Mja was een aardig slagveldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:38 schreef RSie het volgende:
iemand trouwens nog iets meegekregen over die 30-jarige man die vorige week was neergestoken in het wederikshof (geloof dat die straat zo heet)?
Klopt inderdaad, is de zoon van een collega van mn vader (snap je het nogquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep. Was een huurder vs verhuurder verhaal wat ik zo begreep.
Dirk heet hij, zegt je dat wat? Ik weet niet of het slim is om zn achternaam hier te noemenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:01 schreef RSie het volgende:
ben wel benieuwd wie het was eigenlijk! vooral aangezien hij ongeveer mijn leeftijd was en ik best veel mensen ken uit Alphen.
Las wel op de link iets van Gunther of de mof. maar ja,.. daar kom je niet ver mee!
http://www.ad.nl/groeneha(...)omst_over_moord.htmlquote:Op woensdag 9 juli 2008 06:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dirk heet hij, zegt je dat wat? Ik weet niet of het slim is om zn achternaam hier te noemen
Ahquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/groeneha(...)omst_over_moord.html
Die staat in de krant.
Bizarre uitspraak dit!@!! hoeveel bewijs willen ze danquote:Vrijspraak in zaak Tamara Wolvers
De rechtbank in Den Haag heeft de 39-jarige Jacob G. vrijgesproken voor de moord op Tamara Wolvers.
Volgens de rechtbank is er onvoldoende bewijs dat de dna-sporen, die op het lichaam van Tamara zijn gevonden, alleen van de verdachte zijn. Ook kan de rechtbank niet aantonen dat het alibi van de Alphenaar niet klopt en sluit zij het niet uit dat de moord door een onbekende is gepleegd.
Twee weken geleden hoorde Jacob G. nog 15 jaar tegen zich eisen. Volgens de officier van justitie was alles wettig en overtuigend bewezen. Na 1,5 jaar voorarrest is de Alphenaar direct in vrijheid gesteld. Het Openbaar Ministerie zal in hoger beroep gaan.
Nabestaanden reageerden geschokt op de uitspraak. “We zijn er altijd vanuit gegaan dat het dna wat er gevonden is voldoende bewijs was. Dit is een enorme teleurstelling voor ons. Door deze uitspraak zijn we weer terug bij af,” aldus Berry Wolvers.
De 28-jarige Tamara Wolvers werd op 12 juli 2006 vermoord aangetroffen in haar ouderlijk huis aan de Maasstraat in Alphen.
soms zou je toch vóór een jury zijn (zoals in Amerika)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bizarre uitspraak dit!@!! hoeveel bewijs willen ze dandit kan toch niet kloppen!
Dit verhaal gaat, vrees ik, nog wel een staartje krijgen.
alphenstadfm
Gaat lekker he??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/groeneha(...)oemweg_vermoord.html
En dat is derde in mn buurt
Vandaar die politie die er vanmorgen stond!
bizar om te zien die witte pakken enz.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/groeneha(...)oemweg_vermoord.html
En dat is derde in mn buurt
Vandaar die politie die er vanmorgen stond!
Fuck duhquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:08 schreef Missmissi het volgende:
Hey, ik woon hier pas, wat zijnd de leuke plekken in Alphen? Heb tot nu toe niets spannends meegemaakt. Is Choises echt tha place 2 B hierzo? dan is het wel een trieste boel zeg.
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fuck duhAlphen is gewoon een grote saaie kutstad
Zozo doe maar sjiek de friekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:52 schreef Bastard het volgende:
Ik bezit op dit moment 2 huizen in Alphen
Ga in Zoetermeer, Leiden of Utrecht uit dan!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:08 schreef Missmissi het volgende:
Hey, ik woon hier pas, wat zijnd de leuke plekken in Alphen? Heb tot nu toe niets spannends meegemaakt. Is Choises echt tha place 2 B hierzo? dan is het wel een trieste boel zeg.
Lees het topic eens door, naar Choices wil je niet gaan. Alphen is de laatste tijd sowieso dood, maar dat komt denk ik vanwege de vakantietijd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:08 schreef Missmissi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |