Ach kut.. Langste dag enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk dan is het pas een beetje donker!
de mijne staat in mijn broers autoquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne staat in mijn broers auto
wat dus wil zeggen dat ik er zelf geen een meer heb
quote:
spannendquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk dan is het pas een beetje donker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T verhaal valt tegenIk weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat vinden jullie van Hostel dan??
De trailer voorspeelde echt een toffe film, maar uit eindelijk ( lees ff niet de spoiler als je de film nog niet gezien hebt, tenzij je dat wilt nat.)
Best kut dat je met quoten de spoiler wel ziet, want ik heb de film nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T verhaal valt tegen.
Moest je m niet quotenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Best kut dat je met quoten de spoiler wel ziet, want ik heb de film nog niet gezien.
Op eten?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef Ladylike het volgende:
ik ga zo eten..ben me mentaal aan het voorbereiden
Wat ga je etenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef Ladylike het volgende:
ik ga zo eten..ben me mentaal aan het voorbereiden
Toch even aanmelden als bugje ofzo.. Niet erg handigquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moest je m niet quoten![]()
hij is opzich wel tof.. maar het verhaal valt écht super erg tegen, Wolf Creek daarin tegen is écht tof!! als je die nog niet hebt gezien! moet je dat maar even doen![]()
tuurlijkquote:
geen idee..broodje ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat ga je etenK heb al even gekeken, maar echt niks chills in huis, k wil saucijsjes ofzo
nu je zegt idd.. best lastig. Nog nooit echt over nagedacht:') niet dat ik hier hard time vét lang zit ofzo:P maar togquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch even aanmelden als bugje ofzo.. Niet erg handig.
Ik ook niet maar nu ik het bericht zelf zo quote viel me dat gewoon op!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nu je zegt idd.. best lastig. Nog nooit echt over nagedacht:') niet dat ik hier hard time vét lang zit ofzo:P maar tog
Hehe jepz. Nouja moet je t ff doorgevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook niet maar nu ik het bericht zelf zo quote viel me dat gewoon op!
Wat moet je doen dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef Muck het volgende:
ik moet zo naar school, maar ik heb dus écht geen zin
valt weinig over te vertellen....quote:
Ooow gewoon even doen en dan vakantie vieren en doorgaan naar het volgende jaar enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
valt weinig over te vertellen....
ik was een keer ziek, en toen heb ik 1 practicum niet gedaan
moet ik nu inhalen...
ik hoop hetquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ooow gewoon even doen en dan vakantie vieren en doorgaan naar het volgende jaar enzo.
vaaakantiee!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ooow gewoon even doen en dan vakantie vieren en doorgaan naar het volgende jaar enzo.
Ik ook niet, het overkomt mequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:23 schreef Ladylike het volgende:
jeej ik heb er 1766
niet dat ik mn best doe om te spammen ofzo
dan kun je maar beter niet niksen neequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik niet, maandag eindbeoordeling enzo.
Morgen.. Heb ik niksquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:26 schreef Ladylike het volgende:
en morgen?
Ik pas om 5 uurquote:
Ik moet 3 nog zienquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Kga morgen een Godfather dagje houdenals ik wakker word deel 1, dan 2 , dan 3 en dan bonus
whehe
ik heb ze op dvdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |