Nou... Daar zou ik nou wel graag eens een uitleg van zien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Rotterdam-Amsterdam, hoef ik niet uit te leggen neem ik aan.
Luister eens naar jules deelder, dat somt het wel zo'n beetje op.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Nou... Daar zou ik nou wel graag eens een uitleg van zien.
Ik kom uit Rotterdam. Lijkt me duidelijk dus.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:04 schreef Intxaurraga het volgende:
Komt dat veel voor?
Ik weet dat veel Ossenaren het niet op Bosschenaren hebben. En vice versa. En Arnhem <-> Nijmegen schijnt ook niet zo goed te liggen.
Aan welke plaats hebben inwoners uit jouw dorp/stad een hekel? En wááróm?
Zwolle tegen Deventer:quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:40 schreef petre86 het volgende:
Olst en Wijhe
Deventer en Zwolle
Raalte en Heino
eerste 2 en laatste twee dorpen tot elkaar veroordeeld met de herindeling
en zwolle / deventer: go ahead / fc zwolle enzo..
Eerder Oldenzaal - Denekampquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:14 schreef Falco het volgende:
Oldenzaal <--> Ootmarsum
Tubbergen <--> Geesteren
Geen idee, waarom eigenlijk
Zelfde als Den Haag - Amsterdam heeft ook geen uitleg nodigquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Rotterdam-Amsterdam, hoef ik niet uit te leggen neem ik aan.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ow, en de 5 minuten durende monoloog van Deelder is hier te luisteren![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:29 schreef the_disheaver het volgende:
grensstreek Friesland-Groningen
Hij blijft goed, hoe vaak je het ook luisterd.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik kom uit Rotterdam. Lijkt me duidelijk dus.
Misschien kan Helmond wel een verbond sluiten met Waarland...quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:16 schreef -Nielz- het volgende:
Rest van Nederland <--> Helmond
Ach, tussen de meeste gebieden valt dat wel meequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Fryslân <---> Grinslân
Kijk kijk, een huillie uit Rosmolluhquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef Blik het volgende:
Rosmalen raakt nooit van de kaart!
Ach, de noordoostFriezen hebben aan iedereen een hekel, dus dat zegt dan weer niet zo heel veelquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:47 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ach, tussen de meeste gebieden valt dat wel mee
Vooral in het noordoosten van friesland / noordwesten groningen bij grens.
Ik heb nog nooit van deze plaatsen gehoordquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Hallum <---> Stiens
Hallum <---> Marrum
Sint Jacobiparochie <---> Sint Annaparochie
Sint Jacobiparochie <---> Minnertsga
Fryslân <---> Grinslân
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, de noordoostFriezen hebben aan iedereen een hekel, dus dat zegt dan weer niet zo heel veel
Dat zegt meer over jou dan over die plaatsen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van deze plaatsen gehoord![]()
Jezus, ik vind er dus echt geen woord grappig aanquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik kom uit Rotterdam. Lijkt me duidelijk dus.
Haal die banaan uit je oor, dan versta je tenminste wat hij zegt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Jezus, ik vind er dus echt geen woord grappig aan
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen Rotterdammer/tegenstander van 020.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Alle kerkdorpen van Venray tegen Venray bedoel je.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:50 schreef MarkNMGN het volgende:
En Venray... tegen Venray.
erg hequote:
Of:quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zelfde als Den Haag - Amsterdam heeft ook geen uitleg nodig![]()
We haten allemaal die joden gewoon, behalve de steden/dorpen die zelf uit noord-holland komen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Of:
Utrecht - Amsterdam
Eindhoven - Amsterdam
Alkmaar - Amsterdaam
West-Vriezerveen - Amsterdam
dat is toch soort van 1 plaats ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:54 schreef Thieske het volgende:
Gilze <----> Rijen
Dat toch gewoon in Rijen ligt of zo? Heb je ook met Ede Wageningen... ligt gewoon in Ede en dan moet je godver nog een kwartier met de bus. Om die reden zou er zo ook rivaliteit ontstaan als het aan mij lag.quote:
Veenendaal-de Klompquote:Op maandag 26 juni 2006 23:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat toch gewoon in Rijen ligt of zo? Heb je ook met Ede Wageningen... ligt gewoon in Ede en dan moet je godver nog een kwartier met de bus. Om die reden zou er zo ook rivaliteit ontstaan als het aan mij lag.
Inderdaad, het station ligt gewoon in Rijen. Waarom ze het station Gilze-Rijen genoemd hebben is me een raadsel. Het is inderdaad nog een klein kwartier met de bus naar Gilze.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat toch gewoon in Rijen ligt of zo? Heb je ook met Ede Wageningen... ligt gewoon in Ede en dan moet je godver nog een kwartier met de bus. Om die reden zou er zo ook rivaliteit ontstaan als het aan mij lag.
Hilmoldol manquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:47 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Kijk kijk, een huillie uit Rosmolluh!!!
Leek is een pauperdorp, mét een populaire camping.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:34 schreef nikky het volgende:
Oosterwolde <--> Marum
Leek <--> Marum
Leek <--> Roden
Leek = Pauperdorp.
En marum <--> Oosterwolde altijd ruzie wegens de groepen molukkers tegen elkaar.
Tja, die dorpen zitten vol met laag opgeleide, racistische jongeren. Heb ik van de burgemeester zelf gehoord.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Alle kerkdorpen van Venray tegen Venray bedoel je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |