ach waarom zou je dat niet zeggen? mja misschien is het anders als je er echt bedoelingen mee hebben, maar zou het wel kunnen zeggenquote:op woensdag 5 juli 2006 18:04 schreef dareaper het volgende:
[..]
zij: bonnetje mee?
jij: nee, ik neem liever jou mee.
sandra tja gewoon super mooie meid.quote:op woensdag 5 juli 2006 20:29 schreef andre347 het volgende:
hele topic doorgelezen maar nu wil ik de 'finale' ook meemaken.
nerdsman hoe gaat het trouwens met sandra, beschrijf haar ??
pcies op dat moment was ik even in gedachten en had ik mezelf buiten gesloten.quote:
even kick naar sexualiteit danquote:op donderdag 6 juli 2006 00:13 schreef #ANONIEM het volgende:
kan je ook even je fantasieen over sandra hier posten... en dan met een beschrijving van haar lichaam erbij...
ja zie, ik voel dat gewoon aanquote:op woensdag 5 juli 2006 22:25 schreef nerdmans het volgende:
[..]
pcies op dat moment was ik even in gedachten en had ik mezelf buiten gesloten.
hahaha ff omkleden, sleutels op de trap gelegd, bril op foon mee deur dicht....
geen sleutels..![]()
zat weer es aan sandra te denken
quoted for truth.quote:rofl als je bij een kassameisje in de friendszone bent gekomen verdien je een medaille
je bent dus helemaal gek van haar zoo te horen.quote:sandra tja gewoon super mooie meid.
24 jr ik schat 174. zeer mooie uitstraling en 2 moedervlekjes in haar gezicht ( iets waar ik helemaal week van wordt) donkere krullende haren. een mooi slank figuur ,maar wel met echte vrouwelijke rondingen. en toen ik te lang haar naamkaartje probeerde te lezen kwam ik uit op een grote b of kleine c 75.
zo'n meisje met een hele pure en echte uitstraling.... ik kan t niet goed uitleggen. ze maakt de wereld gewoon een stukje beter zeg maar.
mn andere date t zelfde maar dan zonder moedervlekjes en 30 jr.
was wel leuk en zou er normaal voor zijn gegaan, maar de echte vonk kwam niet echt. ik wil eerst plan a volledig geprobeerd hebben.
dit is meer een back up plan
"met zo'n instelling blijf je zwakzinnig"quote:op donderdag 6 juli 2006 11:38 schreef andre347 het volgende:
[..]
je bent dus helemaal gek van haar zoo te horen.
ik heb ook een leuk meisje in gd8te maar dat gaat tog nooit lukken![]()
quote:op donderdag 6 juli 2006 12:35 schreef alohaxa het volgende:
heb je misschien de manager door de blinds jaloers zien gluren met een telefoon aan zijn hoofd?
gozer geloof mij!!! je stelt het steeds uit en er is steeds iets waarom je nx doet, met andere woorden het is allang afgesteld (uitstel is afstel), dus zet er een punt achter want wordt helemaal niets dit!quote:op donderdag 6 juli 2006 12:17 schreef nerdmans het volgende:
ze was er vandaag weer.
ze stond vanalles te doen op een kassaband naast de kassa waar ik stond.
ik ben klaar en spreek haar aan:
hee sandra alles goed?
ze wil antwoord geven, gaat haar telefoon( winkel telefoon).
heel verhaal, zij naar achteren toe om wat dingen te controleren ofzo.
ik ben dus maar aangelopen.
je hebt het geprobeerd, daar ging het om. morgen beterquote:op donderdag 6 juli 2006 12:17 schreef nerdmans het volgende:
ze was er vandaag weer.
ze stond vanalles te doen op een kassaband naast de kassa waar ik stond.
ik ben klaar en spreek haar aan:
hee sandra alles goed?
ze wil antwoord geven, gaat haar telefoon( winkel telefoon).
heel verhaal, zij naar achteren toe om wat dingen te controleren ofzo.
ik ben dus maar aangelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |