Wel hoor,beetje goed zoeken......quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:56 schreef Gellius het volgende:
Leuke band. Nèrgens te vinden op het net, helaas.
Da's Annie Golden van The Shirtsquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:04 schreef fotoloog het volgende:
Da's Annie Golden van The Shirts
Daaraan had ik ook al gedacht, ja. Het zal de koffie zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:06 schreef Tokay het volgende:
Sailor?
Amerikaans. En die hoed was erg hip in de jaren zestig, pyl!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef pyl het volgende:
Een Amerikaans / Engels popsterretje uit de jaren zeventig, lijkt mij.![]()
Mag die hoed af?
Helemaal.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef pyl het volgende:
Melanie?
Hahaha, je bent oranje!quote:
Vast voor vanavond he?!quote:
Amerikaanse meneer? Jaren vijftig of zestig?quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:40 schreef Tokay het volgende:
Amerikaanse meneer? Jaren vijftig of zestig?
Nee hoor; een beetje nalatig geweest inzake de betaling van zijn inkomstenbelasting, meer niet. Kan nog knap lastig zijn hoor, daar niet van, zeker als, zoals in meneers geval, het probleem na je pensioen ineens opdoemt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:42 schreef peaceman het volgende:
Meneer is/was valsemunter?
Yep.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:46 schreef Tokay het volgende:
Een filmster?
Hoe? Wat en waar?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:56 schreef Z het volgende:
Hé peace, maak je wuppie eens transparant!
Hij is (was) nochtans zeer bekend. Iedereen kent hem, ook jij, zij het vooral in een bepaalde context.quote:
Speelde hij altijd hetzelfde filmpersonage (zoals bijv. Sean Connery ---> James Bond)?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:01 schreef pyl het volgende:
Hij is (was) nochtans zeer bekend. Iedereen kent hem, ook jij, zij het vooral in een bepaalde context.....
Da's idd mooier!quote:
Wat een prachtvraag, Tokay!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:10 schreef Tokay het volgende:
Speelde hij altijd hetzelfde filmpersonage (zoals bijv. Sean Connery ---> James Bond)?
Deze kan je gewoon gebruiken nu.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's idd mooier!
Ik krijg het alleen niet voor elkaar![]()
Best wel vaag, pyl!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef pyl het volgende:
Wat een prachtvraag, Tokay!![]()
Hmmmmmm ..... het personage dat meneer speelde had telkens een andere achternaam, maar wel vaak dezelfde voornaam - en dat was ook meteen de (echte) voornaam van meneer. Ik kan daaraan toevoegen dat meneer steeds zo'n beetje dezelfde rol speelde.
Een en ander houdt wel verband met de context waarop ik duidde, maar is niet die context.
Zie ik dat nou goed?!quote:
Dank je. Maar wat is "weg vaag"? Opnieuw straattaal?quote:
quote:Steeds zo'n beetje dezelfde rol, zeg je...
Schurk? Schlemiel? Seksbom?![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef pyl het volgende:
Dank je. Maar wat is "weg vaag"? Opnieuw straattaal?
O. Hmmm.quote:Nope. Partner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |