beschuitbolluhquote:op zaterdag 1 juli 2006 13:08 schreef houniet het volgende:
wat deepart postzou je kunnen proberen ja
ik ben benieuwd wat nerdmans vandaag gaat uitopvreten![]()
nou pogin gewaagd net, was leukquote:op vrijdag 30 juni 2006 20:58 schreef deepart het volgende:
ik ga ook eens een poging wage, hou jullie op de hoogte
goed bezigquote:op zaterdag 1 juli 2006 16:14 schreef deepart het volgende:
[..]
nou pogin gewaagd net, was leuk![]()
5 uur is ze klaar met werken, en ik vroeg, zallik op je w88, en dat vond ze leuk, dus ik ga der om 5 uur heen, zal jullie vertelle alsik meer weet, maar ik denk dat ik haar mee uit ga vragen, hopelijk vanaaf al, lekker bios fso, en anders een andere dag....of helemaal niet![]()
whaha ikke had echt zo'n grote big smile op me gezicht![]()
khad 2 pakke ijsjes gekocht:d
dat zou ik niet doenquote:op zaterdag 1 juli 2006 18:40 schreef lollifant het volgende:
of zal ik heel desperate langs d'r huis gaan fietsen?!![]()
het is allemaal niet zo eng als het lijkt, wat heb je te verlieze?quote:op zaterdag 1 juli 2006 18:40 schreef lollifant het volgende:
deepart: je hebt goede tips voor een ontspannen gesprekje met subtiele date-afspraak, maar ik ben zo'n mietje! dat gaat nog niet lukken. misschien later...
jammer dat dat meisje bij jou zo snel weg was, maar tof dat je het allemaal zo hebt gedurft!![]()
wat! dat meen je nietquote:op zaterdag 1 juli 2006 21:43 schreef nerdmans het volgende:
tja... je gelooft t nooit, maar nerdmans komt net terug van een 8 urige date met een leuke vrouw.
t was wel niet t kassameisje van mn domen, maar dit was ook leuk.
scheelt als je iemand kan vragen zonder een wachtende rij mensen achter je.
ja, verlegen of niet, maar ook een nerd moet af en toe zeg maar...quote:op zaterdag 1 juli 2006 23:54 schreef houniet het volgende:
[..]
wat! dat meen je niet![]()
vertel eens man
goed bezigquote:op zondag 2 juli 2006 15:23 schreef nerdmans het volgende:
[..]
ja, verlegen of niet, maar ook een nerd moet af en toe zeg maar...![]()
nerdmans is op oorlogspad, volgende week weer een date.![]()
nu alleen nog dat kassa meisje...
zij is wel de hoofdprijs...![]()
![]()
e tja, ik doe meer dan alleen boodschappen natuurlijk.quote:op zondag 2 juli 2006 15:32 schreef houniet het volgende:
[..]
goed bezigmaar dan snap ik een ding niet.
je hebt nu alweer twee dates, maar nog steeds geen kassameisjeexplain
haha gewoon daten maar ondertussen toch een andere vrouw willen. ligt denk aan het weer dat iedereen opeens een meisje nodig heb, maakt niet uit wat voor 1 als het maar lekker is, en na de zomer heb je er niets meer aanquote:op zondag 2 juli 2006 15:42 schreef nerdmans het volgende:
[..]
e tja, ik doe meer dan alleen boodschappen natuurlijk.![]()
in t begin heb ik ook al vermeld dat ik normaal niet zo heel erg verlegen ben.
t is gewoon telkens bij t kassameisje dat ik niets durf.
nu ik dankzij de steunbetuigingen van fok geinspireerd ben en haar wil vragen, is ze er telkens niet. maar als zij ja zegt, dan date ik alleen maar haar![]()
jaa... komt wel een keertje, ik bouw het rustig opquote:op zaterdag 1 juli 2006 20:26 schreef deepart het volgende:
[..]
het is allemaal niet zo eng als het lijkt, wat heb je te verlieze?gewoon een keer proberen!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |