Het scheelt je tenminste wel weer "dat had ik je gisteren toch gezegd, zat je weer niet te luisterenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:12 schreef -chefke- het volgende:
zow -chefke- zit weer op ritalin ipv clondine wat een k*t middel is dat zegt blehhh! heb sinds ik gestopt ben met clonidine eindelijk het gevoel dak weer leef ipv van als een slaap zoembie door het leven te gaan!
owja de adhd <-> adhd relatie( 3+maanden) loopt nog steeds perfect !!! echt super om mekaar zo goed te begrijpen !!!!
Mooiquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:00 schreef Roeji het volgende:
-knip-
Vlindertsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:21 schreef Yoni het volgende:
Ik ben verliefd![]()
En nu ben ik natuurlijk superhyper, maar wel lekker hyper
Geen last van.. helaasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:27 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vlinderts![]()
Slecht voor de eetlust, dat wel weer.
ehmmm eigenlijk niet. Ik moet zowel dinsdag als donderdag onder het mes (die ezels kunnen niet 2 dingen tegelijk in t ziekenhuisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:08 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Mooi
Komt het uit als ik je komende zaterdag (14de) met een bezoekje vereer om je je hier logerende rotzooi incl de beloofde florijnen terug te bezorgen? en je chaos natuurlijk even te bewonderen
Jij ook alquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:21 schreef Yoni het volgende:
Ik ben verliefd![]()
En nu ben ik natuurlijk superhyper, maar wel lekker hyper
Hiero : http://www.levente.nl/kinderen.htmquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:26 schreef Maeghan het volgende:
Weet hier iemand info over het herkennen van ADD bij kinderen/pubers te vinden?
Nee, dan ben ik op school denk ik.. is niet helemaal duidelijk hoe het gaat lopen maar reken er maar niet op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:03 schreef Roeji het volgende:
[..]
ehmmm eigenlijk niet. Ik moet zowel dinsdag als donderdag onder het mes (die ezels kunnen niet 2 dingen tegelijk in t ziekenhuis) en vrees dat ik dan dus nog plat lig.
Ik ben maandag in heerlen tegen het middaguur , misschien dat ik t dan ergens kan ophalen? Ik weet niet of je thuis bent of aan de studie of t werk?
Laat maar wat weten, komt in orde. Maakt niet uit of ze nu nog een week of wat langer liggen. Ik heb ze niet gemist![]()
Owkee. Komt goedquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:11 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik op school denk ik.. is niet helemaal duidelijk hoe het gaat lopen maar reken er maar niet op.
Het komt nog wel
Zeer herkenbaar, een vlieg kan me zelfs kompleet over de rooie helpen, als ik me probeer te concentreren. Is zo dubbel, de ene keer kunnen ze mn stoel onder mn kont uithalen dan heb ik het nog niet in de gaten. En de volgende keer word ik pislink door een pietluttig geluidje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:17 schreef Yoni het volgende:
![]()
Had vandaag een examen, keihard geleerd... heb ik een pc daar die continu ratelt (harddisk geratel), niet af en toe even..nee echt continu dus. En je zit vlak naast die pc daar, dus je hoort het ook echt goed.
Dág concentratie. Dág examen![]()
![]()
Hebben jullie nou ook last van dat soort dingen? Ik werd echt een beetje gek daar van dat geluid, wilde ook echt weg, kon het niet uit m'n gedachten bannen zeg maar.
Ja, dat heb ik dus ook... ik kon dat geluid van die pc nu echt niet uitbannen en wilde maar 1 ding: zo snel mogelijk weg. Heb nog een tijd m'n oor dichtgehouden, maar ja dat helpt natuurlijk ook voor geen meterquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:21 schreef Roeji het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, een vlieg kan me zelfs kompleet over de rooie helpen, als ik me probeer te concentreren. Is zo dubbel, de ene keer kunnen ze mn stoel onder mn kont uithalen dan heb ik het nog niet in de gaten. En de volgende keer word ik pislink door een pietluttig geluidje.![]()
En hoe harder ik mn best ga doen om het uit te bannen, hoe beter ik het hoor en des te meer irritante geluiden hoor ik dan.
Ik hoop dat je toch je examen gehaald hebt.
He verdorie, dat zijn ook nog niet de goedkoopste examens. Ik ken het gevoel, en ritalin of geen ritalin. Ik blijf me aan dat soort dingen ergeren. En het gaat dan ook van kwaad naar erger. Eerst is het een ding wat stoort en vervolgens hoor je echt alles. Tot de ademhaling van iemand anders die je enorm gaat storen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook... ik kon dat geluid van die pc nu echt niet uitbannen en wilde maar 1 ding: zo snel mogelijk weg. Heb nog een tijd m'n oor dichtgehouden, maar ja dat helpt natuurlijk ook voor geen meter![]()
Heb m'n examen niet gehaald (Microsoft examen, dus uitslag verschijnt meteen) en voor mijn gevoel dus echt puur door het gebrek aan concentratie. Kon het niet voor elkaar krijgen de vragen en antwoorden goed te lezen en er echt goed over na te denken....
Ja idd..ademhaling heb ik soms ook last vanquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:31 schreef Roeji het volgende:
[..]
He verdorie, dat zijn ook nog niet de goedkoopste examens. Ik ken het gevoel, en ritalin of geen ritalin. Ik blijf me aan dat soort dingen ergeren. En het gaat dan ook van kwaad naar erger. Eerst is het een ding wat stoort en vervolgens hoor je echt alles. Tot de ademhaling van iemand anders die je enorm gaat storen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |