Ik zal hem morgen wel even fixxen, capiche?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef Conflict het volgende:
Zou iemand ff een leuke OP willen maken? Post hem ff hier, dan kan deze ook open blijven![]()
Kan ook in een topicreport.
Okquote:Op zondag 25 juni 2006 00:31 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen wel even fixxen, capiche?![]()
Ohh en wat is er mis met die nieuwste dan ?? die is prima hoor!quote:Op zondag 25 juni 2006 01:23 schreef Steve-O het volgende:
Alphen heeft nieteens een fatsoenlijke bioscoop
2 half bakken bioscopen
3 dagen per week open ...quote:Op zondag 25 juni 2006 01:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh en wat is er mis met die nieuwste dan ?? die is prima hoor!
Dan is het toch niet halfbakken en onfatsoenlijkquote:
Komt vanzelfquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef Burbo het volgende:
En waar blijft die OP?
Mijn ex woont in de componistenbuurtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:08 schreef Adurothiel het volgende:
Ik woon sinds maart op kamers in Leiden waar ik studeer, maar heb daarvoor altijd in Alphen gewoond (componistenbuurt). En het is nog steeds wel een beetje mijn stadjewant mijn vriend en goede vriendinnen wonen er, en ik werk er nog steeds (bijbaantje). Op het gemeentehuis, dus niet fokken daarmee
Verder was het Ashram ok en is het Kasteel tof, daar ga ik nog steeds meestal uit eigenlijk. Querelle is ook gezellig, en het centrum is best ok geworden vind ik. Ik heb weinig aan te merken op Alphen behalve dat het niet op het nachtnet zit, na half een kan je er niet meer in of uit met trein/bus...
Altoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:25 schreef theemuts1982 het volgende:
Nog een alphenaar meldt zich. Zeeheldenbuurt wel te verstaan. En kasteel en querelle rulezz!!
En oh ja.... alphen kicks ass.![]()
Hoe bedoel je vooroordelen!!! Tss makkelijk hoor!!!quote:
Nee sorry.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:41 schreef Mavi het volgende:
Tellen ex-Alphenaren ook mee? Ik ben opgegroeid in Alphen (centrum) maar woon er al 20 jaar niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |