7 middenvelders is qua getal genoeg. En van die 10 aanvallers kunnen ook Perez, Krohn-Dehli en Manucharyan op het middenveld spelen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:02 schreef TimmyAsd het volgende:
En toch maak ik me een beetje zorgen over de selectieEr zit niet echt balans in het elftal. Met de keepers zit het wel goed. Van de 9 verdedigers heb ik er in de meeste wel vertrouwen in, maar Schilder en Timisela zijn er echt niet klaar voor.
Middenvelders hebben we echt een tekort. We hebben er 7, waaronder Lindenbergh () En 2 jongens van 17 jaar oud
En dan de spitsen. geen enkele balans. van de 10 (!) aanvallers zitten er 5 centrumspitsen bij, heb je weliswaar 2 linksbuitens, maar slechts 1 rechtsbuiten.
Er moet nog echt iets schuiven in het elftal hoor..
perez kan idd. Maar die andere 2 acht ik simpelweg kansloosquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:34 schreef Kang-He het volgende:
[..]
7 middenvelders is qua getal genoeg. En van die 10 aanvallers kunnen ook Perez, Krohn-Dehli en Manucharyan op het middenveld spelen.
Ik denk eerder dat het eraan ligt dat hij al kan trainen bij AZ terwijl de voorbereiding van Ajax pas over 2 weken begint.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:06 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen, maar ondanks dat vind ik het een vreemde keuze![]()
Op die manier kun je voor iedere club wel iets verzinnen om daar door te trainen, vrees toch dat er iets meer achter zit en dat Louis al flink op hem in heeft gepraat en zal praten..............
Precies.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:58 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het eraan ligt dat hij al kan trainen bij AZ terwijl de voorbereiding van Ajax pas over 2 weken begint.
En wat wil je spelen tegen ploegen met 3 aanvallers?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn opstelling voor volgend seizoen zou alsvolgt zijn:
[afbeelding]
Thomas Vermaelen en Jaap Stam zijn de mandekkers, Johnny Heitinga een vrije rol.
Leuke opstelling al zullen ze zo toch niet gaan spelen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn opstelling voor volgend seizoen zou alsvolgt zijn:
[afbeelding]
Thomas Vermaelen en Jaap Stam zijn de mandekkers, Johnny Heitinga een vrije rol.
Inderdaad...Weinig aan...quote:
Ja, we moeten er toch iets mee doen..quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Ogararu centraal achterin?????
Waar heb je Ogararu en Perez?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Stekelenburg
Grygera, Stam, Vermaelen, Emanuelson
Gabri, Maduro, Sneijder, Roger
Huntelaar, Babel
Die is pas cool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |