hee fruit, hoe gaat het op je nieuwe baan?quote:
De zinsopbouw is ook ruk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:00 schreef Rnnz het volgende:
Dit meen je niet! :|
wildt !!!
weegen
!!
Gemaakt door een breezer
DWHN laat zulke dingen nooit zien. Kan je het net zo goed naar Andere Tijden sturen. doen er net zoveel mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:02 schreef XiChico het volgende:
stuur het op naar Dit was het nieuws (als dat nog op tv is)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:03 schreef Biancavia het volgende:
Whaaarg!![]()
Nou kan ik vannacht niet meer slapen!![]()
The horror!![]()
![]()
Die naam stond waarschijnlijk nog ergens op een groentenkist.quote:
Neeequote:Op woensdag 21 juni 2006 01:06 schreef Sjoewe het volgende:
Bij 'mijn' Super de Boer zit ook altijd zo'n wijffie achter de kassa dat d'r naar in BrEeZaH op d'r naamplaatje heeft staan
quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:05 schreef NorthernStar het volgende:
*vult het werkwoord "lopen" in
Beste klant loopt U zo vriendelijk zijn.
*hoort een "t"
wildt is goed
B3rn@neDetuhhh!quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:06 schreef Sjoewe het volgende:
Bij 'mijn' Super de Boer zit ook altijd zo'n wijffie achter de kassa dat d'r naar in BrEeZaH op d'r naamplaatje heeft staan
Hmmm.. ik wist niet dat "wilden" een werkwoord is tegenwoordig...quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:05 schreef NorthernStar het volgende:
*hoort een "t"
wildt is goed
Er is er altijd wel eentje..quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:07 schreef Agiath het volgende:
[..]dit is een grapje hoop ik...
Waar zie jij een "d" in het werkwoord "willen" ?
Wilt moet het zijn
![]()
![]()
Zoals maikuuul zou zeggen: Pwnt wie einer noobquote:
Ja, ik wild graag een kopje koffie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:05 schreef NorthernStar het volgende:
*hoort een "t"
wildt is goed
Jij bent dus echt wel lekker dus! Of ben ik gewoon dronken? Zeg jij het maar!quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En ik had er nog suiker en melk bij gewouwd.
Wildt U het gelijk afreekenen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik wild graag een kopje koffie.
En ik had er nog suiker en melk bij gewouwd.
Iedere dag een lachmomentjequote:
Gelijk is toch met n korte "ei""?quote:
Rot op met overal Darwin Award bij roepen.. ga eerst eensch opzoeken wat het inhoudt :Fquote:
huiliequote:Op woensdag 21 juni 2006 01:16 schreef IFASS het volgende:
[..]
Rot op met overal Darwin Award bij roepen.. ga eerst eensch opzoeken wat het inhoudt :F
Nie stiekum noch een stronkie broccoli in het sakkie doen na het afweegen he!quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:19 schreef Koepert het volgende:
Maar nu hadt ik wel chraach een sakje erbeij
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:26 schreef De.Rijmpiet het volgende:
Mij dunkt dat dit geen edah is,
Desondanks een winkel, en geen gemis,
De spellingsfouten, die hebben het voor me versterkt,
Dit is natuurlijk de C1000 waar Maikuuul werkt.
De Rijmpiet
Je begint 't te lerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:29 schreef beertenderrr het volgende:
De Darwin Award is een ludieke "eer" die gegeven wordt aan mensen die bijdragen aan de menselijke evolutie door zichzelf te verwijderen op een spectaculair domme manier. De prijs is genoemd naar Charles Darwin, die de evolutieleer ontdekte. Er is geen geldprijs aan verbonden, alleen posthume erkenning.
Je denk BBQ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:43 schreef Maikuuul het volgende:idd gek ik zie ook best vaak fouten @ de C1000 waarvan je denkt: BBQ ?
gohquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:00 schreef Rnnz het volgende:
Dit meen je niet! :|
wildt !!!
weegen
!!
Gemaakt door een breezer
*hoort een 't'quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:05 schreef NorthernStar het volgende:
*hoort een "t"
wildt is goed
Dan begin ik te roflen over het grondjequote:
Gast, je hebt al een wuppie avatar. Maak het nou niet erger dan het al is, geef het op, en ga weer terug naar de lopende band van de mosterdpottenvul fabriek.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:29 schreef beertenderrr het volgende:
De Darwin Award is een ludieke "eer" die gegeven wordt aan mensen die bijdragen aan de menselijke evolutie door zichzelf te verwijderen op een spectaculair domme manier. De prijs is genoemd naar Charles Darwin, die de evolutieleer ontdekte. Er is geen geldprijs aan verbonden, alleen posthume erkenning.
[afbeelding]
spectaculair en dom
Nee dat blaadje is gewoon gescheurd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:11 schreef Soul het volgende:
[afbeelding]
En een extra A4-blaadje alleen voor het woordje "zo", terwijl dat gemakkelijk op het eerste kan...
![]()
![]()
Ja, maar die D ervoor nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:05 schreef NorthernStar het volgende:
*hoort een "t"
wildt is goed
Maar het lijkt wel gefotoshoppedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |