Nee, zo heet ik niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:50 schreef -Wolf- het volgende:
Je was Servisch he? Je heet toch geen Sonja Stanisic oid?.
Nou, ik ben Juicebox, jij bent -Wolf-. Klaar.quote:
Zdravo, kako si?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:06 schreef Juicebox het volgende:
[..]
Nou, ik ben Juicebox, jij bent -Wolf-. Klaar.![]()
Pa dobro, a ti? Hajde u onaj Yugo-topic.quote:
Ja mensjes, dat snappen we niet!quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:20 schreef Juicebox het volgende:
[..]
Pa dobro, a ti? Hajde u onaj Yugo-topic.![]()
Daarom zeg ik dat hij maar in het Yugo-topic moet komen.quote:
Elke 4 weken is er een elektro-feest in het LVC.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:35 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er wel 's drum&bass/techno/electronic achtige feesten in Leiden?
Ja. LVC voornamelijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:35 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er wel 's drum&bass/techno/electronic achtige feesten in Leiden?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:41 schreef Juicebox het volgende:
Ik las vandaag dat er gistermiddag een bankoverval was bij een bank aan de Breestraat. Hij is er nog vandoor met het geld ook.![]()
geen idee.... ik ga het (in Leiden) gezellig bij wat vrienden vieren...quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:30 schreef ellos het volgende:
wat is er allemaal met oud en nieuw te doen in leiden, linkjes?
denk t niet... ik heb de schruft aan vuurwerk, dus ga liever niet over straat als er nog geknald wordt (zielig he) en verder zijn volgens mij de meeste vrienden die in leiden zijn met de jaarwisseling in hetzelfde pand aanwezigquote:Op zondag 24 december 2006 11:38 schreef ellos het volgende:
Klinkt gezellig, kwakveense
ga je na de wisseling dan ook zeg maar, een fiets of looproute doen?
dat is mijn plan, zo op de ouderwetse manier.
En misschien is er nog ergens een leuk nieuwjaarsfeestje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |