ach, vooruit dan maarquote:
jaquote:En die zijn wel nog steeds geweldig!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mooi, want dat kom je ook niet kutn00b
Er zijn nog kaarten te krijgenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, vooruit dan maar
[..]
ja
"en het blangrijkste bij bloemschikken..... de helm!"
ik dacht, het accent klopt nietquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mooi, want dat kom je ook niet kutn00b
dacht is relatief hequote:
hoe kom ik daaraan en quanta costa?quote:
quote:Ja of dat stukje dat ie bij zzn schoonvader komt.
ik ben nooit kern geweestquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar uit de OP gaan kan ook niet volgens mij, want er staan er toch echt in die hier al lang niet meer langskomen, en de later bijgekomen harde kern is onderhand al zo lang hier dat het onderscheid niet meer te maken is
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar uit de OP gaan kan ook niet volgens mij, want er staan er toch echt in die hier al lang niet meer langskomen, en de later bijgekomen harde kern is onderhand al zo lang hier dat het onderscheid niet meer te maken is
Nou dan voel ik me iets minder beledigdquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben ook komen aanwaaien, ik blijf alhoewel c0nd0r nog niet aardig doetquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben nooit kern geweest
ben gewoon komen aanwaaien en jullie deden aardig dus ben ik gebleven
Je kan eraan komen via mijquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe kom ik daaraan en quanta costa?
[..]
volgens mij schrijf je het zo...quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:55 schreef c0nd0r het volgende:
Maar nu weet ik nog niet hoe je geupload goed schrijft
Sterfquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ben ook komen aanwaaien, ik blijf alhoewel c0nd0r nog niet aardig doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |