Dan zal het Valentino wel geweest zijn die Bernardo's heeft opgeblazen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:03 schreef dnzl het volgende:
Ik dacht toch echt dat Valentino in Veenendaal het best ijs had
Je bedoelt die kerel met dat handje die altijd geld van de grond raapt?quote:
Ja, die dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je bedoelt die kerel met dat handje die altijd geld van de grond raapt?
Ach, gedeelde smart is halve smart.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik kom zelf ook uit Ede... maar kom op zeg, hier ga je toch geen topic over openen.
WTF? Richard smste een leerling om te zeggen dat hij zin in hem had?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je bedoelt die kerel met dat handje die altijd geld van de grond raapt?
Zit ie' er nog? Hoorde laatst van een vriend dat hij een smsje had gekregen van zijn congiërge.
Richard als ik het me goed herinner, van het marnix, waarin stond dat hij wel met hem bezig wou zijn. Is gewoon een leerling daar!![]()
Marnix, ik heb er mooie herinneringen aan. Dicht bij de parkweg(machtige straat, vooral nr. 31).
En veelal mooie hockeydames.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, de wegen worden al afgezet voor de grote optocht!
Jep en de praxis geloof ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat is dat dan? De media Markt toch?
Heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef CherryLips het volgende:
ik.
het was weer om te janken. ik vraag me elk jaar af waarom ik er weer heen ga.
lol, vriend van me werkt daarquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:26 schreef THCees het volgende:
't Guppy = een tifuszaak
...omdat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:26 schreef THCees het volgende:
't Guppy = een tifuszaak
Die vorige eigenaar was echt zo'n mafkeesquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
...omdat?
slechter dan pet's place op de stadspoort kan het niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |