zal het ff aanpassenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:48 schreef Conflict het volgende:
Overleg gewoon samen even over die OP en dan kan de TS hem gewoon ff aanpassen![]()
mijn topic was er tog eerder?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:50 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
beetje mijn topic vernieuwen en drinken bij de moderator hewacht maar.
terwijl ik bezig was een topic te maken, maak jij er snel 1tje met copy/paste teksten, kun je zo zien.quote:
ik had er al 1,... veel eerder.. want toen ik kwam begon je.,quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
terwijl ik bezig was een topic te maken, maak jij er snel 1tje met copy/paste teksten, kun je zo zien.
heb je een mountainbike??quote:
Ik was al heel even bezig, leer jij nou maar je puntengebruik af, leest zo kutquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:03 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ik had er al 1,... veel eerder.. want toen ik kwam begon je.,
[..]
ik mis een punt.....quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:05 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
Ik was al heel even bezig, leer jij nou maar je puntengebruik af, leest zo kut![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:32 schreef 4.2Quattro het volgende:
Fantastische dorp met de jaarlijkse dierenmarkt en de vogelweken.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog nooit geweest eigenlijk.![]()
Overleg gewoon samen even over die OP en dan kan de TS hem gewoon ff aanpassenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
we hebben ook geen dierenmarkt en de vogelweken
![]()
Anoeld, beetje mijn tekst jatten he en plaatjes![]()
Heb ik jou toestemming gegeven?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Overleg gewoon samen even over die OP en dan kan de TS hem gewoon ff aanpassen
Omgquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:34 schreef arnold-d het volgende:
Wat vooral bekend staat om: Vlegelhangen
Hoekelum is nog wel Bennekom.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoekelum, is dat al Bennekom?
Ik dacht dat het nog bij Ede hoorde?
Bij ons staat Bennekom bekend als de dorp met één kroeg, pure rust en bünders die in het centrum hangen. Je kan er mijn inziens best rustig en mooi wonen.
Hoekelum is Bennekom.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoekelum is nog wel Bennekom.
En ze hebben 3 kroegen volgens mij![]()
Kruidvat hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:56 schreef marinus_huissoon het volgende:
ja dat is dat café dat naast de kruitvat zit en tegen over van wonderen
in bennekom hebben we een nieuwe werknemer bij de c1000quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:56 schreef marinus_huissoon het volgende:
ja dat is dat café dat naast de kruitvat zit en tegen over van wonderen
vervanger van Maikuuul tijdens de vakantiequote:Op maandag 3 juli 2006 20:44 schreef arnold-d het volgende:
[..]
in bennekom hebben we een nieuwe werknemer bij de c1000
het is MARINUS![]()
zeik niet, zeikerdquote:Op maandag 3 juli 2006 23:37 schreef arnold-d het volgende:
die woont nieteens in de buurt :S
Niks, je bent vrijwilligerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:14 schreef marinus_huissoon het volgende:
ja dat ben ik ja ik werk nu bij de c1000 dat is geen fratsen ik werk gewoon bij de c100 weet iemand hoeveel ik ga vedienen [afbeelding]
Voor feedback kan je terecht in het topic bovenaan in dit forum. Mijn mailadres staat in mijn profiel, kijk dus eerst ff rond voortaan. Ik wil bij deze vragen in dit topic gezellig te houden. Wat mensen voor foto's plaatsen moeten ze zelf weten, als jij besluit ze online te zetten dan moet je toch weten dat ze dan door anderen gebruikt kunnen worden. Daar is niks illegaals aan in mijn ogen en daarvoor moet je anders maar naar de politie ofzo. Het is niet de bedoeling dat je hier dan maar reclame komt maken, dat is namelijk gewoon niet toegestaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:25 schreef bennekom het volgende:
Sorry dat was op deze wijze niet de bedoeling, maar op Bennekom staan foto's van ons vermeld waar wij geen toestemming voor gegeven hebben. Als men dan wel deze foto's op uw site illegaal mag plaatsen volgens u, lijkt me op ze minst een vermelding van de eigenaar van deze foto's ook op zijn plaats en dat is Bennekom Digitaal. Bennekom Digitaal is een site voor en door mensen uit Bennekom en wordt gemaakt door vrijwilligers. Hopelijk is het u nu duidelijk wat de achtergrond is van ons schrijven. Ons urladres is u ondertussen bekend. Jammer dat wij uw e-mailadres niet weten anders hadden wij u persoonlijk kunnen mailen, want spammen is niet wat wij doen, nergens.
nouja..... het dorp is groterquote:
Bakker bart en versquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:16 schreef arnold-d het volgende:
[..]
nouja..... het dorp is groter![]()
ff broodje gezond eten.. vers van de bakker bart in bennekom![]()
rot opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:07 schreef arnold-d het volgende:
waarom heb ik zoon idee dat robert of marinus bennekom is... ik denk robert![]()
lolquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:42 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
rot opdat ben ik niet.
Maaruh, als ik nou op zoeen foto sta, en het word gepubliceerd op het internet? kan ik dan ook ff aangifte doen bij de pliezie, en als jullie mij op de site zetten zonder toestemming')
Van de KONING?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:20 schreef marinus_huissoon het volgende:
ja kan ook een lekker taart eeten bij mekking (meka
) ze zijn ook Hofleverancier van de koning
De koninginquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Van de KONING?![]()
Die hebben we al heel wat jaartjes niet meer..
wel lekkere taartjes trouwens
pasenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:01 schreef tralalala het volgende:
bijna kerst
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:24 schreef WolfOfDarkness het volgende:
Bennekom is klote. Zeker die lonsdalers die altijd bij de bankjes voor de super de boer en de kerk gaan zitten. En het park niet te vergeten en natuurlijk bij 't Laag.
Alweer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef robert-dirksen het volgende:
Spannend....
Ik plaats een ...
TVP:D:D: D:
![]()
![]()
: D
heb al is een BAN van 24uur gehad,. en dat is dan best kutquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:24 schreef RicoRabbit het volgende:
Nu kappen anders krijgen we straks een ban en vergaat ons leven!111zomg!11eins!111![]()
![]()
!11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |