Dag balkenende, daahaag daahaag zalmpje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:08 schreef DrMarten het volgende:
Olé, weer een kabinet Balkenende naar de klote
Jepquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:25 schreef Mojave het volgende:
zuur![]()
of zit ik hier met linkse zeikerds opgescheept?
Das wel weer waar...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:36 schreef Arma_Angelus het volgende:
tsja, je zult mij er niet meer veel over horen. maar veel vertrouwen in dit kabinet had ik al helemaal niet, echter is het na de verkiezingen gewoon stuivertjes wisselen, de mensen die ik niet vertrouw of eng vind blijven toch wel zitten...
Ik ook niet, iedereen liep altijd te zeiken op Balkie maar ondertussen heeft dit kabinet de economie weer goed op de rails gekregen en nu wil de oppositie met de winst er van door gaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Das wel weer waar...
Maar ik had ook nooit verwacht dat dit zou gebeuren... balkenende zou zijn plekje nooit opgeven dacht ik.
Mja oke heb je gelijk in want zo heel slecht ging het niet het werd alleen te vaak geroepen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:54 schreef wendy-tje het volgende:
Ooit economie gehad? Een economie komt namelijk altijd weer op de rails. Als het kabinet een verantwoord economisch beleid had gevoerd was dat veel sneller gebeurd en was het dal minder diep geweest.
Ik las laatst de uitspraak 'economie is massapsychologie' en dat is maar al te waar. Wat denk je wat er gebeurd zou zijn als het kabinet niet constant had geroepen dat het zo vreselijk slecht ging met nederland?
meer menselijker en in het hier en nu... Vind ik dan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
dat is wel de fabel ja, of het ooit gestaafd wordt, ze leggen vooral de prioriteiten anders.
Ik niet!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:05 schreef wendy-tje het volgende:
Ach, we zien wel hoe het allemaal uitpakt
Ik ga trouwens morgen naar Waldrock![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1500nerds die een spelletje spelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:13 schreef wendy-tje het volgende:
DRoMe? wasda?
Zo lang al weer? Gefeliciteerd! Zouden er meer moeten doen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:33 schreef Q. het volgende:
Vandaag precies een jaar geleden ben ik uit Enschede verhuisd.
Een groter compliment kan je iemand niet geven.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:18 schreef Neuk het volgende:
Mojave... je bent echt net Q...
hihiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Een groter compliment kan je iemand niet geven.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:05 schreef Mojave het volgende:
Ohja ik ga lekker sporten (echt fijn dat Bodygym Neuk) en dan lam op het terras zitten met uiteraard ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |