Zijn er ook dingen die jij niet hebt op je werk?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:45 schreef Armageddon het volgende:
Pizza's heb ik ook hier op het werk. Sjiek hendig ouwe!
Onvoorspelbaar hequote:
joe gow girl!quote:
Wil het wel vertellen maar niet hier.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:46 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen die jij niet hebt op je werk?
Trouwens waar werk je, daar wil ik ook werken![]()
Vleesverwerkingsbedrijfquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:46 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen die jij niet hebt op je werk?
Trouwens waar werk je, daar wil ik ook werken![]()
Wie nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:46 schreef Jarno het volgende:
Ik zou nu graag m'n hoofd tegen een stel ferme tieten willen laten rusten.
bugles of nibbitsquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:47 schreef Jarno het volgende:
Ik moet ook nog snacks hebben voor onder de wedstrijd. Nog tips? Vorige keer heb ik zo'n bus oranje pringles () weg zitten kanen, best te doen eigenlijk.
Zo'n bak met allemaal verschilliende zoutjes. Met zo'n krakeling vorm en die rondjes. Sje weet tok?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:47 schreef Jarno het volgende:
Ik moet ook nog snacks hebben voor onder de wedstrijd. Nog tips? Vorige keer heb ik zo'n bus oranje pringles () weg zitten kanen, best te doen eigenlijk.
NSFWquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:46 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog tieten zien?
Neem je nu aan ander smaakje?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:47 schreef Jarno het volgende:
Jaaa, bugles, en dan van die knijpkaas erin. *sqqqqqqquiiirt*quote:
Eh, en?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Die zijn wel erg groot allemaal
Jarno vroeg ook om ferme tietenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
Damn sturen ze bij jullie op het werk niet eens ranzige zooi door dan? Kan het me haast niet voorstellen
Goed gezienquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Plastic tieten zijn wel kut trouwens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Nou gewoon.... das toch niet mooi meer??
75D is groot genoeg![]()
![]()
Mee eensquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Nou gewoon.... das toch niet mooi meer??
75D is groot genoeg![]()
![]()
Hoeveel dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:55 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Die van mij wel, is alleen wat afgehaald![]()
Mag het een pondje meer of minder zijn?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:55 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Die van mij wel, is alleen wat afgehaald![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:56 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Mag het een pondje meer of minder zijn?
Had je dat niet op kunnen sturen? Had ik het door de salami kunnen draaien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:57 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
700 gram in totaal ofzo![]()
Nu dus nog 75D over he, dus das toch mooi![]()
Niks mis mee heurquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:57 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
700 gram in totaal ofzo![]()
Nu dus nog 75D over he, dus das toch mooi![]()
Das opzich wel weer grappig danquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:58 schreef Armageddon het volgende:
Bij GS zijn ze een Wuppie genocide aan het doen.
Burn mf burnquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1757/bb488bb9/index.html![]()
Jij neemt, als reactie daarop, een bak koffie?quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij neemt, als reactie daarop, een bak koffie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |