Een paar = 2.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:06 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
nah, ik had gehoopt dat ze in die 51 weken nog een paar flats tot de grond gelijk legde!
Met explosieven?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:20 schreef Price het volgende:
[..]
Een paar = 2.
Wat mij betreft mogen ze alle flats tegen de vlakte werken.
Misschien m.u.v. de Valkestein en Belvédère.
Als ik het maar van tevoren weet, hou ik ramen en deuren en ventilatieroosters dichtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met explosieven?Dan kom ik kijken hoe heel veldhuizen onder een laag stof verdwijnt
![]()
Ja, dat gaat ook nog gebeuren!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:06 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
nah, ik had gehoopt dat ze in die 51 weken nog een paar flats tot de grond gelijk legde!
Wat gaat allemaal plat dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook nog gebeuren!
Waaronder mijn ghetto appartementencomplex![]()
In elk geval de Lunenburg-flats. In mei ga is m'n nieuwe hut klaar, als het goed is wordt de boel 2 maanden later plat gegooid.quote:
Laatst nog reunie geweest, toen ging mijn pa daar draaien, omdat ie dat in de tijd van Tizoc ook deed, naast achter de bar staan.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:16 schreef Price het volgende:
Voeger toen er nog discotheken waren, had je Tizoc in Ede.
Ikke niet iig, en met mij het grootste deel van mijn school. Pallas dus. En een boel mensen die ik ken ook niet.quote:Op zondag 3 september 2006 03:20 schreef remlof het volgende:
Zijn jullie edenaren nu ook allemaal grefo of lijkt dat maar zo?
het valt nog mee dus, gelukkig!quote:Op zondag 3 september 2006 03:29 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Ikke niet iig, en met mij het grootste deel van mijn school. Pallas dus. En een boel mensen die ik ken ook niet.
Ik weet ik weet!quote:Op zondag 3 september 2006 03:33 schreef remlof het volgende:
[..]
het valt nog mee dus, gelukkig!
ik werk alleen maar in ede, maar ik zie soms van die rok-tot-op-de-enkels types waar je echt niet vrolijk van wordt
christen-fundamentalistenquote:Op zondag 3 september 2006 03:35 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Ik weet ik weet!
Elke zondag en woensdag staat hier de straat vol geparkeerd en komt dat tuig voorbij zetten naar zo'n kerkje vlakbij het Guppy.
ja, grefo's is makkelijkerquote:Op zondag 3 september 2006 03:38 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Wat een moeilijk/lang woord zo laat op de avond.
Het idee alleen al!quote:Op zondag 3 september 2006 03:40 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, grefo's is makkelijker
geen seks hebben voor je huwelijk en wel shoppen voor de beste aanbieding...
precies! neuken?quote:Op zondag 3 september 2006 03:41 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Het idee alleen al!![]()
Met seks wachten okay, maar je kan het ook overdrijven.![]()
quote:
oeps je bent 16quote:Op zondag 3 september 2006 03:50 schreef keepwalking het volgende:
[..]
![]()
Je kan natuurlijk ook de andere kant op overdrijven.
Ik ben voorlopig nog maagd en ik zie wel wat er gaat gebeuren![]()
![]()
Idd, op zondag stikt het daar van de zwarte pakken. En waar ze vandaan komen zou ik niet weten.quote:Op zondag 3 september 2006 03:35 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Ik weet ik weet!
Elke zondag en woensdag staat hier de straat vol geparkeerd en komt dat tuig voorbij zetten naar zo'n kerkje vlakbij het Guppy.
Ik heb daar vlak naast gewoond. Erger nog; mijn huisbaas was vooraanstaand lid van die sekte kerk, dus ons hele terrein diende op zondag als Refo-parkeerplaats.quote:Op zondag 3 september 2006 03:35 schreef keepwalking het volgende:
Ik weet ik weet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |