Denk dat hij het over Flaw heeftquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
ZigoSOS is A) geen 500 dagen oud, heeft B) geen Paleis (en ik kan het weten want ik ben met hem getrouwd) en kan er dus C) ook niet mee pimpen.
Ik kan je even niet volgen.
Snap je het nuquote:Days old: 502
Property: Palace
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:20 schreef FIawless het volgende:
[..]
Als je mij bedoeld... ik ben een tijdje gestopt en heb mijn palace in iets langer dan een maand weer bij mekaar gespaard, voor dat ik stopte had ik een castle.
Dus die vlieger gaat helaas niet op! Jammer joh, misschien moet je gewoon niets zeggen als je niet weet waar je het over hebt![]()
Aha, op die manier.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Denk dat hij het over Flaw heeft![]()
[..]
Snap je het nu![]()
En het is nog een mooi paleis ook, met onovertroffen slaapkamer!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:20 schreef FIawless het volgende:
[..]
Als je mij bedoeld... ik ben een tijdje gestopt en heb mijn palace in iets langer dan een maand weer bij mekaar gespaard, voor dat ik stopte had ik een castle.
Dus die vlieger gaat helaas niet op! Jammer joh, misschien moet je gewoon niets zeggen als je niet weet waar je het over hebt![]()
Touchy, touchy!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:20 schreef FIawless het volgende:
[..]
Ja Flawless, we zijn allemaal jaloers op je!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:37 schreef FIawless het volgende:
Ah w/e, je bent zelf ook al ouder dan een maand, dus waarom heb jij geen palace?
Als je dan toch je jaloezie wil uiten doe het dan goed![]()
Er valt dan ook een boel te beleven weer vandaag in dit topic.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:03 schreef NorthernStar het volgende:
Nou berg de popcorn maar weer op geloof ik.
Mijn man!quote:C'mon zeg! Een beetje met ZigoSOS gaan lopen fucken.Altijd aardig en de enige die een newbie wilde helpen hier.
23/06/06quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:03 schreef NorthernStar het volgende:
Nou berg de popcorn maar weer op geloof ik.![]()
C'mon zeg! Een beetje met ZigoSOS gaan lopen fucken.Altijd aardig en de enige die een newbie wilde helpen hier.
Ga eerst maar eens een paar hogere levels als jezelf attacken of een factie die gelijkwaardig is en kom dan nog maar eens pimpen. Anders ben je gewoon lame.![]()
Hey! Ff wat meer respect voor mij geslacht ja!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:12 schreef NorthernStar het volgende:
OMG! Ze heeft me hospitalized
Christ! Hoe kinderachtig kun je zijn![]()
![]()
Nee een level 10 is stoerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:12 schreef FIawless het volgende:
[..]
23/06/06
5:08:33 AM Someone attacked Eliminator_L_LI
22/06/06
7:05:13 PM Someone attacked Hessian
Lvl 40 hoog genoeg?![]()
quote:
Ga je dreigen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:20 schreef TMan het volgende:
[..]
![]()
Je bent door mij gehosped, ubermafkees.
Show some respect for the lady, anders lig je de rest van je TC leven in het ziekenhuis![]()
quote:1. You wait till dark and check in using a false name. After you are sure everyone is asleep, you sneak outside for your gas can.
2. You begin spreading gasoline over everything in sight and work your way out into the main office.
3. You douse the desk with gasoline and strike a match, dropping it as you make your way out of the building.
4. You watch from a safe distance as firemen attempt to save the motel but it's apparent it's too far gone.
Result: You wake up the next day and find $11,686 has been slid through the mail slot in the door. Your cut of the insurance money.
Ze doet niet anders dan hogere levels dan haarzelf attackenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:03 schreef NorthernStar het volgende:
-knip-
Ga eerst maar eens een paar hogere levels als jezelf attacken of een factie die gelijkwaardig is en kom dan nog maar eens pimpen. Anders ben je gewoon lame.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |