Hoeveel staat het daar? (niet dat het voor de poul zoveel uitmaakt)quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Rust hè? Aan die cavia van jou ligt het niet.... de andere wedstrijd Ivoorkust-Servië en Montenegro is spannender we zappen af en toe .
Jouw antwoord. Over de speler zelf laat ik me niet uitquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag anders nog niet veel laten zien
1-2... servië en montenegro staat dus voor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoeveel staat het daar? (niet dat het voor de poul zoveel uitmaakt)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef peaceman het volgende:
Pekerman
Dat liedje is leukquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan trouwens veel harder brullen dan die gasten in de Rexona brul-competitie
1 rode kaart (2x geel voor een serviemontegriaan)quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
1-2... servië en montenegro staat dus voor.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat liedje is leuk![]()
Monkey Chicken Payback
![]()
![]()
![]()
thnx.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
1-2... servië en montenegro staat dus voor.
Tot later Peacemanquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:03 schreef peaceman het volgende:
Ik ga nog even 3 kwartier verspelen aan die saaie wedstrijd.
Volgens mij blijft het gewoon 0-0.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Niet in slaap vallen he? Alhoewel... het is idd wel slaapverwekkend.
Volgens mij is dat wel goed voor mn poule-uitslag...quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Volgens mij blijft het gewoon 0-0.![]()
Kunnen ze nou niet een béétje meer hun best doen?![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Schrijvert?
Die heeft toch een boek geschreven onlangs?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:32 schreef pos het volgende:
Hugo Walker
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:32 schreef pos het volgende:
Hugo Walker
quote:Hugo Walker (Amsterdam, 3 augustus 1933) is een voormalig Nederlands sportverslaggever. Bij het grote publiek werd hij bekend door zijn karakteristieke manier van verslaggeving van met name voetbalwedstrijden. Zijn uitspraak: Komt dat schot! (waarbij het woord schot zo lang werd uitgesproken als de bal onderweg was) maakte hem bij velen legendarisch.
Walker was een uitstekend sportman, die het bracht tot honkbal-international en als voetballer één wedstrijd speelde in het eerste elftal van Ajax. In 1968 werd hij verslaggever bij Sport in Beeld, het latere Studio Sport. In 1998 deed de fanclub van Walker, Komt dat schot geheten, een vergeefse oproep aan de NOS om hun held de finale van het WK voetbal in Frankrijk te laten verslaan. Twee jaar later vertrok Walker bij de NOS na een conflict. Vervolgens werkte hij korte tijd voor RTL.
Naast zijn televisiewerk was Hugo Walker één van de oprichters en lange tijd commercieel directeur van het reclamevakblad Adformatie.
Komt dat schot werd ook de naam van een talentenjacht op televisie waarbij gezocht werd naar een nieuwe sportverslaggever.
Geen idee joh!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Die heeft toch een boek geschreven onlangs?![]()
Een zakdoek?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog iets gevonden voor de scheids:
[afbeelding]
Ik kan alleen Ivoorkust 2 ontvangen en het wordt op het eerste net uitgezondenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Jaaaaaaaaaa Ivoorkust staat voor met 3-2![]()
Jippie
Probeer eens RTL7, voormalig Yorin.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan alleen Ivoorkust 2 ontvangen en het wordt op het eerste net uitgezonden![]()
Hij heet toch Damian? Dat betekent in het zuiden van Duitsland dorpsgekquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:48 schreef Tokay het volgende:
Toe nou Raffie, maak er eentje voor Sylvie en kleine Damiën...
Laat ook maar.![]()
Ik had m'n post al geëdit!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heet toch Damian? Dat betekent in het zuiden van Duitsland dorpsgek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |