of wordt ze gepaald door d'r vriend op het moment.quote:op vrijdag 30 juni 2006 15:45 schreef houniet het volgende:
op vakantieligt ze niet gewoon aan het strand
pak gewoon die andere, blijkbaar neemt die kassajuf niet de moeite om op der werk te komen voor jequote:
wat hij zegtquote:op dinsdag 4 juli 2006 13:01 schreef mickje het volgende:
[..]
pak gewoon die andere, blijkbaar neemt die kassajuf niet de moeite om op der werk te komen voor je
verander "een" in "de" movequote:op woensdag 5 juli 2006 11:43 schreef nerdmans het volgende:
ze was er vandaag weer!!!!![]()
ik had nt betaald en was mn beschuitbollen in een zakje aan t doen toen ze snel van achter aankwam lopen. we hebben alleen even kort en smile uitgewisseld.![]()
![]()
yes, dan zal ze morgen vast wel achter de kassa zitten.
kunnen we eindelijk eens een move maken
fuck he, hoezo ik durf echt niet, toen had je toch al ff met der kunnen praten... of gewoon de winkel terug in gegaan? pff echt hoor, je stelt het elke keer uit, gaat echt niet werken zo!quote:op woensdag 5 juli 2006 11:43 schreef nerdmans het volgende:
ik had nt betaald en was mn beschuitbollen in een zakje aan t doen toen ze snel van achter aankwam lopen. we hebben alleen even kort en smile uitgewisseld.![]()
![]()
jahaaa..quote:op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef mickje het volgende:
[..]
fuck he, hoezo ik durf echt niet, toen had je toch al ff met der kunnen praten... of gewoon de winkel terug in gegaan? pff echt hoor, je stelt het elke keer uit, gaat echt niet werken zo!
rofl als je bij een kassameisje in de friendszone bent gekomen verdien je een medaillequote:op woensdag 5 juli 2006 12:56 schreef deepart het volgende:
[..]
verander "een" in "de" move
kommop man, ga er eens echt voordalijk zit je in de friends zone
schijtend terwijl ik praat gaat me best af hoor, maar uitstel is afstel dat is mijn mening!quote:op woensdag 5 juli 2006 16:05 schreef nerdmans het volgende:
[..]
jahaaa..![]()
maar je moet ook beseffen dat een goede vraag op een heel slecht moment niet werkt.
dit was niet verlegen kwestie ofzo, dit was echt niet t moment om te doen.
ik wil wel dat als ik de vraag stel dat t enigszins wel een persoonlijk en enigszins prettig moment is.
als voorbeeld:
mensen die door blijven praten en vragen blijven stellen terwijl je op de wc zit te schijten.![]()
al is de vraag nog zo goed, dat is gewoon niet de juiste timing.
zoooooooo ik heb me er keurig uitgeluld!![]()
succes!quote:op woensdag 5 juli 2006 11:43 schreef nerdmans het volgende:
![]()
ik heb ook altijd heel erg gehoopt dat sinterklaas echt was...quote:op woensdag 5 juli 2006 16:32 schreef lollifant het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk gewoon dat ze mij mee uit vraagt![]()
zeg gewoon tegen haar:quote:op woensdag 5 juli 2006 16:32 schreef lollifant het volgende:
[..]
succes!
leuk he dat dat je dag weer helemaal goed kan maken, heb ik ook met mijn kassameisje![]()
mensen hier hebben makkelijk praten, of zijn gewoon goed in dit soort dingen.ik durf haar echt niet mee uit te vragen ofzo hoor. ze zal zich wel afvragen wat ik van d'r moet.
ik wil eigenlijk gewoon dat ze mij mee uit vraagt![]()
dat is best wel eens een ideequote:op woensdag 5 juli 2006 17:35 schreef ici-paris het volgende:
[..]
zeg gewoon tegen haar:
kassameisje: goedemiddag etc..
jij: hallo
bliep, bliep bliep
kassameisje: noemt een bedrag ....
jij: betaalt:
kassameisje : bonnetje mee
jij: neej, maar ik wil graag dat je me uit vraagt![]()
beetje triest nu ik het heb uitgetypt![]()
zij: bonnetje mee?quote:op woensdag 5 juli 2006 17:35 schreef ici-paris het volgende:
[..]
zeg gewoon tegen haar:
kassameisje: goedemiddag etc..
jij: hallo
bliep, bliep bliep
kassameisje: noemt een bedrag ....
jij: betaalt:
kassameisje : bonnetje mee
jij: neej, maar ik wil graag dat je me uit vraagt![]()
beetje triest nu ik het heb uitgetypt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |