Ik werk in Alphen, en sport in Alphen, en idd er zit wat smakelijks in de sportschool.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:44 schreef Scorpie het volgende:
Maar de eerlijkheid dient te zeggen dat er soms wel lekkere wijven rondlopen in alphen. Soms.
Bij welke sportschool zit je?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik werk in Alphen, en sport in Alphen, en idd er zit wat smakelijks in de sportschool.
Maar over het algemeen is Alphen niet de plaats om voor het vrouwelijk schoon heen te gaan.
Dan zit ik bij de verkeerde, want bij de mijne loopt er weinig vrouwelijk schoon.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Jawi
jetzt uberkommenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:05 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dan zit ik bij de verkeerde, want bij de mijne loopt er weinig vrouwelijk schoon.
Kom je uit alphen? Coolquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je wel hoor.. maar ik vind dit forum onderdeel niets eigenlijk![]()
En je vindt Alphen ook niets?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
tis nog altijd beter dan alphenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Da's die gare nieuwbouwwijk toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:50 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb 4 jaar in de horstenbuurt gewoont
Trok mij gewoon niet echt alphen te saai ander soort mensen enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |