Als iemand het wil weten, wil ik het best vertellen, het is geen geheim. Ik heb liever dat mensen het weten, aangezien er dan vaak wel puzzelstukjes op de plaats vallenquote:Op woensdag 29 november 2006 16:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mensen die ik beter ken dan gemmiddeld vertel ik het ook wel hoor, maar alleen ter aanduiding en niet als discussiepunt.(dat heeft naar mijn inziens nl geen enkel nut tenzij de desbetreffende persoon een lotgenoot danwel (ervarings)deskundige is.)
Mijn psych had in der tijd idee om daar een electronische agenda voor aan te schaffen die ik dus binnen 3 dagen kwijt wasquote:Op maandag 4 december 2006 12:26 schreef Yoni het volgende:
Hebben jullie ook zoveel problemen met communicatie als het om planning enzo gaat? Ik heb nu al zo vaak gehad dat ik denk iets goed door te geven, dat er toch weer dingen mis gaan. En dat ik een beetje telefoonvrees heb, helpt daar ook niet echt bij
Ik heb meer dan een half jaar rijles gehad om er achter te komen dat ik mij zo slecht kan concentreren dat het beter zou zijn om het de volgende keer dat ik het geld weer bij elkaar zou hebben in een Automaat te gaan lessen.quote:Op maandag 4 december 2006 14:03 schreef -chefke- het volgende:
even een vraagje voor de mede adhders hebben julie je rijbewijs ? en hebben julie ook al die problemen met keuringen ( eigen verklaring) en verkort rijbewijs 3 jaar)
ik heb mijn rijbewijs 3 jaar geleden gehaald en moest dus verlengen dus eerst eigen verklaring 6 weken wachten -> onderzoek door spych ( 160 euro) en nu alsnog een rijtest die gratis is.
schiet niet echt op lopen julie ook tegen deze problemen aan ?
Allemaal alleen voor adhdquote:Op maandag 4 december 2006 14:03 schreef -chefke- het volgende:
even een vraagje voor de mede adhders hebben julie je rijbewijs ? en hebben julie ook al die problemen met keuringen ( eigen verklaring) en verkort rijbewijs 3 jaar)
ik heb mijn rijbewijs 3 jaar geleden gehaald en moest dus verlengen dus eerst eigen verklaring 6 weken wachten -> onderzoek door spych ( 160 euro) en nu alsnog een rijtest die gratis is.
Nee, ik heb gewoon een normaal rijbewijs. Gehaald voor mijn diagnose en ik zie ook geen enkele reden om 't aan te passen ofzo. Ik kan prima autorijden.quote:Op maandag 4 december 2006 14:03 schreef -chefke- het volgende:
quote:Op maandag 4 december 2006 15:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een normaal rijbewijs. Gehaald voor mijn diagnose en ik zie ook geen enkele reden om 't aan te passen ofzo. Ik kan prima autorijden.
Doffe ellende, maar ik dacht dat wat ritalin betreft er ondertussen toch een duidelijk standpunt ingenomen was?quote:Op maandag 4 december 2006 17:01 schreef -chefke- het volgende:
[..]
sja autorijden doe ik goed
![]()
maarja zie daar het CBR maar eens van te overtuigen.
de hoefd oorzaak is ritalin omdat het zo`n mooie gele sticker heeft.
tja heb de 22ste een rijtest dus komt wel goed.quote:Op maandag 4 december 2006 18:44 schreef Conflict het volgende:
Ik dacht ook dat ik geen auto mocht rijden met Ritalin. Maar er staat nergens dat dit verboden is. Het is gewoon je eigen verantwoordelijkheid volgens mij.
Voor de meeste ADHD-ers is het volgens mij juist gevaarlijk als ze zonder ritalin de weg op gaan. Ik rijd de laatste tijd heel veel kilometers en zonder Ritalin had ik allang iets over het hoofd gezien en een ongeluk gehad.
ik heb zefs geen mobiel aangezien ik een zo'n enorme pesthekel heb aan bellen en dan maar het excuus gebruik van dat als ik bereken wil worden dat ik dan wel thuis ben.quote:Op maandag 4 december 2006 18:29 schreef Yoni het volgende:
Grappig dat van dat telefoneren. Ik stuur dus ook echt 100 keer liever een mail of sms...en dat wordt me niet altijd in dank afgenomen(vooral als de mail niet aankomt
)
als ik nu weer goede gekeurd word dan kan er niks gebeuren dan rijd ik totaal legaal rondquote:Op maandag 4 december 2006 19:42 schreef MouseOver het volgende:
Ja goed, maar als je verzekering er anders over denkt heb je bij een ongeluk dus een serieus probleem. Daar sta je dan met je "eigen verantwoordelijkheid".
quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:14 schreef freecell het volgende:
Zooooo! Ik heb gisteren iets heel erg leuks gehoord en nu ben ik vandaag totaaaaaaaal hyper en blij! Hebben jullie dat ook? dat wanneer er iets leuks gebeurt, dat je dan helemaal hyperdepieper wordt?
Beetje lastig is het wel
Ik was vanmorgen om 8 uur wakkerquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:19 schreef Yoni het volgende:
[..]![]()
Ik slaap al twee nachten niet omdat ik 23 december spontaan naar Parijs ga
Gebeld worden vind ik geen enkel probleem, maar iemand bellen die ik niet (goed) ken is erg naar inderdaad....quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb net wel weer een half uur moed zitten verzamelen om mijn werk te bellen. Irritant is dat toch![]()
Ik heb het dus voornamelijk heel erg bij bellen naar mijn werk om me bv. ziek te melden. Vroeger durfde ik ook geen afspraken te maken met de tandarts of huisarts, maar dat is gelukkig over.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Gebeld worden vind ik geen enkel probleem, maar iemand bellen die ik niet (goed) ken is erg naar inderdaad....
Waar staat dan precies dat je met ritalin onverzekerd bentquote:Op maandag 4 december 2006 19:42 schreef MouseOver het volgende:
Ja goed, maar als je verzekering er anders over denkt heb je bij een ongeluk dus een serieus probleem. Daar sta je dan met je "eigen verantwoordelijkheid".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |