Op me werk?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:13 schreef MetalMessiah het volgende:
Dat wordt handarbeid!
Vraag je collega!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:13 schreef masterdave het volgende:
Op me werk?
ja kun je wijven zien schijten en pissenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:15 schreef Megumi het volgende:
Loop het dames toilet dan eens binnen
Vrouwen poepen niet!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja kun je wijven zien schijten en pissen![]()
editje dus, want vrouwen poepen niet![]()
De gedachte alleen al.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja kun je wijven zien schijten en pissen![]()
editje dus, want vrouwen poepen niet![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:22 schreef masterdave het volgende:
Het kutte is, me vriendin is ongesteld, en altijd maar dat gepijp wordt je ook gek van!
Pijpenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:22 schreef masterdave het volgende:
Het kutte is, me vriendin is ongesteld, en altijd maar dat gepijp wordt je ook gek van!
De ware kerel vaart ook op de rode zeequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:22 schreef masterdave het volgende:
Anaal is idd ein possibilllity, maar ja, na 3 dagen alleen maar anaal te gaan wil je ook weer eens wat anders he. En daarbij, ik ben gewoon geil, maar dat ben ik altijdquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
De ware kerel vaart ook op de rode zee
Roken is slecht voor de gezondheid.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:22 schreef masterdave het volgende:
Erop ok, maar erin?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
De ware kerel vaart ook op de rode zee
hmmmm good pointquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:03 schreef Ashram het volgende:
Wat? Je wou dat je geen libido had? Ik zie je klacht niet...
WTFquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:49 schreef Allochtoon het volgende:
Reve kon ook pas lekker werken als 'ie twee keer achter elkaar gerukt had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |