Dat is juist niet de nette buurt van de bijlmerquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:07 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ligt aan de rand van de A9.. Oja, dicht bij het Kraaiennest! En die kut Moskee.
hoe minder mensen hoe meer bierquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Niet bijster veel Fokkers heb ik het idee
Als je niet gaat, dan krijg je spijt...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:41 schreef Aurelianus het volgende:
Ik heb nog mijn twijfels.
Mama dWc kwam thuis en heeft ontdekt dat der vele minderjarigen aan het bier zaten,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef Pindax0r het volgende:
is die party al aan de gang? [afbeelding]
Niet alleen zijn moeder. dWc is zelf ook een grote tegenstander van alcohol. Anders had hij in de OP toch wel 'bier' getypt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mama dWc kwam thuis en heeft ontdekt dat der vele minderjarigen aan het bier zaten,
normaal zou dit geen probleem zijn..
Ware het niet dat zijn moedertje voorstander is van de wet op minimale leeftijd verhogen naar 21 en werkt bij de inspectie dienst van breezah's.
Geweldig, Dan is er dus alleen ranja en kip ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niet alleen zijn moeder. dWc is zelf ook een grote tegenstander van alcohol. Anders had hij in de OP toch wel 'bier' getypt.
Jep.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geweldig, Dan is er dus alleen ranja en kip ?
Dan neem ik wel ice tea mee, van de lidl!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als de moeder van dWc het maakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als het goed verdeeld is tussen water en siroop kan het lekker zijn hoor
Die is er toch niet bij hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Alleen als de moeder van dWc het maakt.
Als de kleur niet bevalt, heb ik het bonnetje nog wel voor je.quote:Op zondag 25 juni 2006 03:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Herald, een cheeseburger en beltegoed.
Brechtje, betaling in natura.
Skiczukie, een wibra-onderbroek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |