Huntelaar is een Ajax speler. Zie je het verband al?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het heeft GEEN REET met Ajax te maken.
Of zit ik in het Huntelaar-topic?
Die niet meedeed aan de wedstrijd van Oranje vanavond.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Huntelaar is een Ajax speler. Zie je het verband al?
Ga je gang. Maar het is natuurlijk gewoon logisch dat deze discussie nu overal de kop op duikt.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die niet meedeed aan de wedstrijd van Oranje vanavond.
Laten we het ook eens over Urby hebben dan, want ik denk wel dat die vanavond de beslissende assist had kunnen geven....
![]()
Ach, alles beter dan Paauwequote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef daaaaan het volgende:
Sneijderdaar komt ajax ook nooit meer vanaf.
3 juli volgens mijquote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer is de 1e training?
3 juli, half drie.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer is de 1e training?
Ik hoop het. Die middenvelder heeft meer doelpogingen gehad dan die overschatte blondine uit 010.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef daaaaan het volgende:
Sneijderdaar komt ajax ook nooit meer vanaf.
Absoluut mee eens.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik keek mischien met een gekleurde bril, maar ik vond Sneijder vandaag een van de betere.
Omdat ie qua storend werk op het middenveld een voldoende haalde? Voor de rest bestond zijn imput vooral uit kansloze afstandsschoten en het hoogtepunt waarop hij een vrije trap opeiste en 'm vervolgens huizenhoog over schoot.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik keek mischien met een gekleurde bril, maar ik vond Sneijder vandaag een van de betere.
Heb je het nu over Sneijder of over van Bommel?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat ie qua storend werk op het middenveld een voldoende haalde? Voor de rest bestond zijn imput vooral uit kansloze afstandsschoten en het hoogtepunt waarop hij een vrije trap opeiste en 'm vervolgens huizenhoog over schoot.
Die bakte er offensief ook niks van, maar hij is een zogenaamde "dienende" speler. Sneijder zorgde voor 0 creativiteit.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heb je het nu over Sneijder of over van Bommel?
Cocu speelde slechter.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die bakte er offensief ook niks van, maar hij is een zogenaamde "dienende" speler. Sneijder zorgde voor 0 creativiteit.
Die ook. De enigen die wat mij betreft vanavond een voldoende (of meer) haalden, zijn Sar, Boulahrouz, Gio, Van Persie en Ooijer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |