Zeker en vast! Wanneer spelen ze eigenlijk?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:49 schreef pyl het volgende:
Gwaenlios is een aanhanger van de Rode Duivels.![]()
Mooi zo! (quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:13 schreef Tokay het volgende:
Maar nu weet ik nog je meneer niet, pyl.![]()
Maar gelukkig is verder alles goed met me!
Natuurlijk. Een mooie entree!quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:09 schreef Sokolsky het volgende:
Dat is Bud Abbott.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
Scenarioschrijver?
Jeetje Pyl wat engquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:47 schreef pyl het volgende:
Een schrijver misschien? Van boeken die verfilmd zijn?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:51 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb nu heel erg de neiging om pyl +1 te gaan tikken, maar dat schijnt hier niet te hoeven...
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje Pyl wat engtwee zielen, één gedachte.
Meneer is geen dirigent - die het even niet meer zag zitten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:20 schreef Tokay het volgende:
Meneer is een dirigent - die het even niet meer zag zitten?
Een cabaretier dan? Of staat hij niet op een podium?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:21 schreef pyl het volgende:
Meneer is geen dirigent - die het even niet meer zag zitten.
Nee en nee, tenzij je dat laatste niet letterlijk maar figuurlijk bedoelt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:23 schreef Tokay het volgende:
Een cabaretier dan? Of staat hij niet op een podium?
Ik vermoed dat meneer daar zijn volgende zin overpeinst.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:32 schreef Tokay het volgende:
Op het eerste plaatje lijkt hij in een talkshow te zitten...
Wat had hij daar te vertellen?![]()
Hè, wat jammer, je trapt er niet in.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:35 schreef pyl het volgende:
Ik vermoed dat meneer daar zijn volgende zin overpeinst.![]()
Zeker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:48 schreef Gellius het volgende:
Is me dat even een deceptie. Andere boeg: figuurlijk op een podium. M'neer is publicist?
Helemaal goed!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Robert M. Pirsig
Vage shit, zo zou ik het willen omschrijven...quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Vond je 't wat? Ik vond het helemaal niks.
Vage shit!quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vage shit, zo zou ik het willen omschrijven...![]()
Yep, ik las het als kindquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm een oud boek zeker?
Dat realiseerde ik me later ook; het zit wel heel erg ingebakken...quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:56 schreef wyccie het volgende:
Haha, Sok, je hanteert hier de regels van FMT wat betreft het gokken in 2 posts
Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:08 schreef Tokay het volgende:
Máxima en Willem-Alexander hebben vast niet voor hun kaartjes hoeven te betalen.
En Balkenende en Van Vollenhoven zaten er ook. Die lagen vast ook niet in de rij om kaartjes te kopen.quote:
.. en ook nog eens gratis parkeren denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
En Balkenende en Van Vollenhoven zaten er ook. Die lagen vast ook niet in de rij om kaartjes te kopen.![]()
Amerikaans.quote:Afijn. Ik denk dat mevrouw Brits is.
Plus gratis consumpties tijdens de wedstrijd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
.. en ook nog eens gratis parkeren denk ik.
Amerikaans? Hmmmmm. En hoe heette ze ook alweer, zei je?quote:Amerikaans.
En volgens EdRvZ houdt de Koninklijke Familie wel van een glaasje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Plus gratis consumpties tijdens de wedstrijd.
Yeah rightquote:Amerikaans? Hmmmmm. En hoe heette ze ook alweer, zei je?
Pfffff. Alsof we dat nog niet wisten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
En volgens EdRvZ houdt de Koninklijke Familie wel van een glaasje.
Huh? Wat was er fout aan mijn vraag?quote:Yeah right![]()
Die gast is psychisch gestoord als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Pfffff. Alsof we dat nog niet wisten.
Maar wat een onbetrouwbaar sujet is dát zeg! Heb je gelezen wat hij heeft gelekt over Irene en Herman van Veen? Rare pisang hoor, die EdRvZ.
Bouhlarouz had anders bijna gescoord netquote:Wat een saaie wedstrijd! Ik wacht op een goal van Ruud.![]()
Ah, ze schreef De Negerhut van Oom Tom?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Het boek dat ze schreef was bij verschijning politiek zeer beladen.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ah, ze schreef De Negerhut van Oom Tom?
Beecher-Stowe it isquote:In dat geval: Harriët Beecher-Stove.
Kan ze best gaan uitdelen aan al die andere toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:49 schreef Tokay het volgende:
Rust.
Máxima neemt een glaasje champagne en een stukje Hollandse nieuwe op een prikkertje.![]()
Ja, ik denk..kom ga eens even kijken bij je mede RjPvD'ersquote:
Balkenende houdt het op een blokje kaas met een zilveruitje aan een Nederlands vlaggetje met een appelsapje en PWA en Mr. P gaan de toiletten checkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:49 schreef Tokay het volgende:
Rust.
Máxima neemt een glaasje champagne en een stukje Hollandse nieuwe op een prikkertje.![]()
Snel en goedquote:
Rust hè? Aan die cavia van jou ligt het niet.... de andere wedstrijd Ivoorkust-Servië en Montenegro is spannender we zappen af en toe .quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:56 schreef Tokay het volgende:
Kijk daar komen de vaste bezoekers binnendruppelen.
Saai hè, Diaan? En die cavia van mij maar knipperen!![]()
Hoeveel staat het daar? (niet dat het voor de poul zoveel uitmaakt)quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Rust hè? Aan die cavia van jou ligt het niet.... de andere wedstrijd Ivoorkust-Servië en Montenegro is spannender we zappen af en toe .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |