quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Was ook zoeen klant bij de videotheek 2 meter hoog, 2 meter breed maar die wou echt geen thriller ofzo dan vond ie eng.
Matrix Trilogie, Pulp Fiction, American History X, nog een heleboel filmsquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
wát is nou jullie favoriete film dan
Groot gelijk, bij mij komen die films 's nachts altijd terug in gedachten, alleen dan 10x zo ergquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Was ook zoeen klant bij de videotheek 2 meter hoog, 2 meter breed maar die wou echt geen thriller ofzo dan vond ie eng.
Niet al te veel je best doen hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef boem-dikkie het volgende:k ben zo weer terug, even naar huis fietsen vanaf school
![]()
heb ik niet, daarvoor heb ik er te veel gezien...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
wát is nou jullie favoriete film dan
Het enige waarbij ik dat enigzins had (toen ook nog een stuk jonger) was the blair witch project omdat toen ook nog als hype werd gezegd dat het echte beelden waren enzo..quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Groot gelijk, bij mij komen die films 's nachts altijd terug in gedachten, alleen dan 10x zo erg
Een vriendin van mij ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:56 schreef Ladylike het volgende:
mijn zus is nu bang voor clowns nadat ze IT had gezien
Man die films zijn juist briljantquote:
Die heb ik al gekeken toen ik 9 ofzo was nooit last van gehadquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:56 schreef Ladylike het volgende:
mijn zus is nu bang voor clowns nadat ze IT had gezien
Jaaaa sawquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Man die films zijn juist briljant
SAW![]()
![]()
![]()
Saw2 had ik doorquote:
* 2 goudstaven presenteertquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:58 schreef Gebs het volgende:
Ik kijk geen saw ook al krijg ik er een goudstaaf voor
Het effect was minder inderdaad maar ik had hem niet door terwijl ik dat meestal wel heb!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Saw2 had ik door![]()
maar was toch wel enigsins leuk om te kijken
af en toe schikken is goed voor je hartquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:58 schreef Gebs het volgende:
Ik kijk geen saw ook al krijg ik er een goudstaaf voor
Ik heb ook nogal redelijk kritische smaak, heb al meer dan eens gehoord vanquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het effect was minder inderdaad maar ik had hem niet door terwijl ik dat meestal wel heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |