Altijdquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:12 schreef Woeiii het volgende:
nog wat te doen vrijdag in enschede?
Ik opende al een nieuwe in dat nieuwe forum omdat ik hem ook al niet kon vindenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef wendy-tje het volgende:
Lekker duidelijk zo
Ik kon het topic al niet meer vinden
Hoe was ik goed begonnen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:56 schreef wendy-tje het volgende:
Oei... slecht begin
Door kratten bier te kopen en thuis op saufen!quote:
Komt welquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:57 schreef Mojave het volgende:
[..]
Door kratten bier te kopen en thuis op saufen!
Nee Enschede is opzich wel leuk, als je een beetje je eigen kroeg hebt gevonden.
wat dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:14 schreef Woeiii het volgende:
leuk feestje in revelation vrijdag
Ze proberen me kapot te maken Martenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:07 schreef DrMarten het volgende:
Hehehehe een link naar Partyflock 1 post na die van Kasta, hoe toevallig
Weer een cijfertje in je adres teveel?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:34 schreef DrMarten het volgende:
Na de belastingdienst gaat het online doorgeven van een adreswijziging bij de poatbank ook al niet goed, kan ik gvd weer op de fiets stappen
Nope, als je op bevestigen klikt houdt ie er gewoon mee op en staan gewoon nog steeds de oude gegevens geregistreerdquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Weer een cijfertje in je adres teveel?.
Al een andere browser geprobeerd?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, als je op bevestigen klikt houdt ie er gewoon mee op en staan gewoon nog steeds de oude gegevens geregistreerd
?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:07 schreef DrMarten het volgende:
Hehehehe een link naar Partyflock 1 post na die van Kasta, hoe toevallig
Ik dank u, lang leve firefox.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Al een andere browser geprobeerd?
Nederland - Portugalquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:42 schreef wendy-tje het volgende:
Wat ga je doen? Racen?
Das andersquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:35 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ik race toch heen en terug op de Autobahn![]()
Jij moet helemaal geen huis hebben, 1-kamer appartement is groot zatquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:27 schreef DrMarten het volgende:
Loot je 2 maand geleden mee voor een huisje, krijg je nu bericht dat je 1e keus hebt. Mooi op tijd Domijn![]()
Dat was dit, maar daar waren ze dus te laat mee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Jij moet helemaal geen huis hebben, 1-kamer appartement is groot zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |