Bernhardbrug dude, die ene van school naar de McDonald's.quote:
daar fiets ik al tijden niet meerquote:Op zondag 5 november 2006 18:41 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Bernhardbrug dude, die ene van school naar de McDonald's.De busbrug is nu ook af en toe open, hier bij de stoplichten hangt ten minste een elektrisch bord waarop staat of 'ie open is.
Ik ookquote:Op zondag 5 november 2006 19:50 schreef crohntje het volgende:
Hé gezellig! Ik ben ook van de westerwatering...![]()
qftquote:Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef crohntje het volgende:
Woont trouwens wel fijn hé, zou nog beter zijn als die busbrug open ging...
Je zegt het goed BUSbrugquote:Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef crohntje het volgende:
Woont trouwens wel fijn hé, zou nog beter zijn als die busbrug open ging...
waarom dichthouden, iedereen in westerwatering lijdt er aan.....quote:Op maandag 6 november 2006 16:24 schreef reintje17 het volgende:
[..]
Je zegt het goed BUSbrug
of te wel gewoon dicht houden
Dicht houden? ben je nou helemaal?quote:Op maandag 6 november 2006 16:24 schreef reintje17 het volgende:
[..]
Je zegt het goed BUSbrug
of te wel gewoon dicht houden
Ik heb 11 jaar bij een Zaans bedrijf gewerkt en het is me opgevallen dat Zaankanters met zijn allen één slechte eigenschap hebben. En dat is dat gelul achter iedereens rug om. Een Zaankanter kan lief in je gezicht doen maar als ie je hielen ziet begint ie over je te lullen. Piet lult met Jan over Kees en dan lult Piet weer met Kees over Jan etc, etc, etc.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zaankanters zijn een rustig volkje![]()
Ow, mijn oom en tante zijn Amsterdammers.quote:Op maandag 6 november 2006 20:39 schreef Plots het volgende:
Zaandam is ook alleen voor mensen die er getogen en geboren zijn.
Een gesloten kring lijkt het. Nieuwkomers gaan binnen de kortste tijd weer weg.
Over Het Makerijtje hoorde ik mijn toenmalige collega's wel eens praten, een paar er van schenen er regelmatig te komen.quote:Op maandag 13 november 2006 11:18 schreef Natha- het volgende:
Geweldig goed eten trouwens bij de Boekanier, aanradertje, alleen mogen ze de verwarming wel aanzetten. Het Makerijtje was ik afgelopen weekend voor t eerst weer in 16 jaar. Was geen klap veranderd!![]()
In Wormerveer is cafe de Tijd leuk
Misschien zegt dat meer over dat bedrijf waar je werktte dan echt over de Zaankantersquote:Op maandag 6 november 2006 20:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb 11 jaar bij een Zaans bedrijf gewerkt en het is me opgevallen dat Zaankanters met zijn allen één slechte eigenschap hebben. En dat is dat gelul achter iedereens rug om. Een Zaankanter kan lief in je gezicht doen maar als ie je hielen ziet begint ie over je te lullen. Piet lult met Jan over Kees en dan lult Piet weer met Kees over Jan etc, etc, etc.
Nu doet iedereen het wel ens maar de Zaankanters hebben het uitgevonden hoor.![]()
O, ja. Den Uylbrug.![]()
Na een half uur, als het tegenzit, zie ik m'n eigen huis weer aan de andere kant van de spoorlijnquote:Op maandag 6 november 2006 17:11 schreef koffiegast het volgende:
hehe om met auto in koog ad zaan te komen duurt al een halfuur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |