Toen ik net in HHW woonde, ben ik er een paar keer geweest. Lekker rustigquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Geweldig, het trendy cafe van HHW.![]()
Je bent vrijwillig in HHW komen wonen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:37 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Toen ik net in HHW woonde, ben ik er een paar keer geweest. Lekker rustig![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:49 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Je bent vrijwillig in HHW komen wonen?
Respect!![]()
Ik woon nu ook in de Rivierenwijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:04 schreef BobRooney het volgende:
[..]
![]()
In de Rivierenbuurt nog wel. Woon nu in Stad vd Zon. Stukken beter.
Zijn die knusse "hokjes" er niet meer?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Vroeger had je inderdaad van die picknick tafels in de Metro staan.
jezus das lang terug, tegenwoordig heb je zelfs gasten die er wat komen drinken en dan weer pleite gaan.
Begin 2000 ben ik er voor het laatst geweestquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:50 schreef Joppy het volgende:
De verbouwing van de Metro is ook al weer 7/8 jaar geleden, sinds die tijd nooit meer geweest?
Nee, die zijn helemaal wegquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:19 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Zijn die knusse "hokjes" er niet meer?![]()
Ik heb in de Vecht gewoontquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:11 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik woon nu ook in de Rivierenwijk.
(Aan de goede kant, dat wel.)
Vroeger kon je tijdens een film een crossfiets winnen als je op de juiste plaats zat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:19 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Zijn die knusse "hokjes" er niet meer?![]()
Ik woonde op de Gouwe...ik raakte altijd de weg kwijt toen ik er net woondequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik heb in de Vecht gewoont
How about that! Das de bijlmer van HHW ongeveer.
Stijg ik nu in aanzien hier bij jullie?![]()
Als ik me niet vergis kon je aan de kleuren op de woningen zien welke straat de jouwe was.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:12 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik woonde op de Gouwe...ik raakte altijd de weg kwijt toen ik er net woonde![]()
Nope ik heb het niet over deuren gehad, er zaten onder de ramen op de 1e verdieping horizontale planken en de waren in diverse kleurenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:52 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Verschillende kleuren op de deuren om te zien in welke straat je was
Ik weet wel dat ze zoiets geprobeerd hebben met lantaarnpalen om te zien in welke wijk je was.![]()
Deuren?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:52 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Verschillende kleuren op de deuren om te zien in welke straat je was
Ik weet wel dat ze zoiets geprobeerd hebben met lantaarnpalen om te zien in welke wijk je was.![]()
Lees een een paar postings hierboven..quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Deuren?![]()
Of wacht, in een wijk hadden ze dat idd, ergens iets van plankjes... en verder iets van lantaarns of weet ik het wat.
Een pot natquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Rocho het volgende:
De schietpartij was in The Drome... niet in de Heer
Zat toch naast / achter elkaar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Rocho het volgende:
De schietpartij was in The Drome... niet in de Heer
je moet het anders zien: HHW verandert in 'het Almere van toen' en Almere wordt steeds meer een gezellige stadquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:46 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem nog een beetje het Almere van Noord-Holland![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |