Geen last van lucht-vervuilingquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb geen last van DSM alleen van 't kabaal als er een NAK op de fakkel gaat ofsow.
Zou het echtquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:29 schreef deedeetee het volgende:
Mijn kinderen werden als ze pas naar school of de peuterspeelzaal gingen om de haverklap ziek. Tot ze de meeste verkoudheidjes enzo hadden gehad en er een weerstand tegen op hadden gebouwd.![]()
Mijn jongste ging in een andere plaats naar de middelbare school en begon prompt weer opnieuw.
Volgens mij hebben ze in Sittard andere ziekten als in Geleen.![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Misschien worden we wel radio-actief sterk
Klachten aan de luchtwegen zijn erg naar, zeker voor een jong kind. Maar goed dat dat nu beter gaat dan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Zou het echt![]()
Tja samara heeft toch echt meer contacten met andere kinderen dan joey had op haar leeftijd.
Samara is wel sterker of zo, ze is minder vaak ziek en sneller weer beter.
Ze hebben wel allebei als baby een slechte periode gehad maar ze waren allebei over tijd en allebei maar 5 pond.
Samara heeft met 5 weken zelfs nog aan de hartbewaking gelegen door een virus, daarna ging het wel steeds beter, joey heeft echt tot een jaar of 5 heel veel gekwakkelt.
Verkouden, bronchitus en dat soort rotdingen, ben blij dat dat over is.
Toch lijkt het wel eens of gezinnen thema's hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Klachten aan de luchtwegen zijn erg naar, zeker voor een jong kind. Maar goed dat dat nu beter gaat dan.![]()
Mijn oudste had als kind om de haverklap een oorontsteking en daar is hij niet echt overheen gegroeid. Hij heeft er om de paar maanden nog steeds last van![]()
Mijn kinderen wogen ook maar net 5 pond. De 1 ste was 5 dagen over tijd en de andere 2 ongeveer 2 weken te vroeg.
Ja, da's ook het enige wat ik ervan weet. Het interesseert me gewoon niet. Alleen hoe zijn familie ermee omging, dat vond ik dan wel weer interessant, zijn vader heeft een hoge positie bij de bank ofzo. Die zal ook een fijne tijd gehad hebben op de werkvloer, bedrijfscultuur enzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:47 schreef senesta het volgende:
Nou ik heb wel het genbrander verhaal meegekregen maar me er verder niet erg mee bezig gehouden.
Heel veel leesplezier en welterustenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef deedeetee het volgende:
Nee geen toeval, ooronsteking zit bij mij in de familie, mijn broer en ik hadden het ook vaak. IK zelf ben er gelukkig al op jonge leeftijd over heen gegroeid mijn broer had er als tiener nog last van.
Mijn zus had 't nooit maar die kreeg wel heel vaak keelontsteking.
Ik ga nu naar bed met een boek van Gwen Hunter * bloedverwanten * Ik heb 't vroeger al 'ns uit de bieb gehald en 't staat nu al wee 2 weken in de kast te wachten tot ik 't ga lezen.
Het gaat over een meisje dat trouwt met een man die uit een gezin komt waar incest de gewoonste zaak van de wereld is. Als ze daar achter komt omdat hij zich aan haaar dochtjes vergijpt pikt ze dat niet. De familie is heel invloedrijk dus dat is een gevaarlijke zaak.
Het is een slimme meid en uiteindelijk schiet ze 'm overhoop en weet ook aan de wraak van de familie te ontkomen![]()
Welterusten allemaal
Weet je wat ook raar is? Bij een bepaalde boeddhistische heilige plaats kan je vissen kopen bij kraampjes. Die laat je dan vervolgens vrij in het water en even later worden ze weer gevangen en verkocht aan de volgende pelgrim. Ach ja...quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]Toch trekt de dierenwereld me meer aan dan de mensenwereld nu
Na dat pedofielen topic ga ik me er waarschijnlijk best mee amuserenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Heel veel leesplezier en welterusten![]()
Ha ha, ja inderdaad.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Na dat pedofielen topic ga ik me er waarschijnlijk best mee amuseren![]()
Kerels die lik op stuk krijgen.....![]()
![]()
Dat is ook een goeie manier om er maar vrede mee te hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:07 schreef The_Shining het volgende:
Maar je kan er niets aan doen dat die vissen bij jou gevangen zijn, behalve goed voor ze zorgen en lief voor ze zijnhet is karma zullen we maar zeggen, ze hebben niets aan jouw of mijn schuldgevoel of boosheid dat ze daar gevangen zitten. Gewoon de situatie accepteren zoals het is.
En een goedemorgenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:52 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Goedemorgen,quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:01 schreef deedeetee het volgende:
Goedemorgen, iedereen lekker geslapen ?![]()
Ik ben vandaag lekker een uurtje later opgestaan, dat kon zomaar op een doordeweekse dag omdat de oudste 3 uur eerder moest beginnen ( overwerk) en de jongste pas om 1 uur op school hoeft te zijn. Het is zo druk op het werk bij mijn man dat ik hem sowieso doordeweeks niet veel te zien krijg.
Wat een luxe lekker op je gemak op kunnen staan![]()
Maar nu ga ik eerst ff een boterhammetje eten, want op een lege maag functioneer ik niet zo best![]()
Mja niet echt, mn ouders komen zaterdag.. kunnen we ze vertellen dat we zwanger zijn, hoewel ze dat vermoeden. En mn schoonouders komen langs, een bakkie doen ter gelegenheid van..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:01 schreef senesta het volgende:
Heeeerlijk he?
Weeeekend!
Ga je nog spannende dingen doen dit weekend?
spuit 11quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:13 schreef senesta het volgende:
OOOh wat geweldig!
Zijn jullie zwanger!![]()
Hartstikke gefeliciteert!!
Wat leuk joh
Had je dat al niet gezegd?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:13 schreef senesta het volgende:
OOOh wat geweldig!
Zijn jullie zwanger!![]()
Hartstikke gefeliciteert!!
Wat leuk joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |