding amper, ik maak er soep mee egaal. Dat is het eigenlijk wel.
Grill-ijzerquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:40 schreef milagro het volgende:
broodrooster, ik is gek op warme toast met jam![]()
en voor de kids ook het tostiijzer.
wij zijn gek op klote randjes!!!!!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Grill-ijzer
heb je ook geen klote randjes in je tosti's meer.
Daar ben ik ook gek opquote:
Maf mensquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:28 schreef milagro het volgende:
[..]
wij zijn gek op klote randjes!!!!!!!![]()
Niet onmisbaar, wel makkelijk (al heb ik dan liever een sapcentrifuge, maar da's zoveel werk zonder afwasmachine). Maar dat kan desnoods ook met handpers.quote:oh ik moet ms ook nog de sinaasappelpers noemen, zo'n hefboomding, valt dat ook nog onder de apparaten
Oh? er moet electriek aan te pas komen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ben ik ook gek op
En ik ben inderdaad de sinaasappelpers vergeten. Maar zo'n hefboomding is net als een handpersje, is geen apparaat dus![]()
Daar heb ik met die van mij geen last van.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maf mens!
Die harde dingen dwars door het midden van je tosti!!!!!
Van die drie heb ik alleen de mixer, en die gebruik ik zelden. Een goed mes en een fatsoenlijke snijplank is m.i. vele malen nuttiger.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:21 schreef Drive-r het volgende:
Echt voor het koken zijn een mixer, een kitchenaid (ik neem aan dat je daarmee een keukenmachine bedoelt) en een goede staafmixer nodig. De rest is gemak...
Staan die op de lijst?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Van die drie heb ik alleen de mixer, en die gebruik ik zelden. Een goed mes en een fatsoenlijke snijplank is m.i. vele malen nuttiger.
Iedereen heeft toch een fornuis? Wie heeft er nou geen fornuis?quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:03 schreef Byte_Me het volgende:
fornuis + oven (is 1 apparaat)
espresso apparaat (hoe moet ik anders wakker worden?)
vaatwasser (ik heb wel leukere dingen te doen als afwassen)
ok, ik heb 2 apparaten die jij als standaard ziet, maar dit zijn voor mij de basis apparaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |