Jett's libido is taking a nosedive.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 4/5 haltes van de 25 in de Pijp.
Oh ik kom toch nooit buiten dus ze kennen me toch niet!!1: D:
;dd
Oke dus ik ben legit om te komenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed dat ik dat ene stukje in m'n OP gezet heb.
[..]
[afbeelding].
Scan het in / maak er een foto van en mail het naarquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik regel dan een handtekening, moet je maar ff je adres pasen.
Had je 3 jaar geleden moeten beginnen met sparen.quote:
Krijg ik nu een ban?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:35 schreef Batman. het volgende:
geenbupatih@fok.nl
Zijn het alle drie niet, heb ik ook al laatst geprobeerd toen ik z'n huistelnr. nodig hadquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:33 schreef Kindervriend het volgende:
Voor de FOK!kers die dWc's adres willen... neem even contact op met Eijking.
http://dtgi.detelefoongids.nl/dtgi/ZoekVanuitCTGi.do?action=white&type=search&resultsperpage=25&pagestart=1&name2=&name=&initials=&city=&citycode=&dcity=&areacode=&dname=eijking&dwhere=amsterdam&country=&source=homepage
Zelf gok ik er op dat het de bovenste is. Gewoon een kwestie van proberen.
Het aantrekken van spambots, wat doe je?!quote:
Fixed. Lief he!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het aantrekken van spambots, wat doe je?!
Komt voor elkaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Scan het in / maak er een foto van en mail het naar [afbeelding]
Er stond inderdaad bupatih@fok.nl maar nu niet meer, dan zouden er allemaal spambots zijn e-mail pwnen, denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:37 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Er stond toch bupatih@fok.nl ?
Nu klopt het niet meer hoor!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[[url=http://members.home.nl/portedesetoiles/fok/dWc_RuffRyder.gif]afbeelding][/url]
Doet 'ie het niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lik mijn klamme balzak maar, klootzak! [14.gif]?
Etnische minderheid, De Pijp.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:43 schreef jogy het volgende:
Maar mocht er opeens een horde Fok!kers voor je deur staan hè, laat je ze dan ook daadwerkelijk binnen of heb je maar plek voor 5 in dat hokkie van je?
Oh, hoi BrauN.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:47 schreef Kindervriend het volgende:
WAAROM IS DIT TROUWENS NOG STEEDS GEEN NEGERBASH TOPIC GEWORDEN!!!11!!heil!!??
JODENGRAPJES MOGEN OOK, EVENTUEEL!
Ja, jong, wat jij wiltquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:45 schreef Batman. het volgende:
[..]
Etnische minderheid, De Pijp.
You do the math.
ok, dan heb je dus 20 M2 voor 250.000 euro, het is maar waar je trots op bent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, jong, wat jij wilt. Zeg dan gewoon niets man, de Pijp/Oud-Zuid is dezelfde buurt als de P.C. Hooftstraat
.
Och, het katoen pakt ie zelf wel in hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:55 schreef Herald het volgende:
weet iemand waar je een katoenplant kan kopen en waar ze ook inpakken?
Ik ben enigskind ja!quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef Herald het volgende:
Hoe zit het trouwens met slaapplekken dWc? Mogen we zelf kiezen bij welk zusje we in bed kruipen?
Ik neem godverdomme niet voor niets ¤ 20 aan beltegoed mee ja. Nodig maar een paar sletjes uit.quote:
Wie zei dat jij uitgenodigd was?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik neem godverdomme niet voor niets ¤ 20 aan beltegoed mee ja. Nodig maar een paar sletjes uit.
Mag ik wel komenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zei dat jij uitgenodigd was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |