Ik zal eens opletten of ik je zie lopen ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef CodeCaster het volgende:
Hm, nog meer Alphenaren hier. Ik woon er alweer anderhalf jaar, vlakbij het station.
Uitgaan is trouwens Kut in Alphen. Het enige wat af en toe leuk is is zo'n 90's-party in Het Kasteel, maar dat is ook zo ongeveer failliet. Querelle loopt steeds voller met 16-jarige emo's en hun 25+ evenbeelden, mensen met een soort bijna-midlife-crisis. Gezellig is anders,druk en heet is het dan weer wel. Aan Choices zal ik helemaal maar geen woorden vuil maken. Je kunt er zeg maar niet meer naar buiten als je de uitsmijter niet betaalt. Zo'n tent dus.
Er schijnt verder wel wat leuks te zijn, maar ik heb geen zin meer om een hele avond bier te gaan drinken in een volle, toch-niet-zo-gezellige kroeg, terwijl ik naar grafherrie moet luisteren.
Welke kant van het station woon je? Want ik woon ook heel dichtbij het stationquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef CodeCaster het volgende:
Hm, nog meer Alphenaren hier. Ik woon er alweer anderhalf jaar, vlakbij het station.
Pff ja wat je zegt, was een paar weken geleden naar het amsterdam's cafe.. eerst kwam ik niet binnen om mn schoenen (nike) .. voor de deur omgeruild voor slippers, toen kon het welquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef CodeCaster het volgende:
Uitgaan is trouwens Kut in Alphen. Het enige wat af en toe leuk is is zo'n 90's-party in Het Kasteel, maar dat is ook zo ongeveer failliet. Querelle loopt steeds voller met 16-jarige emo's en hun 25+ evenbeelden, mensen met een soort bijna-midlife-crisis. Gezellig is anders,druk en heet is het dan weer wel. Aan Choices zal ik helemaal maar geen woorden vuil maken. Je kunt er zeg maar niet meer naar buiten als je de uitsmijter niet betaalt. Zo'n tent dus.
Er schijnt verder wel wat leuks te zijn, maar ik heb geen zin meer om een hele avond bier te gaan drinken in een volle, toch-niet-zo-gezellige kroeg, terwijl ik naar grafherrie moet luisteren.
Ik ben een studentje, dus een huisje in Kerk & Zanen kan ik me nog niet permitterenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Welke kant van het station woon je? Want ik woon ook heel dichtbij het stationdie is aan het einde van mn straat zeg maar
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Welke kant van het station woon je? Want ik woon ook heel dichtbij het stationdie is aan het einde van mn straat zeg maar
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:48 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Ik ben een studentje, dus een huisje in Kerk & Zanen kan ik me nog niet permitterenIk woon in de Stationsstraat.
Ja die gelequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:55 schreef RSie het volgende:
stationsstraat, dat is toch waar die kleine Daihatsu Copen staat?
2 vrienden van me woonden daar ook, Anti-kraak in het oude gebouw van de Douane/belastingdienst!
Ik heb helemaal niets geroken gelukkigquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:16 schreef TC_Artemis het volgende:
Het dorp stonk vanmiddag nog naar brand trouwens.. kut lucht dat het is :p
Heet jij toevallig Joost ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:23 schreef Hoogbevaegd het volgende:
Nog een Alphenaar meldt zich, woon en werk (wss niet zo lang meer) in Alphen, Herenhof that is. Heb trouwens ook niets geroken van de fik
Heb ik jou toevallig vanochtend gezien op je fiets met een g-star vest aan ??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:58 schreef CodeCaster het volgende:
Joost is dood.
Ahquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:01 schreef CodeCaster het volgende:
Hmm nee, ik zat vanmorgen om kwart voor negen wel op de fiets richting m'n werk, maar ik had m'n werkkleding aan, en dat is niet bepaald G-Star
ik kende trouwens wel een Joostquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:58 schreef CodeCaster het volgende:
Joost is dood.
bronquote:Tegen verdachte Jacob G. is vandaag vijftien jaar geeïst voor de moord op Tamara Wolvers. De officier van justitie stelt dat alles wettig en overtuigend is bewezen.
De 28-jarige Wolvers werd in de nacht van 12 op 13 juli 2006 vermoord in het voormalig ouderlijk huis aan de Maasstraat in Alphen.
G. - de ex-oom van Tamara die haar hielp haar kist naar het graf te dragen - zit inmiddels ruim anderhalf jaar in voorarrest, in afwachting van de rechtszaak van vandaag. Dna-sporen van de 39-jarige Alphenaar zijn onder meer gevonden onder de nagels en op de badjas van het slachtoffer. Ook op de tiewrap om haar keel en op de plastic tas rond haar hoofd zijn sporen aangetroffen.
Begin juni 2006 was G. voor het laatst in de woning aan de Maasstraat geweest. De officier van justitie vindt het erg onwaarschijnlijk dat hij toen de sporen heeft achtergelaten die na de moord zijn gevonden.
Yep. Was een huurder vs verhuurder verhaal wat ik zo begreep.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:38 schreef RSie het volgende:
iemand trouwens nog iets meegekregen over die 30-jarige man die vorige week was neergestoken in het wederikshof (geloof dat die straat zo heet)?
Mja was een aardig slagveldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:38 schreef RSie het volgende:
iemand trouwens nog iets meegekregen over die 30-jarige man die vorige week was neergestoken in het wederikshof (geloof dat die straat zo heet)?
Klopt inderdaad, is de zoon van een collega van mn vader (snap je het nogquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep. Was een huurder vs verhuurder verhaal wat ik zo begreep.
Dirk heet hij, zegt je dat wat? Ik weet niet of het slim is om zn achternaam hier te noemenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:01 schreef RSie het volgende:
ben wel benieuwd wie het was eigenlijk! vooral aangezien hij ongeveer mijn leeftijd was en ik best veel mensen ken uit Alphen.
Las wel op de link iets van Gunther of de mof. maar ja,.. daar kom je niet ver mee!
http://www.ad.nl/groeneha(...)omst_over_moord.htmlquote:Op woensdag 9 juli 2008 06:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dirk heet hij, zegt je dat wat? Ik weet niet of het slim is om zn achternaam hier te noemen
Ahquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/groeneha(...)omst_over_moord.html
Die staat in de krant.
Bizarre uitspraak dit!@!! hoeveel bewijs willen ze danquote:Vrijspraak in zaak Tamara Wolvers
De rechtbank in Den Haag heeft de 39-jarige Jacob G. vrijgesproken voor de moord op Tamara Wolvers.
Volgens de rechtbank is er onvoldoende bewijs dat de dna-sporen, die op het lichaam van Tamara zijn gevonden, alleen van de verdachte zijn. Ook kan de rechtbank niet aantonen dat het alibi van de Alphenaar niet klopt en sluit zij het niet uit dat de moord door een onbekende is gepleegd.
Twee weken geleden hoorde Jacob G. nog 15 jaar tegen zich eisen. Volgens de officier van justitie was alles wettig en overtuigend bewezen. Na 1,5 jaar voorarrest is de Alphenaar direct in vrijheid gesteld. Het Openbaar Ministerie zal in hoger beroep gaan.
Nabestaanden reageerden geschokt op de uitspraak. “We zijn er altijd vanuit gegaan dat het dna wat er gevonden is voldoende bewijs was. Dit is een enorme teleurstelling voor ons. Door deze uitspraak zijn we weer terug bij af,” aldus Berry Wolvers.
De 28-jarige Tamara Wolvers werd op 12 juli 2006 vermoord aangetroffen in haar ouderlijk huis aan de Maasstraat in Alphen.
soms zou je toch vóór een jury zijn (zoals in Amerika)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bizarre uitspraak dit!@!! hoeveel bewijs willen ze dandit kan toch niet kloppen!
Dit verhaal gaat, vrees ik, nog wel een staartje krijgen.
alphenstadfm
Gaat lekker he??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/groeneha(...)oemweg_vermoord.html
En dat is derde in mn buurt
Vandaar die politie die er vanmorgen stond!
bizar om te zien die witte pakken enz.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/groeneha(...)oemweg_vermoord.html
En dat is derde in mn buurt
Vandaar die politie die er vanmorgen stond!
Fuck duhquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:08 schreef Missmissi het volgende:
Hey, ik woon hier pas, wat zijnd de leuke plekken in Alphen? Heb tot nu toe niets spannends meegemaakt. Is Choises echt tha place 2 B hierzo? dan is het wel een trieste boel zeg.
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fuck duhAlphen is gewoon een grote saaie kutstad
Zozo doe maar sjiek de friekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:52 schreef Bastard het volgende:
Ik bezit op dit moment 2 huizen in Alphen
Ga in Zoetermeer, Leiden of Utrecht uit dan!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:08 schreef Missmissi het volgende:
Hey, ik woon hier pas, wat zijnd de leuke plekken in Alphen? Heb tot nu toe niets spannends meegemaakt. Is Choises echt tha place 2 B hierzo? dan is het wel een trieste boel zeg.
Lees het topic eens door, naar Choices wil je niet gaan. Alphen is de laatste tijd sowieso dood, maar dat komt denk ik vanwege de vakantietijd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:08 schreef Missmissi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |