Is het ook voor een deel. Maar de kinderen zijn ook veranderd. Vriendin is docent en die zegt ook het verschil te merken in concentratievermogen, interesse etc. bij leerlingen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja is ook 'n beetje veel, maar ik vind dat dus de schuld van het onderwijs.
Hitler is geloof ik direct na de zelfmoord gecremeerd door andere hoge gasten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:34 schreef zatoichi het volgende:
Karl Marx, niet normaal meer zijn graf, wat een kitsch! Maar wel een aanrader
[afbeelding]
highgate cemetary in London.
Waar Hitler ligt begraven weet ik niet, maar over zijn bunker schijnt nu een vrij anonieme parkeerplaats te zijn gebouwd, als het goed is staat er wel een bordje, maar men wil voorkomen dat allerlei neo-nazi's daar een beetje Hitler gaan vereren.
Klopt!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was toch ook in de tweede wereldoorlog? Toen de duitsers voor Moskou stonden en vanwege de sneeuw niet verder konden?
Lijkt me best gezellie, zo'n buurt-barbequequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hitler is geloof ik direct na de zelfmoord gecremeerd door andere hoge gasten.
Dude.. je vergeet Elvisquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Zuen het volgende:
Hitler leeft toch nog? Op een eiland met 2pac, Biggie, Bob Marley en Pim. One love
Jep. En dat is nou ook de clou van Lost.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Zuen het volgende:
Hitler leeft toch nog? Op een eiland met 2pac, Biggie, Bob Marley en Pim. One love
Gelukkig ben ik er nog.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:23 schreef Scorpie het volgende:
Die kutpubers van tegenwoordig weten niks meer.
Je vergeet de Vietnamoorlog.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:30 schreef MrKickass het volgende:
[..]
De stichter van het communisme, de ellende van alles (check val van SU, het tegenwoordige Oostblok, Cuba en vooral Noord-Korea)
nein, ik doe Vwoquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:48 schreef Xenwolfie het volgende:
Wtf, weet je zeker dat je niet op het VMBO zit?
dat is toch die meneer die heeft gestreden voor gelijke rechten voor blanken en zwartenquote:
Dat verklaart natuurlijk zijn domme opmerkingenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:14 schreef AffenStrudel het volgende:
Bovendien is het een valse nicht.
Wat lul jij man, Hitler heeft jarenlang in Zuid-Afrika in een gevangenis gezeten, waarna hij verkozen is tot president van dat land, en daar de apartheid afschafte die er heerstequote:Op donderdag 22 juni 2006 17:50 schreef Interpol-Maastricht... het volgende:
Hitler heeft toch nog tot in de jaren 80 geleefd en was het brein achter de aanslag op JFK? Verder is ie in de jaren 60 nog opgedoken als figurant in Easy Rider ( die ene met lang haar op de motor). Tijdens de WK finale van 1986 schijnt hij het leven te hebben gelaten.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:20 schreef AffenStrudel het volgende:
Vandaag is weer een dag der domme opmerkingen.
We hadden dus geschiedenis, over de NSDAP enz, en dat je "Mein Kampf" niet vertaald met"Mijn kamp". Na de verbaasde gezichten en het harkerig gelach van de minder heldere lichten in de klas vertelt de docent verder. Blablabla enz, overdat Adolf ook een hekel had aan communisten enz. Sommigen wisten niet wat communisten waren (, trouwens) dus ging het daarover verder en hoe Karl Marx,het boek "Das kapital" heeft geschreven en zo het communisme zo een beetje is begonnen.
Maargoed, opeens vraagt een jongen "ja en die marx had toch ook vet veel kampen gebouwd met gas enzo en een rasistisch boek geschreven?". Dom natuurlijk. We gaan weer verder over Hitler en dezelfde jongen onderbreekt onmiddelijk met de vraag "waneer is Hitler doodgegaan?" , waarop het antwoord volgt en de jongen vraagt "waarom heeft hij zich toen door het hoofd geschoten?"
!
En ik doe dus VWO![]()
![]()
Marx heeft veel betekend voor de huidige mensenrechten, zijn invloed op de geschiedenis is onmiskenbaar hoor. Als je Marx over een kam scheert beledig je hem echt hoor.quote:
oew, een spelvautquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
gewoon der untergang laten zien , weet iedereen de details over eva en adolfquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:29 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
1. De jongen moet zich schamen dat hij zo'n domme fout maakt.
2. De jongen moet zich schamen dat hij niet weet in welk jaar hitler dood is gegaan.
3. De jongen moet zich schamen dat hij niet eens weet waarom hitler besloot zichzelf af te maken.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |