Als ik de OP weghaal, dan gaat het topic stuk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef opgekowed het volgende:
KAn een mod even de rommel verwijderen of deze naar general chat / serouis talk verplaatsen want dit is serieus bedoeld en niet voor kleuters met een iq onder de 0 met domme reacties.
Dat dus!quote:
Idd zeg, met al die rassenoorlogen inclusief concentratiekampen aldaar moet in yougoslaaf hier niet echt over beginnenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef Zyggie het volgende:
Grappig dat je de rassenkaart trekt, hehe is sowieso grappig als een servier dat doet, terwijl dat nog erg meevalt.
AAARGH !!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus!
Verder ben ik vrouw en roep ik dus 'Joh, het is maar een spelletje!'
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ik de OP weghaal, dan gaat het topic stuk..
Ja, maar die uitspraak kan heel voetbalminnend-Nederland waarschijnlijk ook niet echt waarderen, mocht Nederland eruit komen te liggen in de volgende rondesquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus!
Verder ben ik vrouw en roep ik dus 'Joh, het is maar een spelletje!'
Dit is nog fouter dan het hele gehuil van die Serv.quote:
Ga ook klagen op Frankrijk zou ik zeggen.quote:Jullie spelen trouwens zelfs (in mijn ogen dan) vals. Bhoularouz of hoe je dat ook schrijft, Affelay, en Assiati en nog meer spelers (bijvoorbeeld van surinaamse afkomst) tja met die spelers kan je wel makkelijker door komen he? Kalou wilden jullie ook inpikken van Ivoorkust echt laf. Zelfs al wil die gozer spelen voor nl ik zou weigeren.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef opgekowed het volgende:
Ja grappig. Wacht maar tot Friesland onafhankelijk wordt.
Nee hoor, maar laat je vooral niet afleiden, je bent lekker op dreef pik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef opgekowed het volgende:
Ja grappig. Wacht maar tot Friesland onafhankelijk wordt. Iedereen heeft het erover hoe Serviërs barbaren waren in oorlog en zo. Huemmmm eff terug kijken naar Indonesië, Suriname en zo.
Oeps krijgen jullie al backflashen? Verkrachtingen, moorden, slaven handel, slaven arbeid etc.
Of heb ik nu wat gevoeligs geraakt?
quote:Kezman denkt dat zijn land uit kan groeien tot dé sensatie van het toernooi. "We zitten in een zware groep, maar in mijn ogen zijn er in onze poule geen uitgesproken favorieten. Iedereen kan van iedereen winnen. Wij hebben in ieder geval genoeg redenen om optimistisch te zijn. In de kwalificatiepoule hebben we Spanje verslagen en dat geeft vertrouwen. Als we de groep eenmaal achter ons gelaten hebben, kan er van alles gebeuren. De WK-finale, op 9 juni, is mogelijk. Daar droom ik van."
Sorry.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:38 schreef NJ het volgende:
Dit is nog fouter dan het hele gehuil van die Serv.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:39 schreef opgekowed het volgende:
Jebent erzelf 1.
Wauw daar heb je weer een wat. Ik trek me er niks van aan. Ik heb in ieder geval niet gezegd dat mijn land van iedereen zou winnen en zo. Dat ze de beste zijn etc etc.quote:
Kan iemand er niet opgezout van maken ? Tis wel weer mooi geweest.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Punjab het volgende:
Niet opgekowed maar opgefokt pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |