Heeftie die gewonnen dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:25 schreef MrKickass het volgende:
OMG
Da's net zo dom als beweren dat Napoleon de slag bij Waterloo heeft verloren
1. De jongen moet zich schamen dat hij zo'n domme fout maakt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Mensen? Tot nu toe lees ik dat er maar een onozele idioot in die klas zich vergipst.
Scheer je altijd alles en iedereen over één kam? Vuile communist!
De stichter van het communisme, de ellende van alles (check val van SU, het tegenwoordige Oostblok, Cuba en vooral Noord-Korea)quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:28 schreef 2609 het volgende:
wie is karl marx dan precies
waarom is je lollerboek uitgeschakeld?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:28 schreef 2609 het volgende:
Jij!quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:28 schreef 2609 het volgende:
dat is een winkelquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:30 schreef clowncloon het volgende:
bedoel je niet marx and spencer?
Allemaal leuk en aardig, maar hij zit ook op school om te lerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:29 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
1. De jongen moet zich schamen dat hij zo'n domme fout maakt.
2. De jongen moet zich schamen dat hij niet weet in welk jaar hitler dood is gegaan.
3. De jongen moet zich schamen dat hij niet eens weet waarom hitler besloot zichzelf af te maken.
![]()
Edit: Foutjequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:30 schreef Jimmeh het volgende:
waarom is je lollerboek uitgeschakeld?
fotoboek bedoel je? nou kijk hij gaat naar fotoboek nummer 2609 maar dus niet het fotoboek van de usernaam 2609 maar als je die link in mijn advertentie onder de post drukt dan kom je wel op mijnequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:30 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
waarom is je lollerboek uitgeschakeld?
jij moet je schamen dat je vwo doet en dan nog zo een belabberde OP neerzet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:29 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
2. De jongen moet zich schamen dat hij niet weet in welk jaar hitler dood is gegaan.
3. De jongen moet zich schamen dat hij niet eens weet waarom hitler besloot zichzelf af te maken.
![]()
Maar als het iemand in 3 vwo betreft is het wel enigzins triest, of niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:31 schreef MrKickass het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar hij zit ook op school om te leren![]()
Waarom is het zo logisch dat Hitler zichzelf heeft doodgeschoten dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:29 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
![]()
Ditmaal wel ja. Ein bischen domheid doet me niets, maar karl marx en hitler verwarrenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:34 schreef Horsemen77 het volgende:
alsof de TS serieus is
Heutentags nicht mehrquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:33 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Maar als het iemand in 3 vwo betreft is het wel enigzins triest, of niet?
ja, ik doe 3VWO
De broer van Groucho, Harpo en die andere 2quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:28 schreef 2609 het volgende:
De koekenbakker van verderopquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:37 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
karl marx ken ik, maar wie is hitler precies?
een nare man die ging allemaal joden vermoorden enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:37 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Die aardige man met de charlie-chaplin snor die iedereen met een sterretje op zijn jas gratis op vakantie stuurdequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:37 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Ah, de vakantieman!quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:40 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Die aardige man met de charlie-chaplin snor die iedereen met een sterretje op zijn jas gratis op vakantie stuurde.
Maar er zat wél een adelaartje onder het gras!quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:40 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Die aardige man met de charlie-chaplin snor die iedereen met een sterretje op zijn jas gratis op vakantie stuurde.
nee gekkie, dat was winston churchillquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:39 schreef 2609 het volgende:
[..]
een nare man die ging allemaal joden vermoorden enzo
hehe die mis ik weleensquote:
Dus ze volgt het om de goede verhaallijnen? En ze kan er niet om lachen? Nik smis met het kijken van die programma's lijkt me. Maar je hebt gelijk hoor. Het niveau van Havo en Vwo stelt weinig voor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:37 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Heutentags nicht mehr![]()
Mijn zusje blijft zitten in havo 4 en kijkt nog dagelijks Nickelodeon en Jetix... en niet voor de lol, nee serieus, ze volgt die lompe tekenfilms...![]()
![]()
De schrijver van Winnetou en Old Shatterhandquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:28 schreef 2609 het volgende:
Ja, en als je ziet wat er op universiteiten rondloopt somsquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:44 schreef Overlast het volgende:
[..]
Dus ze volgt het om de goede verhaallijnen? En ze kan er niet om lachen? Nik smis met het kijken van die programma's lijkt me. Maar je hebt gelijk hoor. Het niveau van Havo en Vwo stelt weinig voor.
Dat is Karl May.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:47 schreef Lod het volgende:
[..]
De schrijver van Winnetou en Old Shatterhand
quote:
Nee ik meen het nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:23 schreef Lod het volgende:
[..]
Joh, meen je dat nou? Ik dacht dat die Das Kapital had geschreven en vervolgens de tweede wereldoorlog had veroorzaakt.
Volgens mij was dat een klein iel mannetje die redelijke schilderijtjes kon maken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:37 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Ik meende dat Hitler een iets ander soort schilder wasquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:25 schreef maduropa het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een klein iel mannetje die redelijke schilderijtjes kon maken.
wat voor schilder dan,quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:27 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik meende dat Hitler een iets ander soort schilder was
Liegebeest, dat is G.W Bushquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:43 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
nee gekkie, dat was winston churchill
Nee joh, dat was Vinnie Jones.quote:
Misschien moeten we de maker van het housewitz filmpje toch meer waarderen, hij wist dat soort dingen tenminste.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:07 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ach, ik heb een keer aan de klas moeten uitleggen wat de holocaust was.
Wat een achterlijke idioten zitten er in jouw klas zegquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:20 schreef AffenStrudel het volgende:
Vandaag is weer een dag der domme opmerkingen.
We hadden dus geschiedenis, over de NSDAP enz, en dat je "Mein Kampf" niet vertaald met"Mijn kamp". Na de verbaasde gezichten en het harkerig gelach van de minder heldere lichten in de klas vertelt de docent verder. Blablabla enz, overdat Adolf ook een hekel had aan communisten enz. Sommigen wisten niet wat communisten waren (, trouwens) dus ging het daarover verder en hoe Karl Marx,het boek "Das kapital" heeft geschreven en zo het communisme zo een beetje is begonnen.
Maargoed, opeens vraagt een jongen "ja en die marx had toch ook vet veel kampen gebouwd met gas enzo en een rasistisch boek geschreven?". Dom natuurlijk. We gaan weer verder over Hitler en dezelfde jongen onderbreekt onmiddelijk met de vraag "waneer is Hitler doodgegaan?" , waarop het antwoord volgt en de jongen vraagt "waarom heeft hij zich toen door het hoofd geschoten?"
!
En ik doe dus VWO![]()
![]()
Ligt niet aan je klasgenoten, ligt aan die school van je. Geschiedenis moet meer in de aandacht komen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:20 schreef AffenStrudel het volgende:
We hadden dus geschiedenis, over de NSDAP enz, en dat je "Mein Kampf" niet vertaald met"Mijn kamp". Na de verbaasde gezichten en het harkerig gelach van de minder heldere lichten in de klas vertelt de docent verder. Blablabla enz, overdat Adolf ook een hekel had aan communisten enz. Sommigen wisten niet wat communisten waren (, trouwens) dus ging het daarover verder en hoe Karl Marx,het boek "Das kapital" heeft geschreven en zo het communisme zo een beetje is begonnen.
Maargoed, opeens vraagt een jongen "ja en die marx had toch ook vet veel kampen gebouwd met gas enzo en een rasistisch boek geschreven?". Dom natuurlijk. We gaan weer verder over Hitler en dezelfde jongen onderbreekt onmiddelijk met de vraag "waneer is Hitler doodgegaan?" , waarop het antwoord volgt en de jongen vraagt "waarom heeft hij zich toen door het hoofd geschoten?"
!
En ik doe dus VWO![]()
![]()
Dat was toch ook in de tweede wereldoorlog? Toen de duitsers voor Moskou stonden en vanwege de sneeuw niet verder konden?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:13 schreef descendent1 het volgende:
Triest ja...
Ik moest vandaag nog een HAVO 4 klas uitleggen wat de Koude oorlog was..![]()
Mwah 't scheelt maar 16 jaar. Ik vind zoiets geen domme opmerking hoor, wat zegt 'n jaartal nou. Dat is toch niet het belangrijkste. En nogmaals, scholen zouden hier wat aan moeten doen. Veel meer geschiedenis geven, die kids komen zelf natuurlijk niet aan de feiten zoals jaartallen e.d.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:42 schreef Foxxy het volgende:
Een havo-4 leerling laatst:
"De Eerste Wereldoorlog was toch in 1930?"
Hitler is nergens begraven. Hij is gecremeerd en daarna is z'n as over de Elbe uitgestrooid zodat er geen vereringsplaats van 'm was.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:34 schreef zatoichi het volgende:
Karl Marx, niet normaal meer zijn graf, wat een kitsch! Maar wel een aanrader
[afbeelding]
highgate cemetary in London.
Waar Hitler ligt begraven weet ik niet, maar over zijn bunker schijnt nu een vrij anonieme parkeerplaats te zijn gebouwd, als het goed is staat er wel een bordje, maar men wil voorkomen dat allerlei neo-nazi's daar een beetje Hitler gaan vereren.
Geeft niet dat mensen het jaartal niet precies weten, maar er 16 jaar naast zitten?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mwah 't scheelt maar 16 jaar. Ik vind zoiets geen domme opmerking hoor, wat zegt 'n jaartal nou. Dat is toch niet het belangrijkste. En nogmaals, scholen zouden hier wat aan moeten doen. Veel meer geschiedenis geven, die kids komen zelf natuurlijk niet aan de feiten zoals jaartallen e.d.
Ja is ook 'n beetje veel, maar ik vind dat dus de schuld van het onderwijs.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:21 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Geeft niet dat mensen het jaartal niet precies weten, maar er 16 jaar naast zitten?
Is het ook voor een deel. Maar de kinderen zijn ook veranderd. Vriendin is docent en die zegt ook het verschil te merken in concentratievermogen, interesse etc. bij leerlingen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja is ook 'n beetje veel, maar ik vind dat dus de schuld van het onderwijs.
Hitler is geloof ik direct na de zelfmoord gecremeerd door andere hoge gasten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:34 schreef zatoichi het volgende:
Karl Marx, niet normaal meer zijn graf, wat een kitsch! Maar wel een aanrader
[afbeelding]
highgate cemetary in London.
Waar Hitler ligt begraven weet ik niet, maar over zijn bunker schijnt nu een vrij anonieme parkeerplaats te zijn gebouwd, als het goed is staat er wel een bordje, maar men wil voorkomen dat allerlei neo-nazi's daar een beetje Hitler gaan vereren.
Klopt!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was toch ook in de tweede wereldoorlog? Toen de duitsers voor Moskou stonden en vanwege de sneeuw niet verder konden?
Lijkt me best gezellie, zo'n buurt-barbequequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hitler is geloof ik direct na de zelfmoord gecremeerd door andere hoge gasten.
Dude.. je vergeet Elvisquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Zuen het volgende:
Hitler leeft toch nog? Op een eiland met 2pac, Biggie, Bob Marley en Pim. One love
Jep. En dat is nou ook de clou van Lost.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Zuen het volgende:
Hitler leeft toch nog? Op een eiland met 2pac, Biggie, Bob Marley en Pim. One love
Gelukkig ben ik er nog.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:23 schreef Scorpie het volgende:
Die kutpubers van tegenwoordig weten niks meer.
Je vergeet de Vietnamoorlog.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:30 schreef MrKickass het volgende:
[..]
De stichter van het communisme, de ellende van alles (check val van SU, het tegenwoordige Oostblok, Cuba en vooral Noord-Korea)
nein, ik doe Vwoquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:48 schreef Xenwolfie het volgende:
Wtf, weet je zeker dat je niet op het VMBO zit?
dat is toch die meneer die heeft gestreden voor gelijke rechten voor blanken en zwartenquote:
Dat verklaart natuurlijk zijn domme opmerkingenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:14 schreef AffenStrudel het volgende:
Bovendien is het een valse nicht.
Wat lul jij man, Hitler heeft jarenlang in Zuid-Afrika in een gevangenis gezeten, waarna hij verkozen is tot president van dat land, en daar de apartheid afschafte die er heerstequote:Op donderdag 22 juni 2006 17:50 schreef Interpol-Maastricht... het volgende:
Hitler heeft toch nog tot in de jaren 80 geleefd en was het brein achter de aanslag op JFK? Verder is ie in de jaren 60 nog opgedoken als figurant in Easy Rider ( die ene met lang haar op de motor). Tijdens de WK finale van 1986 schijnt hij het leven te hebben gelaten.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:20 schreef AffenStrudel het volgende:
!
En ik doe dus VWO![]()
![]()
Marx heeft veel betekend voor de huidige mensenrechten, zijn invloed op de geschiedenis is onmiskenbaar hoor. Als je Marx over een kam scheert beledig je hem echt hoor.quote:
oew, een spelvautquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
gewoon der untergang laten zien , weet iedereen de details over eva en adolfquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:29 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |